WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu.

WP Talks #10: Kto pyta, nie błądzi. Jak wygląda dzień Happiness Engineer’a w WP Desk?

Kto by pomyślał, że to już 10 odcinek serii WP Talks?
Z tej okazji zapraszamy Was na spotkanie podczas którego przedstawimy pracę supportu od wewnątrz oraz m.in.:
✅ Dowiecie się jak wygląda praca z Klientem w WP Desk.
✅ Podpowiemy jak pytać, by szybko uzyskać odpowiedź.
✅ Przedstawimy i zaprezentujemy używane przez nas narzędzia do prowadzenia korespondencji, debugowania i odtwarzania błędów.
✅ Może nawet opowiemy o trudnych lub zabawnych przypadkach w pracy?
✅ Opowiemy jakimi cechami musi wykazać się kandydat do pracy, który chce dołączyć do naszej drużyny.
✅ Będziecie mogli zadać nam dowolne pytanie z zakresu pracy wsparcia technicznego Klienta!

 

Wystawiamy najlepszych ludzi:
⭐ Piotr Ostrowski – niech nie zwiedzie Was jego młody wiek, ponieważ w WP Desk jest już seniorem ???? Piotr jest z nami od marca 2017 roku i ma największe doświadczenie w pracy supportu, zna wszystkie tajniki pracy z Klientem oraz chętnie dzieli się wiedzą z pozostałymi członkami zespołu. Od jakiegoś czasu jest także testerem wyników pracy programistów zespołu Heroes. Miłośnik eksploracji kosmosu i sprytnych produktów webowych.

 

⭐ Łukasz Spryszak – nie bez powodu nazywany grammar nazi WP Desk i Jedi supportu w zespole Predators. Bezbłędnie odczytuje zgłoszenia Klientów i pomaga w ich rozwiązywaniu kierując się zasadą, że “nie ma emocji, jest spokój”. Jego cechami rozpoznawczymi jest szybkość działania i fantastyczna jakość obsługi. Łukasz pełni aktualnie rolę opiekuna pracowników rozpoczynających pracę w obsłudze Klienta. Po godzinach fan nowoczesnych technologii, dobrego filmu i fotografii.

 

⭐ Mateusz Okła
– przygodę z WP Desk zaczynał w marcu 2020, jako jedna z pierwszych osób testujących nowy system onboardingu WP Desk i miał ogromny wpływ na jego późniejsze modyfikacje. Jako Happiness Engineer pomagał klientom w obsłudze wtyczek Flexible Checkout Fields oraz Flexible Product Fields. Obecnie Product Owner wspomnianych wtyczek oraz Lider zespołu Rangers. Najbardziej zależy mu na rozwiązywaniu problemów klientów oraz ich zadowoleniu. Prywatnie organizator dużych imprez miejskich i komendant hufca.

 

⭐ Prowadzenie: Marta Domasz

Jeżeli wolicie nas posłuchać zamiast oglądać to wskoczcie tutaj:

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.