Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Pola tekstowe na stronie produktowej WooCommerce

Pola tekstowe na stronie produktowej WooCommerce

Jeśli tworzysz sklep internetowy za pomocą WooCommerce prawdopodobnie wiesz, że wybór odpowiedniej wtyczki, która w łatwy sposób doda pola tekstowe na stronie produktowej WooCommerce, nie zawsze jest oczywisty. Ponieważ istnieje całe mnóstwo wtyczek, które stworzone są do modyfikacji strony produktowej WooCommerce, decyzja nie jest najłatwiejsza. W tym poście postaram się pomóc Ci w tej kwestii i wytłumaczę jak spersonalizować stronę produktu WooCommerce wraz z polami tekstowymi za pomocą wtyczki Flexible Product Fields.

Spis treści

  1. Edycja strony produktowej WooCommerce
  2. Pola dostępne w darmowej wersji wtyczki Flexible
    Product Fields
  3. Pola dostępne w wersji pro wtyczki Flexible Product Fields
  4. Jak dodać pole tekstowe do strony produktowej WooCommerce
  5. Paragraf
  6. E-mail
  7. Adres URL
  8. HTML

Przede wszystkim, zanim rozpoczniesz edycję strony produktowej WooCommerce, niewątpliwie powinieneś zadbać o odpowiednie przygotowanie, a co za tym idzie – pobrać wtyczkę, która najlepiej sobie z tym zadaniem poradzi. Polecamy wtyczkę Flexible Product Fields, która w zasadzie ma wszystko, czego potrzebujesz i co ważne, przede wszystkim wszystkie główne funkcje są dostępne w bezpłatnej wersji. Dodatkowo, w ostatnim czasie aż 10 nowych typów pól zostało dodanych do jej nieodpłatnej wersji, co oznacza, że teraz każdy bez problemu może stworzyć wymarzoną stronę produktową WooCommerce – bez wydawania ani grosza na wtyczkę!

Flexible Product Fields dla WooCommerce

Pozwól klientom personalizować produkty przed dodaniem do koszyka. Dodaj nowe pola produktów WooCommerce. Stwórz kreator personalizacji produktów, aby sprzedawać nadruki, grawerunki, opakowania na prezent, wizytówki, pieczątki i inne.

Pobierz lub Przejdź do WordPress.org
Ponad 10 000 aktywnych instalacji
Ostatnia aktualizacja: 15.11.2024
Działa z WooCommerce 8.9 - 9.3

 

Wtyczka Flexible Product Fields została niedawno zaktualizowana i aktualnie posiada 20 typów pól, które spełnią wymagania nawet najbardziej wymagającego użytkownika. Postaram się wyjaśnić Ci jak działają niektóre z nich i jak można je wykorzystać do edycji strony produktu WooCommerce.

Edycja strony produktowej WooCommerce

Przyjrzyjmy się wszystkim polom dostępnym we wtyczce Flexible Product Fields:

Pola dostępne w darmowej wersji wtyczki Flexible Product Fields:

  • E-mail (Nowe pole)
  • Adres URL (Nowe pole)
  • Paragraf (Nowe pole)
  • HTML (Nowe pole)
  • Obrazek (Nowe pole)
  • Nagłówek (Nowe pole)
  • Wielokrotne zaznaczenie (Multi-checkbox) (Nowe pole)
  • Radio z kolorami (Nowe pole)
  • Godzina (Nowe pole)
  • Kolor (Nowe pole)
  • Tekst
  • Obszar tekstowy
  • Liczba
  • Zaznaczenie (Checkbox)
  • Lista rozwijana (Select)
  • Lista wielokrotnego wyboru (Multi-select)
  • Radio
  • Radio z obrazkami

Pola dostępne w wersji pro wtyczki Flexible Product Fields:

  • Przesyłanie pliku (Nowe pole)
  • Data

W rezultacie każdy znajdzie tu coś dla siebie – szczególnie mając do wyboru różnorodność pól w wersji darmowej wtyczki.

Jak dodać pole tekstowe do strony produktowej WooCommerce

Prawdziwa zabawa zaczyna się po zainstalowaniu i aktywowaniu wtyczki Flexible Product Fields. Wtyczka będzie widoczna i gotowa do użycia w zakładce Produkty → Pola produktów. Kliknij to pole, a następnie wybierz “Dodaj nową” [grupę pól], którą przypiszesz do produktu wcześniej utworzonego przez Ciebie.

Edycja grup pola wtyczka Flexible Product Fields
Dodaj nową grupę pól: wtyczka Flexible Product Fields

Następnie zobaczysz wszystkie pola, które możesz dodać za pomocą wtyczki Flexible Product Fields, posortowane według kategorii: 

Kategorie pól - edycja strony produktu WooCommerce
Kategorie pól – edycja strony produktu WooCommerce

Skupmy się na nowo dodanych polach, które zostały utworzone podczas ostatniej aktualizacji wtyczki.

Pole Paragraf

Użyj tego typu pola, jeśli chcesz podać kilka dodatkowych informacji lub potrzebujesz stworzyć opis produktu na swojej stronie produktu WooCommerce. Świetne rozwiązanie, które doskonale uzupełni stronę Twojego produktu.

W etykiecie pola wstaw tekst, który chcesz wyświetlić:

Edycja pól tekstowych - pole paragraf
Edycja pól tekstowych – pole paragraf

Następnie kliknij przycisk Opublikuj, aby zapisać zmiany. Tak będzie wyglądać Twoja strona produktu po dodaniu pola paragraf:

Strona produktowa WooCommerce - pole paragraf
Strona produktowa WooCommerce – pole paragraf

Pole tekstowe E-mail

Niewątpliwie innym ciekawym i przydatnym typem pola jest pole Email. Umożliwia ono Twoim klientom dodanie informacji o adresie e-mail do strony produktu. Dodatkowo weryfikuje również, czy wprowadzony adres email jest prawidłowy. Oto krótki przewodnik jak dodać to niestandardowe pole tekstowe do strony produktu WooCommerce:

Wybierz typ pola E-mail:

Wybór pola tekstowego E-mail
Wybór pola tekstowego E-mail

Następnie będziesz miał możliwość uzupełnienia 3 pól, podczas gdy pole Placeholder i Podpowiedź nie są obowiązkowe – ale całkiem przydatne.

Edycja pola tekstowego - Email
Edycja pola tekstowego – Email

A oto przykładowy efekt końcowy: 

Przykład zastosowania pola tekstowego E-mail
Przykład zastosowania pola tekstowego E-mail na stronie produktowej WooCommerce

Pole tekstowe Adres URL

Podobnie możemy postąpić w przypadku pola tekstowego Adres URL. Wystarczy wybrać pole tekstowe Adres URL z listy dostępnych typów pól i dodać tekst, który chcesz wyświetlić podczas dostosowywania strony produktu WooCommerce. I gotowe! 

Przykład zastosowania pola tekstowego adres URL
Przykład zastosowania pola tekstowego adres URL na stronie produktowej WooCommerce

Pole HTML

Kolejnym niedawno dodanym typem pola we wtyczce Flexible Product Fields jest HTML. Użyj tego pola np. do tworzenia hiperłączy, dodawania kolorów do tekstu lub zmiany jego formatu. Warto zauważyć, że tak jak i w poprzednich przykładach, najpierw musisz wybrać typ pola HTML z listy typów pola, a następnie wpisz swój tekst w kodzie HTML. Oto kilka przykładów tego, do czego możesz użyć pola tego typu:

Edycja pola html
Edycja pola html

I voilà, oto jak pole tekstowe HTML prezentuje się na stronie produktu WooCommerce:

Przykład zastosowania pola HTML - strona produktowa WooCommerce
Przykład zastosowania pola HTML – strona produktowa WooCommerce

Po ostatniej aktualizacji również pole tekstowe nagłówek znalazło się w darmowej wersji wtyczji FPF. Reasumując, oznacza to w praktyce, że możesz dodać całe mnóstwo niestandardowych pól do strony produktu, nie wydając na to ani grosza :)

Oprócz typów pól omówionych w tym poście, istnieje ich dużo więcej, które zostaną przedstawione w kolejnych wpisach na blogu, dlatego nie przegap żadnego wpisu i zapisz się na newsletter na dole strony. Jeśli podobał Ci się ten post skomentuj go i udostępnij znajomym!

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.