Cześć. Czy Twoi klienci pytają czasem o możliwość zakupu kart prezentowych? Czy wiesz, że karta podarunkowa może zwiększyć zainteresowanie i sprzedaż produktów? Dziś dowiesz się, jak wtyczka Kupony PDF WooCommerce pozwoli Ci utworzyć voucher z kodem rabatowym na zakup produktu cyfrowego, kursu, subskrypcji usługi lub abonamentu w WooCommerce. Zaczynajmy!
Karta podarunkowa – kod rabatowy na zakupy w WooCommerce
Ostatnie miesiące zwiększyły trend zakupów klientów w sieci. Zwiększyło się zainteresowanie produktami i usługami cyfrowymi. Ebooki, audiobooki, bilety na koncerty, gry komputerowe, muzyka, filmy i inne produkty cyfrowe są chętnie wybierane, także na prezent.
Warto też przyjrzeć się modelowi subskrypcji i abonamentu. Dlaczego? Ponieważ usługi cyfrowe np. na kursy, treningi czy szkolenia mogą być oferowane właśnie jako usługi cykliczne. Wspomnę tu m.in. o różnych formach subskrypcji na dostarczanie zakupów z dostawą do domu lub dostępu do produktów online. Taka cykliczność bardzo ułatwia życie, oszczędza czas klientów i jest po prostu wygodna.
Świeża kawa co tydzień, catering dietetyczny, kurs rachunkowości czy voucher na siłownię? The sky is the limit!
Voucher prezentowy w WooCommerce
Załóżmy więc, że chcesz oferować Twoim klientom wiedzę i zdobywanie nowych umiejętności. Będziesz dodawać kursy, ebooki i nagrania audio oraz wideo. Będziesz je oferować jako cyfrowe produkty oraz w modelu subskrypcyjnym. W drugim przypadku, poszerzanie umiejętności, zdobywanie wiedzy i zainteresowanie danym tematem będzie rozłożone w czasie. Takie systematyczne powracanie do treści na stronie pomoże w budowaniu świadomości marki u Twoich klientów. Abonament i cykliczne przekazywanie wartościowych kursów pozwoli Ci też zbudować trwalsze relacje z klientami.
Dzięki wtyczce Kupony PDF WooCommerce zaoferujesz voucher prezentowy z kodem rabatowym na zakup jednorazowy lub obniżający pierwszą opłatę za abonament.
Według wyboru klienta.
W przypadku szkoleń stacjonarnych, na których zakup też możesz oferować takie karty podarunkowe, być może lepszą nazwą byłby karnet. Bez względu jednak na nazwę, chodzi, jak widzisz, o możliwość oferowania Twoich produktów lub usług jako prezent. W ten sposób sprzedaż nie będzie ograniczona tylko do najbardziej zdecydowanych, ale dotrze też do nowych osób.
Karty podarunkowe w WooCommerce możesz dodać już dziś wykorzystując darmową wersję wtyczki. Poniżej porównanie możliwości z wersją PRO, która np. pozwoli kupującemu na dodanie adresu e-mail osoby obdarowanej:
Kupony PDF WooCommerce | Kupony PDF WooCommerce PRO | |
---|---|---|
Edytor graficzny | ||
Shortcody na kuponie w edytorze graficznym | Wartość kuponu Kod kuponu | Wartość kuponu Kod kuponu Data wygaśnięcia kuponu Nazwa produktu Imię klienta Adres klienta Wiadomość do odbiorcy kuponu Email odbiorcy kuponu Imię odbiorcy kuponu Adres strony internetowej sklepu |
Wysyłka karty podarunkowej | do zamawiającego | do zamawiającego oraz możliwość podania innego adresu e-mail |
Szablony kuponów | ||
Automatyczne tworzenie dla statusu | ||
Dodatkowe pola kuponu: imię, e-mail, wiadomość | ||
Edycja terminu na wykorzystanie kuponu | ||
Możliwość wysyłki maila z kuponem do osoby obdarowywanej | ||
Możliwość edycji treści maila | ||
Wtyczka WooCommerce | Kupony PDF WooCommerce | Kupony PDF WooCommerce PRO |
Karty prezentowe dla produktu cyfrowego i subskrypcji w WooCommerce
Dodanie produktu – karty podarunkowej w sklepie z wykorzystaniem wersji darmowej lub PRO wtyczki jest bardzo podobne. Poniżej zobaczysz proces tworzenia szablonu kuponu, ustawień dla produktu – karty prezentowej, zakupu w sklepie oraz widoku kuponu po otrzymaniu wiadomości:
Kupony rabatowe dla powracających klientów
Co więcej, pamiętaj, że karty podarunkowe, które znajdą się w ofercie Twojego sklepu/ platformy, mogą być pierwszym krokiem. W ten sposób pozyskasz bowiem więcej osób zainteresowanych Twoimi produktami. Następnie możesz wykorzystać wtyczkę do generowania własnych kart z kodem rabatowym WooCommerce. Takie spersonalizowane bony upominkowe prześlesz Twoim klientom zachęcając ich do ponownego zakupu w sklepie.
Możesz w ten sposób zachęcić klientów, po jakimś czasie, do sprawdzenia nowych kursów w sklepie. Albo zapytać o opinie, sugestie, a także o to, jak pomogła im uprzednio zdobyta wiedza. W ten sposób lepiej zrozumiesz każdą osobę i jej potrzeby. Przy okazji sprawdzisz też, ścieżkę i zainteresowania klientów poprzez wybierane kursy dla kuponu rabatowego. Możesz skorzystać w tym celu np. z danych i statystyk sprzedaży/ wykorzystania kuponów w WooCommerce (od wersji 4.0):
Oczywiście, przy zakupie karty podarunkowej – vouchera, możesz pozwolić klientom na wpisanie dodatkowych informacji dotyczących np. osoby obdarowanej. Zrobisz to dzięki darmowej wtyczce Pola Produktów WooCommerce. Może to być np. dodatkowa informacja o zainteresowaniach osoby obdarowywanej, dacie jej urodzin lub… ulubionym kolorze. Takie informacje pomogą Ci lepiej poznać Twoich klientów i spersonalizować przyszły przekaz, ofertę lub nawet design strony.
Karta podarunkowa i kody rabatowe na produkt cyfrowe i abonamenty w WooCommerce
Dziś opowiedziałem Ci, w jaki sposób możesz utworzyć nowy produkt – kartę prezentową na zakup w sklepie. Wtyczkę Kupony PDF WooCommerce możesz pobrać w wersji darmowej. Sprawdź też możliwości wersji PRO wtyczki w demo. Zaoferuj Twoim klientom karty podarunkowe już dziś! Jeśli masz jakieś pytania, ciekawy scenariusz wykorzystania wtyczki lub pomysły na jej ulepszenie, napisz do mnie. Powodzenia!
Kupony PDF WooCommerce 189 zł (232,47 zł z VAT)
Stwórz własne projekty kuponów PDF. Sprzedawaj kupony jako karty podarunkowe lub vouchery na usługi.
Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły