Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Jak ustawić promocje cross selling w WooCommerce

Jak ustawić promocje cross selling w WooCommerce

Cross-selling (inaczej sprzedaż krzyżowa) polega na oferowaniu klientom produktów uzupełniających i zwiększaniu wartości zamówienia. W tym artykule pokażę Ci, jak ustawić promocje cross selling w WooCommerce. Zwiększ sprzedaż w sklepie dzięki oferowaniu dodatkowych produktów i promocji cross sell w WooCommerce.

Wtyczka Quick Cross-Sells WooCommerce

Jak ustawić promocje cross selling w WooCommerce ?

WooCommerce oferuje możliwość powiązań cross sellingowych produktów. Możesz zrobić to dla każdego produktu w zakładce Powiązane Produkty w edycji produktu. Takie produkty zostaną wyświetlone jako proponowane dla klienta np. w koszyku lub według ustawień Twojego motywu. W Storefront polecane produkty wyświetlą się w koszyku:

Cross Selling Koszyk

W ofercie WP Desk możesz znaleźć wtyczkę Quick Cross-Sells WooCommerce od GeekRoom.pl. Da Ci ona możliwość dodawania powiązanych produktów cross selling w promocji bezpośrednio przy każdym produkcie. Dzięki temu klient będzie mógł szybko i łatwo kupić dodatkowe produkty z rabatem. O tym, jak mógłbyś wykorzystać tę wtyczkę, aby podnieść wartość koszyka zakupowego klienta, przeczytasz dalej w artykule.

W marcu 2020 informowaliśmy o nowościach w naszym sklepie, m.in. wtyczce OLX WooCommerce oraz o ulepszeniach dla wtyczek Paczkomaty WooCommerce (bez umowy), stawkach live w FedEx WooCommerce i nowościach w DPD WooCommerce. Zachęcam Cię do zapisania się do newslettera (powyżej artykułu), aby być na bieżąco. Otrzymuj informacje, które wykorzystasz z korzyścią dla Twojego sklepu!

Promocje cross selling – wtyczka Quick Cross-Sells WooCommerce

Wiesz już jak cross selling działa w WooCommerce. Jednak chciałbym teraz pokazać Ci coś jeszcze. Dzięki wtyczce Quick Cross-Sells WooCommerce możesz wykorzystać potencjał sprzedaży krzyżowej w WooCommerce.
Co więcej, dzięki wykorzystaniu tej wtyczki możesz:

  • zachęcić do zakupu dodatków widocznych bezpośrednio na stronie produktu,
  • zwiększyć wartość koszyka dzięki odpowiedniemu połączeniu i prezentowanej ofercie dodatków,
  • umożliwić łatwe i szybkie dobieranie dodatków cross selling wprost przy zakupie produktu głównego,
  • określać rabaty kwotowe lub procentowe dla produktów cross selling,
  • spersonalizować komunikaty CTA dla każdego produktu dodatkowego,
  • łączyć bądź nie promocje dla produktów powiązanych z rabatami WooCommerce,
  • pokazywać lub ukrywać zdjęcia produktów,
  • testować różne promocje, zestawy oraz produkty cross selling,
  • poznawać preferencje Twoich klientów oraz ich potrzeby,
  • przyspieszyć proces zakupowy w Twoim sklepie,
  • zwiększyć zadowolenie i UX dzięki trafnym propozycjom oraz szybszym zakupom.

Oczywiście widzisz, że wtyczka pozwala na zdecydowanie więcej niż samo tylko ustawienie promocji. Wykorzystasz ją także do otrzymywania wielu interesujących informacji marketingowych. Pomoże Ci też w budowaniu strategii sprzedaży w sklepie.

W jaki sposób ustawić promocje produktów cross-sell z wtyczką

Wtyczka Quick Cross-Sells WooCommerce pozwala na stworzenie promocji kwotowych, procentowych oraz mieszanych. Poniżej pokażę Ci dwa scenariusze, kiedy klient zobaczy sugerowane dodatki już na etapie zakupu głównego produktu.

Scenariusz promocji kwotowej i procentowej
Tak ustawiłem dodatkowe produkty w edycji produktu głównego – herbaty:

Quick Cross-Sells WooCommerce widok ustawień

Natomiast na stronie produktowej widać obniżkę cen filiżanek oraz czajnika:

Quick Cross-Sells WooCommerce widok promocji

W artykule Bartosza możesz przeczytać o ustawieniu cen netto lub brutto w Twoim sklepie WooCommerce.

Scenariusz promocji kwotowej cross sell w WooCommerce
W tym scenariuszu w sklepie mam wyłączone podatki. Dodatkowo klient łączy promocję z 10% kuponem rabatowym.
Spójrz na ustawienia dla produktu – tablicy do planowania zadań:

Jak ustawić promocje cross selling WooCommerce

Natomiast widok powiązanych produktów dla klienta, które może kupić z tablicą do planowania zadań, wygląda tak:

Jak wygląda promocja cross selling WooCommerce

Możliwe jest też połączenie promocji cross selling z kuponem rabatowym w koszyku:

Kupon i promocja Quick Cross-Sells WooCommerce

Promocje cross sell w WooCommerce

Mam nadzieję, że w artykule pokazałem Ci, że ustawienie powiązanych produktów w sklepie WooCommerce jest łatwe i może przynieść fajne efekty. Dzięki wtyczce Quick Cross-Sells WooCommerce szybko rozpoczniesz oferowanie klientom produktów dodatkowych w atrakcyjnych cenach. Zwiększysz kwoty zamówień w sklepie polecając ciekawe zestawy i inspirujące rozwiązania. Co więcej, zdobędziesz informacje dotyczące Twoich klientów i ich preferencji zakupowych. Również, dodasz na stronie więcej możliwości, co przełoży się na zadowolenie z zakupów w Twoim sklepie.

Zachęcam Cię do sprawdzenia działania wtyczki w darmowym demo. Napisz też, jeśli masz jakieś pytania lub chcesz zapytać o jakiś scenariusz wykorzystania wtyczki. A poniżej znajdziesz odnośnik do strony produktowej wtyczki:

Quick Cross-Sells WooCommerce 149  (183,27  z VAT)

Łatwy w obsłudze cross-selling produktów w WooCommerce. Zwiększ średnią wartość koszyka, bez dodatkowych nakładów na reklamę.

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 253 566 klientów WP Desk
Ostatnia aktualizacja: 2024-11-18
Działa z WooCommerce 7.9 - 9.4

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.