Sklep internetowy jest w obecnych czasach oczywiście niezbędny dla każdego, kto chce uczestniczyć w handlu elektronicznym i rozwijać swój biznes. Oferta profesjonalnych i dobrze udokumentowanych aplikacji i narzędzi do założenia własnego e-sklepu jest ogromna, co utrudnia wybór. Jakie są najpopularniejsze silniki sklepów online na rynku i czym różnią się od innych? Która platforma najlepiej pasuje do Twojego projektu i zapewni, że sklep internetowy będzie skalowany, szybki, ale i w rozsądnej cenie? Dzięki porównaniu oprogramowania naszego sklepu internetowego, odkryjesz dostępne dla Ciebie możliwości zaprojektowania profesjonalnego sklepu internetowego, a także będziesz mógł zorientować się w opcjach, które zapewnią Ci niezbędne funkcjonalności dla Twojego biznesu online.
Spis treści
- Oprogramowanie sklepu internetowego: jakie masz możliwości?
- Porównanie najpopularniejszych silników sklepów internetowych typu open source
- Porównanie najpopularniejszych systemów sklepu internetowego
- Który system sklepu internetowego jest dla Ciebie odpowiedni?
- Podsumowanie oraz usługi i wtyczki dla WooCommerce
Oprogramowanie sklepu internetowego: jakie masz możliwości?
Chcesz otworzyć własny sklep internetowy? W dzisiejszych czasach nie ma nic prostszego i skomplikowanego zarazem. Dzięki wielu dostępnym możliwościom technicznym przedsiębiorcy mogą bardzo łatwo oferować swoje produkty i usługi w Internecie.
Ale co to takiego jest ten „sklep internetowy”?
Krótko mówiąc, sklep internetowy to strona internetowa, która zawiera funkcje specyficzne dla sklepu, ale uwzględniające specyfikę handlu elektronicznego 🙂. Oto podstawowe elementy sklepu internetowego:
- Katalog produktów, czyli handlowa baza danych zawierająca informacje o produktach
- Panel administracyjny, czyli miejsce do zarządzania zamówieniami
- Wygląd sklepu, motyw czy szablon (z ang. Layout), czyli system prezentacji oferty sklepu
- Narzędzie zewnętrzne, czyli interfejsy do systemu płatności, magazynu czy analizy internetowej
W zasadzie, mając trochę wiedzy i wystarczająco dużo czasu, możesz właściwie samemu stworzyć sklep internetowy od podstaw 🙂. Jest to oczywiście czasochłonne i bez odpowiedniego doświadczenia nietrudno o pomyłkę, która docelowo będzie nas kosztować więcej, niż zlecenie tego specjalistom. Oferta specjalistycznych systemów sklepów internetowych obejmuje zakres od autorskich rozwiązań sklepów przez elastyczne plany abonamentowe oparte o różnego rodzaje silniki w chmurze, po platformy open source, gdzie płacimy za wdrożenie i dostosowanie do naszych wymagań.
Przyjrzyjmy się teraz pokrótce różnicom pomiędzy typami oprogramowania sklepu internetowego, bez względu na to, czy interesuje Cię tani sklep internetowy, niezawodny program do sprzedaży online, czy np. platforma SaaS’owa 🙂.
1. Autorskie oprogramowanie sklepu internetowego
Tworzenie profesjonalnych platform internetowych to lukratywna dziedzina ⭐. Jeśli chcesz sprzedawać produkty online, powinieneś wybrać niezawodny i bezpieczny program, który w zależności od wielkości sklepu może wytrzymać chwilowe skoki ruchu i aktywności. Asortyment produktów handlowych jest do tego proporcjonalny. Wiele firm oferuje własne rozwiązania dostępne dla użytkownika końcowego w ramach umów licencyjnych zwanych EULA (od ang. End-user license agreement).
Oczywiście w przypadku platform e-commerce „szytych na miarę”, trzeba jednak zapłacić wysoką cenę 🪙. Musisz również dodać koszty hostingu sklepu i usług agencyjnych (opcjonalnie), które mogą obejmować instalację i konfigurację sklepu lub zaoferowanie spersonalizowanej pomocy. Często producenci oprogramowania własnościowego oferują również abonamentowy model użytkowania oparty na chmurze, znany jako SaaS (od ang. Software as a Service).
Korzyści obejmują profesjonalne wsparcie producenta i regularne aktualizacje oprogramowania.
2. Sklepy internetowe oparte o silniki open source
Systemy sklepów online typu open source są popularne i szeroko stosowane w handlu internetowym 🚀. Nie oznacza to jednak, że programy te są bezpłatne. Płatne jest wdrożenie, dodatkowe moduły, hosting, itd. Termin „open-source” oznacza jedynie, że kod programu jest dostępny dla każdego bez dodatkowych opłat.
Warto dodać, że etykieta „open source” jest czasami przedstawiana jako znak jakości, ponieważ wiąże się ze zwiększonym bezpieczeństwem i zaangażowaniem wielu osób w rozwój silnika 💪. Ponieważ kod programu jest w zasadzie dostępny dla każdego, błędy oprogramowania lub luki w zabezpieczeniach są ujawniane znacznie szybciej. Minimalizuje to ryzyko dodania przez programistów tajnych i niechcianych funkcji do programu (na przykład „backdoor”).
Jeśli chcesz otworzyć własny sklep internetowy przy użyciu bezpłatnego oprogramowania typu open source, musisz poświęcić więcej czasu na instalację, gdyż dostawca oprogramowania nie oferuje pomocy. Pomimo tego, że większość projektów open source ma obszerną dokumentację, aktywne społeczności użytkowników, to i tak przez większość czasu potrzebna jest dogłębna wiedza i praktyka, aby dostosować to rozwiązanie do każdego indywidualnego projektu ⚙️.
Jeśli posiadasz sklep na WooCommerce i potrzebujesz jego przyspieszenia, wsparcia oraz aktualizacji oprogramowania sklepu internetowego, sprawdź naszą usługę wsparcia dla sklepu WooCommerce 🙂.
Przyspieszenie, aktualizacje i pomoc dla sklepu na WordPress i WooCommerce →
3. Sklepy internetowe w modelu abonamentowym (SaaS)
Wynajem sklepów internetowych skierowany jest przede wszystkim do początkujących w zakresie handlu internetowego, którzy niekoniecznie posiadają odpowiednie umiejętności techniczne i dlatego wolą zwracać się do profesjonalistów. W takich rozwiązaniach podstawa sklepu jest już zainstalowana, a support jest prowadzony przez kompetentną i profesjonalną obsługę.
Jest również najszybszy sposób otwarcia sklepu online ✅. Wystarczy skorzystać z gotowego wyglądu sklepu dodać wybrane, predefiniowane zestawy funkcji i można zacząć sprzedaż swoich produktów w internecie. Decydując się na wynajem sklepu internetowego, w zasadzie od razu otrzymujesz wszystko, co niezbędne do sprzedaży online, w tym przestrzeń WWW na Twoje pliki (np. zdjęcia produktów), a także nazwę domeny 🙂.
Sklepy internetowe w modelu abonamentowym mają taką samą podstawową funkcjonalność jak każdy profesjonalny sklep internetowy, ale często oferują bardziej ograniczone opcje dostosowywania w porównaniu do rozwiązań autorskich czy silników typu open source. Ponadto, jeśli chodzi o stronę wizualną sklepu, dostawcy zazwyczaj oferują szablony wyglądu, który można dostosować do konkretnych potrzeb poprzez system modułowy.
Ponieważ sklepy internetowe są zwykle oferowane jako oprogramowanie jako usługa (SaaS) z progresywnymi pakietami serwisowymi, liczba dostępnych opcji, np. dotyczących płatności, narzędzi marketingowych czy integracji z marketplace’ami wzrośnie. Oczywiście zależy od wybranego abonamentu.
Porównanie najpopularniejszych silników sklepów internetowych typu open source
Patrząc na rynek oprogramowania sklepów internetowych, według BuiltWith, wyróżniają się w szczególności dwa rozwiązania:
najczęściej używanymi systemami na świecie są Magento i wtyczka WooCommerce do WordPress 🙂.
Wspólną cechą tych dwóch programów do sprzedaży online jest to, że są to projekty typu open source, które są w zasadzie bezpłatne dla użytkowników. Magento jest jednak coraz częściej sprzedawane od czasu przejęcia go przez Adobe. W Polsce i Europie bardzo popularnym silnikiem sklepu internetowego jest również PrestaShop. To francuskie rozwiązanie często stawiane jest pomiędzy Magento, a WooCommerce, jeżeli chodzi o potrzeby i wielkość docelowego sklepu internetowego.
Przyjrzyjmy się trochę bliżej rynkowi oprogramowania open source i porównajmy, jakie masz możliwości tych rozwiązań e-commerce? A więc sprawdźmy, kiedy sklep internetowy o otwartym kodzie źródłowym będzie za darmo, a kiedy użytkownicy będą jednak musieli ponieść dodatkowe opłaty?
1. Magento
Magento jest platformą handlu elektronicznego o otwartym kodzie źródłowym, która została przejęta przez grupę oprogramowania Adobe w 2018 r. Do dziś oprogramowanie sklepu internetowego było sprzedawane w systemie podwójnej licencji. Oprócz bezpłatnej wersji open source, której oficjalna usługa wsparcia wygasła w czerwcu 2020 r., Magento Commerce oferuje użytkownikom rozszerzoną wersję Enterprise jako produkt komercyjny 🪙.
Magento przekonuje szeroką gamą funkcji i szeroką gamą rozszerzeń. Do najważniejszych cech należą:
- Scentralizowana kontrola wielu witryn za pośrednictwem panelu administracyjnego
- Kanał RSS dla nowych zamówień i produktów, które wkrótce zostaną wyprzedane
- Adresy URL zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i automatyczne korekty adresów URL
- Ręczne metadane dotyczące produktów, kategorii i zawartości stron
- Zintegrowany system zarządzania treścią dla stron informacyjnych i stron docelowych
- Automatycznie generowana mapa witryny Google
- Możliwość integracji sieci społecznościowych
- Pełna gama narzędzi do marketingu, reklamy i konwersji
(magento.com)
Funkcje Magento
Oprogramowanie sklepu internetowego, napisane w języku programowania PHP, oparte jest na frameworku Zend i wykorzystuje system zarządzania relacyjnymi bazami danych. Nawet jeśli platforma modułowa jest skalowalna, lepiej gdy użytkownik ma bardzo wydajny serwer. Dzięki stabilnej bazie hostingowej nic nie stoi na przeszkodzie, aby tworzyć projekty internetowe na dużą skalę 🚀.
Dzięki popularności społeczności aktywnych użytkowników na całym świecie oraz przejęciu przez Adobe, Magento stało się jednym z najbardziej dynamicznych rozwiązań e-commerce na rynku. Na wielu forum początkujący użytkownicy mają dostęp do szybkiego wsparcia, wskazówek i wielu rozszerzeń. Użytkownicy korzystają z profesjonalnego wsparcia instalacji, konfiguracji i obsługi w wersji Cloud, która jest płatna lub poprzez partnerów i agencje, które oferują szereg usług skierowanych bezpośrednio do użytkowników Magento.
Ponieważ platforma e-commerce została pierwotnie zaprojektowana na rynek amerykański, podstawowa instalacja Magento może pod pewnymi względami nie spełniać wymagań prawnych w Polsce i Europie.
Do wypełnienia luk w funkcjach sklepu można użyć modułów. Niestety praktycznie brak darmowych rozszerzeń, a te, które są, nie należą do najtańszych. Użytkownicy zazwyczaj zwracają się do wyspecjalizowanych agencji do instalacji, dostosowania jak i zmian w silniku Magento ze względu na jego złożoność.
Plusy i minusy Magento
Plusy | Minusy |
✔ Modułowa i rozszerzalna platforma e-commerce w razie potrzeby | ✘ Wymagane intensywne szkolenie ze względu na złożoność i wysoką wydajność platformy |
✔ Ogromny zakres funkcji | ✘ Duża ilość zasobów sprzętowych komputera |
✔ Multi-sklep dostosowany do klientów | ✘ Wysokie koszty dodatkowych modułów |
✔ Nadaje się do wielojęzycznych sklepów internetowych | |
✔ Szeroki wybór modułów rozszerzeń, modeli i profesjonalnych usług partnerskich |
2. PrestaShop
Silnik PrestaShop został opracowany we Francji i jest jednym z najczęściej używanych programów do sprzedaży w sklepie internetowym we Francji oraz Polsce. Z programu korzysta ponad 330 000 użytkowników w 200 krajach. Według własnych danych ponad 1000 programistów jest również aktywnie zaangażowanych w ciągły rozwój tego oprogramowania sklepu internetowego, które zostało wydane na licencji Open Software License (OSL) 3.0.
PrestaShop jest skierowany głównie do średnich firm, ale nie nadaje się dla początkujących, którzy chcą założyć online za pomocą prostego i niedrogiego rozwiązania. Platforma łączy w sobie dużą gamę funkcji oraz przejrzysty i dobrze zorganizowany interfejs użytkownika. Co więcej, twórcy silnika PrestaShop chwalą się, że zawiera ponad 300 podstawowych funkcji 💪, z których najważniejsze to:
- Responsywny frontend (RWD)
- Recenzje klientów i rekomendacje produktów za pośrednictwem sieci społecznościowych
- Narzędzie obsługi klienta do zarządzania zgłoszeniami
- Zintegrowane narzędzie do zarządzania zwrotami
- Wiele formatów zakupu
- Możliwość wielojęzyczności sklepu
- Podstawowy zintegrowany CMS dla prostych stron, takich jak „O nas” lub „Regulamin”
- Zarządzanie produktami i zapasami
(prestashop.com)
Funkcje PrestaShop
Ponadto PrestaShop Addons Marketplace oferuje ponad 3000 wtyczek i ponad 5000 profesjonalnych szablonów, z których niestety niewiele jest darmowych 😥. W związku z tym użytkownicy chcący dodać inne funkcjonalności do silnika sklepu muszą ponieść dodatkowe koszty, gdyż moduły stworzone przez twórców Prestashop lub oficjalnych partnerów są stosunkowo drogie 😥.
Pulpit nawigacyjny PrestaShop jest przejrzysty i umożliwia szybki dostęp do wszystkich danych.
W najnowszej wersji 1.7 zespół programistów przerzucił się z własnego frameworku, zastępując je Symphony2, który został zintegrowany z rdzeniem kodu programu. Framework open source jest szeroko stosowany w aplikacjach, co ułatwia programistom dostosowanie się do systemu i skraca czas obsługi także tego programu do sprzedaży online 🌬️.
Ponadto PrestaShop 1.7 ma nowy model struktury. Minimalistyczny szablon startowy pozwala początkującym stworzyć zadowalający wynik z podstawową znajomością HTML i CSS. Chociaż jest w pełni funkcjonalny, layout startowy nie ma żadnej stylizacji i musi być dostosowany przy pomocy programisty zgodnie z wymaganiami użytkownika.
PrestaShop jest szczególnie dobrze dostosowany do potrzeb handlu elektronicznego w skali międzynarodowej. W aktualnej wersji dostępnych jest 76 tłumaczeń na różne języki 💪. System jest dodatkowo zoptymalizowany pod kątem sklepu wielofunkcyjnego i pozwala użytkownikom podzielić swój sklep na kilka podsklepów, zgodnie z ich strategią handlową.
Plusy i minusy PrestaShop
Plusy | Minusy |
✔ Darmowy program open source z ponad 300 funkcjami | ✘ Dodatki są stosunkowo drogie |
✔ Możliwość tworzenia kilku sklepów bez konieczności instalowania dodatkowego modułu | ✘ Trudny w samodzielnej instalacji konfiguracji |
✔ Przeznaczony do handlu międzynarodowego i wielojęzycznego | |
✔ Bardzo popularny na rynku polskim |
3. WooCommerce
WooCommerce to wtyczka do WordPressa, dzięki której najpopularniejszy system zarządzania treścią strony www na świecie, może zyskać funkcjonalność sklepu internetowego 🎉. Pierwotnie opracowany przez WooThemes, projekt został przeniesiony do Automattic.
Oprogramowanie open source idealnie pasuje do ciągle rozwijanego projektu WordPress i można je dostosować za pomocą ponad 400 oficjalnych wtyczek oraz tysięcy innych pisanych przez niezależnych twórców. Oprogramowanie wykorzystuje powszechne wykorzystany CMS WordPress i według BuiltWith stanowi bazę dla 23% sklepów internetowych na całym świecie 🙂!
Oznacza to, że już prawie jedna czwarta sklepów internetowych na świecie polega na wtyczce WooCommerce ⭐. Idealnie więc nadaje się on dla małych i średnich sklepów internetowych.
Wtyczka WooCommerce jest bezpłatna. Natomiast kilka funkcji jest dostępnych tylko za pośrednictwem płatnych wtyczek premium. Wśród głównych cech WooCommerce znajdziesz:
- Różne wstępnie zainstalowane opcje płatności
- Funkcje w kontekście geolokalizacji
- Elastyczne opcje wysyłki
- Zintegrowana funkcja obliczania podatku
- System kuponów rabatowych
- Kompatybilność z produktami do pobrania, na przykład eBookami lub plikami
- Narzędzia do zarządzania magazynem i klientami
- Liczne integracje z różnymi dostawcami usług
(woocommerce.com)
Funkcje WooCommerce
WooCommerce zawiera podstawowy szablon graficzny ze wszystkimi elementami graficznymi sklepu internetowego, dzięki czemu można go łączyć z dowolnym motywem WordPress. Ponadto użytkownicy mogą kupować określone motywy zoptymalizowane pod WooCommerce, aby dostosować grafikę i układ swojego sklepu internetowego 🎉.
Pod względem referencyjnym wtyczka WooCommerce wykorzystuje bazę WordPress. System CMS WordPressa w swojej standardowej instalacji idealnie nadaje się już do optymalizacji wyników wyszukiwania ⭐. Dzięki różnym rozszerzeniom SEO można go rozszerzyć, aby jeszcze bardziej pomóc Ci w zdobywaniu lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania Google, Bing itp. Sama wtyczka jest dość prosta w instalacji i konfiguracji, a duża ilość bezpłatnych dodatków pozwala znacząco rozbudować podstawowe funkcjonalności sklepu internetowego 🚀.
Warto wspomnieć, że sam WooCommerce jest też zasadniczo zoptymalizowany pod responsywność i urządzenia mobilne ⭐, jednak jakość wyświetlania sklepu internetowego na wszystkich urządzeniach zależy przede wszystkim od wyboru szablonu graficznego oraz doświadczenia osoby wdrażającej.
Plusy i minusy WooCommerce
Plusy | Minusy |
✔ Niedroga alternatywa dla profesjonalnych rozwiązań | ✘ WooCommerce jest zależne od instalacji WordPress |
✔ Szybka konfiguracja i łatwa obsługa dla użytkowników WordPress. Wtyczka dodaje funkcję sklepu internetowego do istniejącej strony | ✘ Podatność na ataki przy braku aktualizacji |
✔ Bardzo popularna, duża społeczność na całym świecie, liczne fora pomocy | |
✔ Dużo darmowych rozwiązań i integracji |
Jeśli posiadasz już sklep na WooCommerce i potrzebujesz go przyspieszyć lub dbać o aktualizacje oprogramowania sklepu internetowego, sprawdź naszą usługę 🙂.
Porównanie najpopularniejszych systemów sklepu internetowego
Poniżej znajduje się podsumowanie opisanych wcześniej rozwiązań e-commerce przedstawione za pomocą tabeli porównawczej. Porównanie opiera się na kluczowych kryteriach wyboru odpowiedniego oprogramowania sklepu internetowego.
funkcje | PrestaShop | Magento | WooCommerce dla WordPress |
Dostępna bezpłatna wersja | ✔ | ✔ | ✔ |
Cena płatnych wersji | Brak dostępnej wersji płatnej | Student
Roczna opłata Cena na zapytanie Koszty Magento Enterprise Edition są oparte na zakresie instalacji. Najtańszy zestaw kosztuje około 20 000 euro rocznie |
Brak dostępnej wersji płatnej |
Zaprojektowany przede wszystkim dla … | Małe i średnie sklepy | Duże i bardzo duże sklepy | Małe i średnie sklepy |
B2C | ✔ | ✔ | ✔ |
B2B | ✔ | ✔ | ✔ |
Importy i eksporty | Wymaga płatnego modułu | Wymaga płatnego modułu | Możliwe dzięki wtyczce |
Integracja z Google i Facebook | Wymaga płatnego modułu | Wymaga płatnego modułu | Możliwe dzięki wtyczce |
System ról i praw dostępu dla różnych użytkowników | ✔ | ✔ | Zgodnie z administracją WordPress |
Wbudowane lub darmowe integracje | ✘ | ✘ | ✔ |
Kompatybilny z wieloma kanałami | ✔ | ✔ | ✔ |
Nieograniczona liczba produktów | ✔ | ✔ | ✔ |
Raporty i statystyki | ✔ | ✔ | ✔ |
Responsywny frontend | ✔ | ✔ | ✔ |
Wymagana znajomość programowania | ✔ | ✔ | ✘ |
Sprzedaż produktów cyfrowych | Wymaga płatnego modułu | ✔ | ✔ |
Szereg funkcji i rozszerzeń | ✔ | ✔ | ✔ |
Opcje dostosowania SEO | ✔ | ✔ | Możliwe dzięki wtyczce |
Który system sklepu internetowego jest dla Ciebie odpowiedni?
Rozpoczęcie handlu w internecie nieuchronnie wiąże się z inwestycją, dlatego warto pomyśleć o przyszłości, jaką planujesz dla swojego sklepu. Dlaczego? Oczywiście, aby uniknąć niepotrzebnych inwestycji, warto dokładnie przemyśleć wybór oprogramowania i dobrze się do niego przygotować. W późniejszym czasie zmiana platformy często pociąga za sobą wysokie koszty, a także znaczną stratę czasu potrzebną na migrację. Dlatego wybierz ostrożnie, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie dla sklepu internetowego 🥇.
Pierwszym krokiem jest zadanie sobie pytania o model biznesowy i określenie pierwszych kroków, które należy podjąć, aby ostatecznie opracować biznesplan dla sklepu internetowego i zdefiniować profil sprzedaży 📦. Oto kilka podstawowych pytań, na które należy odpowiedzieć:
- Jaki jest zakres Twojej teoretycznej i praktycznej wiedzy na temat tworzenia i obsługi sklepu internetowego?
- Czy postrzegasz działanie tego sklepu internetowego jako pracę poboczną, czy jako swoją główną działalność?
- Czy sklep internetowy to jedyna platforma sprzedażowa, czy są też inne punkty sprzedaży dla mojego biznesu?
- Ile produktów chcesz sprzedawać online?
- Do jakich klientów kierujesz ofertę?
- Jakich języków będziesz używać/ czy sklep ma być tylko w jednym języku?
- Ile szacunkowo będzie zamówień w ciągu miesiąca oraz jaki poziom automatyzacji ich obsługi będzie Ci potrzebny?
Ponadto dobrze jest określić swoje ramy finansowe dla pomyślnego ukończenia sklepu internetowego. Te niezbędne koszty operacyjne muszą być brane pod uwagę. Jeśli aspirujesz do dalszego rozwoju swojego sklepu, powinieneś uwzględnić je również w swoim planie ✅.
A więc, jeżeli dopiero startujesz i nie masz ze sobą dużego kapitału ani wielkiego doświadczenia w sprzedaży online, powinieneś sięgnąć po narzędzia, które można skalować w zależności od rosnących potrzeb i wielkości sprzedaży. Taki jest właśnie sklep internetowy oparty o WordPress i WooCommerce, który może rosnąć wraz z Tobą i Twoimi potrzebami dzięki tysiącom darmowych wtyczek, motywów oraz dużej społeczności profesjonalistów i entuzjastów 🙂.
Podsumowanie oraz usługi i wtyczki dla WooCommerce
Podstawą decyzji o wyborze platformy i odpowiedniego oprogramowania sklepu internetowego są Twoje potrzeby.
Nasze porównanie oprogramowania sklepu internetowego pokazuje więc, że cudowne rozwiązanie nie zostało jeszcze opracowane. Nawet na uznanych platformach open source nie ma sensu szukać rozwiązania uniwersalnego do wszystkich zastosowań 🚀.
Co więcej, ilość funkcji i wielkość planowanego sklepu są kluczowym przy wyborze platformy. Ale nie należy wybierać „na zapas”, gdyż im więcej tym droższy będzie sklep na początek. Lepiej zacząć od niezbędnego minimum i z czasem rozwijać swój idealny sklep internetowy.
Artykuł powinien pomóc Ci rozeznać się w temacie budowy sklepu internetowego i wybrać odpowiednie dla Ciebie oprogramowanie sklepu online 🙂. Oczywiście jeśli masz jakieś pytania, napisz do nas!
Podsumowując, jeżeli myślisz, że sklep internetowy na WordPress i WooCommerce jest dla Ciebie, zobacz nasze wtyczki (darmowe oraz premium) oraz usługi pomocne przy rozpoczynaniu sprzedaży online.
Nasze darmowe wtyczki dla WordPress i WooCommerce →
Przetestuj wtyczki i WooCommerce w darmowym Demo →
Zobacz wtyczki premium dla sklepu internetowego na WordPress i WooCommerce →