WP Desk jest platformą dla wszystkich firm, które chcą wykorzystać potencjał biznesowy WordPressa.
- Jesteśmy liderem WordPress w Polsce od 2013 roku. WP Desk to marka rozpoznawalna w swojej branży nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
- Działamy w 100% zdalnie, w trybie zadaniowym. Pracujemy w oparciu o metodykę Scrum, w małych autonomicznych zespołach. Gdy będzie to możliwe, wrócimy do formuły integracyjnych spotkań firmowych raz na kwartał.
- W swoich działaniach kierujemy się określonymi zasadami: uczciwością, szacunkiem, równością oraz oczywiście najwyższą jakością i profesjonalizmem.
- Dzięki współpracy z nami, możesz mieć pewność samorealizacji, rozwoju posiadanych talentów i nabywania nowych umiejętności.
Jeżeli chcesz wiedzieć o nas więcej:
- zapoznaj się ze stroną o nas,
- przeczytaj o tym jak rekrutujemy i pracujemy na co dzień, (✍️ miło jak zostawisz po sobie ślad)
- zobacz wystąpienie Maćka Swobody, naszego CEO.
Kogo poszukujemy?
- Opiekuna produktu jakim jest sklep WP Desk z wtyczkami do obsługi sklepów internetowych.
- Osoby, która lepiej niż my porusza się w świecie e-commerce.
- Praktyka i działacza (nie teoretyka i zarządcę).
- Kogoś kto ma własne pomysły do wdrożenia oraz odwagę do ich realizacji.
- Entuzjasty WordPressa (nie jest to warunek konieczny).
Świetnie, gdyby nasz przyszły Product Manager:
- Posiadał min. roczne doświadczenie w e-commerce, sprzedaży lub marketingu.
- Posługiwał się j. angielskim na bardzo dobrym poziomie.
- Był mistrzem organizacji pracy, o wysokiej motywacji i zaangażowaniu.
- Wyróżniał się samodzielnością w działaniu, proponowaniem rozwiązań i kreatywnością.
- Nastawiał się na cel i realizację zadań.
Zadania do wykonania:
- Współtworzenie strategii sprzedaży produktów w kanale online.
- Analiza sprzedaży poszczególnych produktów, ruchu, konwersji oraz wdrażanie odpowiednich działań.
- Koordynowanie operacyjne obszaru e-commerce.
- Bieżąca analiza efektywności procesów sprzedażowych oraz ich optymalizacja.
- Analiza potrzeb klientów oraz dostosowanie do nich naszych produktów.
- Poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów.
- Analiza rynku, trendów i zachowań konsumenckich, monitoring konkurencji na rynku.
- Współpraca z zespołami tworzącymi poszczególne wtyczki.
- Z czasem zbudowanie własnego zespołu.
Powyższa lista jest naszym wyobrażeniem o zakresie zadań dla tego stanowiska. Jesteśmy otwarci na Twoją inicjatywę ich modyfikacji. Liczymy na nowe doświadczenia i pomysły. Co o tym sądzisz?
Co oferujemy?
- Elastyczny czas pracy – praca jest w 100% zdalna.
- Dużą autonomię działania.
- Stabilną i długofalową współpracę.
- Wynagrodzenie 7.000-9.000 zł netto na fakturę. Jeżeli masz większe wymagania ze względu na większe doświadczenie to również zapraszamy do aplikowania.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia, a także awans w ramach spółki.
- Możliwość uczestnictwa w polskich WordCampach z pełnym pokryciem kosztów.
- Budżet edukacyjny.
- Wyjazdy integracyjne raz na kwartał w erze post-Covid ;)
Jak będzie wyglądała rekrutacja?
- Zapoznaj się z działaniami firmy i zdecyduj czy chcesz dołączyć do naszej drużyny.
- Zgłoś się do nas przez formularz aplikacyjny pisząc o sobie i swoim doświadczeniu. Wyjaśnij, dlaczego chcesz z nami pracować i co możesz wnieść w rozwój WP Desk.
- Skontaktujemy się z każdym kandydatem przekazując feedback, a kilka osób zaprosimy na rozmowę na Zoom.
- Wybrane grono 3-4 osób zostanie poproszonych o wykonanie zadania w celu weryfikacji umiejętności.
- Powitamy nową osobę na pokładzie WP Desk :)
Nie odkładaj zgłoszenia na później! Zamykamy rekrutację, gdy stwierdzimy, że mamy właśnie TĘ OSOBĘ ????
Formularz aplikacyjny
Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń na to stanowisko zatrudniając aż 2 nowe osoby!
Jeżeli widzisz się na innym stanowisku w WP Desk lub masz coś ciekawego do zaproponowania to napisz do nas! Chętnie Cię poznamy!