Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Koszt wysyłki na podstawie wagi WooCommerce – Flexible Shipping

Scenariusz wysyłki – Koszt na wagę

Marian prowadzi sklep z akcesoriami samochodowymi. Waga produktów w jego sklepie jest zróżnicowana, od filtrów po tarcze hamulcowe. Marian chciałby uzależnić koszt wysyłki od wagi produktów, tworząc kilka progów wysyłkowych.

Konfiguracja scenariusza

Aby skonfigurować powyższą wysyłkę dodaj 4 reguły oparte o Wagę i ustaw dla nich kolejno:

Reguła nr 1:

  • Kiedy: Waga
  • do: 0,999 kg
  • koszt wynosi: 10 zł

Reguła nr 2:

  • Kiedy: Waga
  • jest od: 1 kg
  • do: 3,999 kg
  • koszt wynosi: 11 zł

Reguła nr 3:

  • Kiedy: Waga
  • jest od: 4 kg
  • do: 6,999 kg
  • koszt wynosi: 12 zł

Reguła nr 4:

  • Kiedy: Waga
  • jest od: 7 kg
  • do: 10 kg
  • koszt wynosi: 13 zł

Koszt wysyłki na podstawie wagi Flexible Shipping

Rezultat

Kiedy klient zrobi zakupy w sklepie Mariana, zapłaci za przesyłkę:

  • do 0,999 kg: 10 zł
  • od 1 do 3,999 kg: 11 zł
  • od 4 do 6,999 kg: 12 zł
  • od 7 do 10 kg: 13 zł

Ten prosty przykład pokazuje jak w prosty sposób skonfigurować koszta wysyłki na podstawie sumy wagi produktów w koszyku. Używając Flexible Shipping można tworzyć reguły oparte o zawartość koszyka, dodawać zaawansowane reguły oparte o klasy wysyłkowe, liczbę produktów/pozycji lub naliczać dodatkowe koszty obsługi/ubezpieczenia. Rozkręć swój biznes z nami.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.