Flexible Product Fields znacznie rozszerza opcje produktu WooCommerce o dodatkowe pola i inne funkcje. Dzięki temu klient sklepu dostaje rozbudowane narzędzie umożliwiające dostosowanie produktu do potrzeb. FPF to także zestaw narzędzi dla administratora. Aktualizacja do wersji 1.5.0 wprowadziła opcję zapisu konfiguracji produktu WooCommerce przez zarządzającego sklepem.
Produkt WooCommerce z wariantami nie posiada osobnego URL dla każdego z nich. Nie dla każdego sklepu będzie to problem. FPF nie bazuje na wariantach a na grupach z polami. Każde takie pole (oraz powiązana z nim opcja) to parametr produktu.
Na podstronie produktowej (tuż nad przyciskiem “Dodaj do koszyka”) znajduje się teraz dodatkowy przycisk “Zapisz konfigurację produktu”. Opcja jest widoczna jedynie dla administratora sklepu a kliknięcie na przycisk spowoduje zapisanie bieżącej konfiguracji pokazanego produktu. Konfiguracja będzie dostępna do skopiowania jako adres URL na pasku przeglądarki. Adres z parametrami pojawi się po przeładowaniu strony. Nowa funkcja dostępna jest od ręki i nie wymaga dodatkowej konfiguracji.
Studium przypadku
Pomysł na nową funkcję pojawił się dzięki naszemu Klientowi. Jego sklep oferował loty paralotnią i zależało mu na stworzeniu tabeli cenowej z dostępnymi pakietami i linkami do nich. Ale każdy pakiet nie był osobnym produktem. Oferowane pakiety to tak naprawdę jeden produkt – ale z innymi opcjami Flexible Product Fields wybranymi po załadowaniu podstrony produktowej. Potrzebny był zatem mechanizm przekładający skonfigurowany produkt na adres URL.
Założenia
- funkcja dostępna tylko dla administratora sklepu
- mechanizm obejmujący wszystkie pola edytowane przez klienta sklepu
- łatwe kopiowanie adresu URL
Efektem jest przycisk “Zapisz konfigurację produktu”. Po jego kliknięciu konfiguracja produktu WooCommerce zapisuje się jako adres URL. Przyjęte rozwiązanie jest najprostszym z możliwych bo wymaga tylko jednego kliknięcia.
Inne przykłady zastosowania
Zastosowanie nowej funkcja nie jest ograniczone a informacja w formie linku wykracza daleko poza sam sklep. Dzięki niej ułatwisz klientowi konfigurację skomplikowanego produktu. Bardzo prosta będzie także personalizacja produktu pod konkretnego klienta.
Od teraz możliwe jest łatwe linkowanie do gotowego produktu:
- na pozostałych podstronach sklepu (np. w menu lub w tabeli cenowej)
- w social media oraz w mailach i mailingach
- stosując kampanie AdWords
- za pomocą baneru (lub innego elementu graficznego) na dowolnej stronie
- podczas komunikacji z klientem na czacie lub innym kanale pomocy
- i wielu innych przypadkach
Flexible Product Fields PRO WooCommerce 189 zł (232,47 zł z VAT)
Pozwól klientom personalizować produkty przed dodaniem do koszyka. Dodaj nowe pola produktów WooCommerce. Stwórz kreator personalizacji produktów, aby sprzedawać nadruki, grawerunki, opakowania na prezent, wizytówki, pieczątki i inne.
Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły