Witamy w społeczności użytkowników wtyczek WP Desk!
Cieszymy się, że dołączyłeś do rosnącego grona klientów, którzy z naszą pomocą rozwijają swoje firmy e-commerce w sieci. Dziękujemy za zaufanie!
Czy Twoja nowa wtyczka jeszcze czeka na pobranie, czy już ciężko pracuje w Twoim sklepie online?
Naszym celem jest tworzenie rozwiązań ułatwiających pracę każdemu właścicielowi sklepu opartego o WooCommerce, a praca z wtyczkami do automatyzacji, fakturowania, czy obsługi wysyłki to nasz chleb powszedni. Dla Ciebie jednak może to być początek przygody z WooCommerce.
Może właśnie zadajesz sobie pytania:
- Czy konfiguracja wtyczki jest trudna?
- Czy rzeczywiście ta wtyczka może mi pomóc w prowadzeniu mojego sklepu?
- Jak mogę efektywnie wykorzystać dostępne narzędzia, usprawnić proces sprzedaży i zwiększyć obroty w sklepie internetowym?
Poniżej zebraliśmy dla Ciebie komplet informacji, które rozwieją Twoje wątpliwości i pomogą Ci w pełni wykorzystać potencjał wtyczki ShopMagic PRO.
Krok pierwszy
Sprawdź dokumentację.
W naszej dokumentacji znajdziesz szczegółowo opisane funkcje Twojej nowej wtyczki, oraz przykładowe scenariusze, które pomogą Ci w jej konfiguracji – krok po kroku.
Zadaniem dokumentacji jest nie tylko pomoc w konfiguracji, ale także w zrozumieniu działania wtyczki i jej obsłudze.
Dokumentacja (w języku angielskim) dla wtyczki ShopMagic PRO jest dostępna tutaj:
📖 ShopMagic PRO – Dokumentacja wtyczki
▶️ Dowiedz się również, jak odnowić wtyczkę po wygaśnięciu subskrypcji.
Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy z wtyczką? Nasi eksperci od wsparcia technicznego są gotowi do pomocy. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na stronie https://www.wpdesk.pl/support/.
Krok drugi
Zdobądź wiedzę od ekspertów.
Na naszym blogu znajdziesz przydatne informacje dotyczące zarządzania sklepem internetowym, scenariusze wykorzystujące wtyczkę, porady techniczne, marketingowe i sprzedażowe.
Poniżej zebraliśmy dla Ciebie wpisy dotyczące wtyczki ShopMagic PRO, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać jej potencjał:
- Odzyskiwanie porzuconych koszyków w WooCommerce. Jak to zrobić przez maila?
- Wstęp do marketing automation w WooCommerce
- Przykład strategii marketing automation dla Twojego sklepu
- Jak wysyłać manualne e-maile?
- Jak opóźnić i zaplanować wysyłkę e-maila?
- Jak segmentować klientów?
- VIDEO – jak zwiększyć sprzedaż w sklepie w 10 minut?
Krok trzeci
Dodatkowe narzędzia.
Sprawdź inne narzędzia, które doskonale współgrają z ShopMagic PRO i mogą znacząco wpłynąć na wydajność i możliwości Twojego biznesu:
Fakturownia WooCommerce 229 zł (281,67 zł z VAT)
Łatwa i szybka integracja WooCommerce z Fakturownią. Wystawiaj faktury VAT i rachunki do zamówień WooCommerce oraz dodaj dwustronną synchronizację stanów magazynowych z serwisem Fakturownia.
Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegółyDropshipping Export Products dla WooCommerce Original price was: 329 zł.229 złCurrent price is: 229 zł. (281,67 zł z VAT)
Eksportuj produkty z WooCommerce do pliku CSV lub XML szybko i sprawnie. Dzięki wtyczceDropshipping Export Products dla WooCommerce jest to naprawdę proste!
Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegółyCeneo Zaufane Opinie WooCommerce 99 zł (121,77 zł z VAT)
Zintegruj swój sklep WooCommerce z platformą Ceneo Zaufane Opinie. Zautomatyzuj proces oceniania produktów WooCommerce.
Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegółyChcesz być na bieżąco?
Zapisz się do naszego newslettera i nie przegap informacji o nowych wtyczkach, które regularnie pojawiają się w naszej ofercie.