Kto by pomyślał, że to już 10 odcinek serii WP Talks?
Z tej okazji zapraszamy Was na spotkanie podczas którego przedstawimy pracę supportu od wewnątrz oraz m.in.:
Dowiecie się jak wygląda praca z Klientem w WP Desk.
Podpowiemy jak pytać, by szybko uzyskać odpowiedź.
Przedstawimy i zaprezentujemy używane przez nas narzędzia do prowadzenia korespondencji, debugowania i odtwarzania błędów.
Może nawet opowiemy o trudnych lub zabawnych przypadkach w pracy?
Opowiemy jakimi cechami musi wykazać się kandydat do pracy, który chce dołączyć do naszej drużyny.
Będziecie mogli zadać nam dowolne pytanie z zakresu pracy wsparcia technicznego Klienta!
Podpowiemy jak pytać, by szybko uzyskać odpowiedź.
Przedstawimy i zaprezentujemy używane przez nas narzędzia do prowadzenia korespondencji, debugowania i odtwarzania błędów.
Może nawet opowiemy o trudnych lub zabawnych przypadkach w pracy?
Opowiemy jakimi cechami musi wykazać się kandydat do pracy, który chce dołączyć do naszej drużyny.
Będziecie mogli zadać nam dowolne pytanie z zakresu pracy wsparcia technicznego Klienta!
Wystawiamy najlepszych ludzi:
Piotr Ostrowski – niech nie zwiedzie Was jego młody wiek, ponieważ w WP Desk jest już seniorem Piotr jest z nami od marca 2017 roku i ma największe doświadczenie w pracy supportu, zna wszystkie tajniki pracy z Klientem oraz chętnie dzieli się wiedzą z pozostałymi członkami zespołu. Od jakiegoś czasu jest także testerem wyników pracy programistów zespołu Heroes. Miłośnik eksploracji kosmosu i sprytnych produktów webowych.
Łukasz Spryszak – nie bez powodu nazywany grammar nazi WP Desk i Jedi supportu w zespole Predators. Bezbłędnie odczytuje zgłoszenia Klientów i pomaga w ich rozwiązywaniu kierując się zasadą, że “nie ma emocji, jest spokój”. Jego cechami rozpoznawczymi jest szybkość działania i fantastyczna jakość obsługi. Łukasz pełni aktualnie rolę opiekuna pracowników rozpoczynających pracę w obsłudze Klienta. Po godzinach fan nowoczesnych technologii, dobrego filmu i fotografii.
Mateusz Okła
– przygodę z WP Desk zaczynał w marcu 2020, jako jedna z pierwszych osób testujących nowy system onboardingu WP Desk i miał ogromny wpływ na jego późniejsze modyfikacje. Jako Happiness Engineer pomagał klientom w obsłudze wtyczek Flexible Checkout Fields oraz Flexible Product Fields. Obecnie Product Owner wspomnianych wtyczek oraz Lider zespołu Rangers. Najbardziej zależy mu na rozwiązywaniu problemów klientów oraz ich zadowoleniu. Prywatnie organizator dużych imprez miejskich i komendant hufca.
– przygodę z WP Desk zaczynał w marcu 2020, jako jedna z pierwszych osób testujących nowy system onboardingu WP Desk i miał ogromny wpływ na jego późniejsze modyfikacje. Jako Happiness Engineer pomagał klientom w obsłudze wtyczek Flexible Checkout Fields oraz Flexible Product Fields. Obecnie Product Owner wspomnianych wtyczek oraz Lider zespołu Rangers. Najbardziej zależy mu na rozwiązywaniu problemów klientów oraz ich zadowoleniu. Prywatnie organizator dużych imprez miejskich i komendant hufca.
Prowadzenie: Marta Domasz
Jeżeli wolicie nas posłuchać zamiast oglądać to wskoczcie tutaj:
Lub tutaj: