Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Karty podarunkowe w WooCommerce

Karty podarunkowe WooCommerce

Dziś zaprezentuję Ci wtyczkę, dzięki której klienci będą mogli kupować karty podarunkowe w sklepie WooCommerce. Zobacz, jak wykorzystać potencjał wtyczki Kupony PDF WooCommerce w Twoim sklepie. Zapraszam!

Kupony rabatowe i karty podarunkowe w WooCommerce

W WooCommerce możesz od początku skorzystać z kuponów rabatowych, które pozwalają klientom na tańsze zakupy w sklepie. Przeczytaj o tym, jak dodać i skonfigurować takie kupony w sklepie WooCommerce. Sam kupon jest pewnego rodzaju kodem, który klient może wykorzystać w momencie składania zamówienia wpisując go w koszyku lub nad formularzem zamówienia

Widok kuponu koszyk

 

Widok kuponu zamówienie

Oczywiście sam kupon może być wykorzystany według ustawień jego wartości, czasu trwania, minimalnej kwoty zamówienia, powiązanego adresu e-mail itd. Kupon rabatowy możesz np. wysyłać klientom mailowo w podziękowaniu za złożone zamówienia.

Karty podarunkowe dzięki Kuponom PDF w WooCommerce

Dziś opowiem Ci o jeszcze jednej możliwości. W ostatnich tygodniach pracowaliśmy nad wtyczką Kupony PDF WooCommerce. Dzięki niej Twoi klienci będą mogli kupować karty podarunkowe, np. jako prezent dla bliskiej osoby. Karta podarunkowa korzysta z generowanych kuponów w WooCommerce, więc jest dobrze zintegrowana z wszystkimi funkcjami WooCommerce.

Taką kartę prezentową (voucher albo bon podarunkowy) możesz utworzyć tak jak każdy inny produkt w WooCommerce:

Edycja Produktu Kuponu karty podarunkowej

W czasie tworzenia karty podarunkowej możesz skorzystać z gotowych szablonów lub utworzyć własny w edytorze graficznym.

Edytor szablonu kuponu karty podarunkowej

Więcej o sposobie działania edytora graficznego przeczytasz w dokumentacji wtyczki Kupony PDF WooCommerce.

Po dodaniu produktu-kuponu do sklepu, klienci będą mogli kupić karty podarunkowe. Dla takiego zamówienia będzie można utworzyć kupon rabatowy automatycznie lub ręcznie. Samą kartę podarunkową będzie można przesłać mailowo lub wydrukować. Wtyczkę możesz wykorzystać w sklepie od razu. Pobierz darmową wersję wtyczki Kupony PDF WooCommerce do wykorzystania w Twoim sklepie. Poniżej natomiast krótkie porównanie funkcjonalności wersji darmowej oraz wersji PRO.

Kupony PDF WooCommerceKupony PDF WooCommerce PRO
Edytor graficzny
Shortcody na kuponie w edytorze graficznymWartość kuponu
Kod kuponu
Wartość kuponu
Kod kuponu
Data wygaśnięcia kuponu
Nazwa produktu
Imię klienta
Adres klienta
Wiadomość do odbiorcy kuponu
Email odbiorcy kuponu
Imię odbiorcy kuponu
Adres strony internetowej sklepu
Wysyłka karty podarunkowejdo zamawiającegodo zamawiającego oraz
możliwość podania innego adresu e-mail
Szablony kuponów
Automatyczne tworzenie dla statusu
Dodatkowe pola kuponu:
imię, e-mail, wiadomość
Edycja terminu na wykorzystanie kuponu
Możliwość wysyłki maila z kuponem do osoby obdarowywanej
Możliwość edycji treści maila
Wtyczka WooCommerceKupony PDF WooCommerceKupony PDF WooCommerce PRO

Gdzie warto sprzedawać karty podarunkowe w WooCommerce?

Analiza Google Trends wskazuje, że kupony rabatowe i vouchery prezentowe bardzo często są wykorzystywane w sklepach z:

  • ubraniami, butami lub ogólnie modą
  • kosmetykami, perfumami
  • jedzeniem na dowóz, artykułami spożywczymi, zdrową żywnością
  • artykułami i akcesoriami sportowymi
  • produktami cyfrowymi, książkami, ebookami, grami, treścią vod, subskrypcjami
  • usługami: kosmetycznymi, kursami, szkoleniami, przejazdami taxi, kursami, poradami
  • wyposażeniem domu, ogrodu
  • artykułami zoologicznymi, sprzętem rtv i agd
  • rezerwacją miejsc, wycieczek i usług transportowych
  • dowozem kwiatów i okolicznościowymi kartkami prezentowymi

Karty podarunkowe WooCommerce

Jak utworzyć kartę podarunkową w WooCommerce?

Weźmy przykładowo Piotra, który prowadzi siłownię i zajęcia fitness. Poza tym jest specjalistą od zdrowego żywienia. Chciałby dotrzeć do nowych klientów oraz osób, którym pomoże zmienić nawyki dietetyczne. Wie, że bardzo często decyzja o rozpoczęciu treningu czy trwalszych zmianach w diecie jest tą kluczową. Decyzją, która u wielu jest łatwiejsza po kilku spotkaniach oraz przekonaniu się, że chcą kontynuować trening lub dietę. Dobra motywacja i zachęcenie do podjęcia wyzwania jest najważniejsze.

Dlatego Piotr chce dodać produkt w swoim sklepie internetowym opartym o WooCommerce, który pozwoli kupować karty podarunkowe. Myśli, że to także ciekawy pomysł na prezent oraz szansa na zdobycie nowych klientów. Zwłaszcza, że w pobliżu żadna siłownia nie oferuje możliwości zakupu takiej właśnie karty prezentowej – vouchera przez internet.

A teraz zobacz, jak Ty możesz zrealizować podobny scenariusz w Twoim sklepie!

Kreator graficzny we wtyczce Kupony PDF WooCommerce pozwoli Ci na dowolne ustawienie wielkości, dodanie treści, obrazków i shortcodów karty prezentowej w formacie PDF. Tak wygląda ekran edycji szablonu karty podarunkowej np. tu na zakup treningu/ fitness połączonego z poradami dietetyka:

Edytor graficzny szablonu karty podarunkowej

Taki szablon możesz później wykorzystać wybierając go dla wybranego produktu WooCommerce (ustawienie dodatkowych pól tj.: imienia, e-maila, treści oraz terminu ważności kuponu dostępne są w wersji PRO):

Dodanie produktu kuponu

Klienci będą mogli zakupić taki produkt – kartę podarunkową w Twoim sklepie składając zwykłe zamówienie:

Dodanie produktu kuponu w zamówieniu

Po zakupie karty podarunkowej tworzone jest standardowe zamówienia WooCommerce, dla którego możesz wygenerować kupon rabatowy WooCommerce oraz kartę podarunkową według wcześniej wybranego szablonu:

Metabox kuponu w zamówieniu

Możesz też ustawić automatyczne generowanie i wysyłkę karty podarunkowej/ kuponu dla określonego statusu zamówienia WooCommerce:

Ustawienie automatycznych kuponów

Kupon rabatowy zostanie przesłany w wiadomości e-mail do osoby zamawiającej kartę podarunkową lub na podany adres e-mail (w wersji PRO):

Email z kuponem PDF

A to gotowa karta podarunkowa PDF, którą będzie można np. wydrukować przed przyjściem na pierwszy trening:

Karta podarunkowa PDF WooCommerce

Karty podarunkowe w WooCommerce

Oczywiście użycie kuponów pozwala zachęcić do zakupów osoby niezdecydowane na konkretny produkt ale chcących zrobić prezent bliskiej osobie. Wtyczka pomoże Ci zwiększyć sprzedaż oraz zaangażować odwiedzających np. do dzielenia się linkiem do oferty Twojego sklepu ze znajomymi.

Jak Ty możesz wykorzystać kupony rabatowe PDF w sklepie? Może masz jakiś interesujący scenariusz na wykorzystanie takich kart podarunkowych w WooCommerce? Mam nadzieję, że wtyczka Kupony PDF WooCommerce pomoże Ci poszerzyć ofertę o karty prezentowe i tym samym dotrzeć do klientów zainteresowanych możliwością ich wykorzystania. Jeśli chcesz podzielić się własnym pomysłem lub masz jakieś pytania, prześlij komentarz pod artykułem. Do usłyszenia!

Zachęcam Cię do sprawdzenia wtyczki w darmowym demo. Zapraszam Cię także do odwiedzenia strony produktowej wtyczki:

Kupony PDF WooCommerce 189  (232,47  z VAT)

Stwórz własne projekty kuponów PDF. Sprzedawaj kupony jako karty podarunkowe lub vouchery na usługi.

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 2 000 aktywnych instalacji
Ostatnia aktualizacja: 2024-11-21
Działa z WooCommerce 9.1 - 9.5

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.