Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Konfiguracja produktów WooCommerce

Produkty to najważniejsza rzecz w sklepie. Z tego artykułu dowiesz się jak skonfigurować główne ustawienia produktów i ich wyświetlania w sklepie.

Przejdź do menu WooCommerce → Ustawienia → Produkty.

Ustawienia główne

Strony sklepu

Strona sklepu – wybierz stronę sklepu, która będzie domyślną stroną dla katalogu produktów. Nową stronę możesz dodać w zakładce Strony → Dodaj nową.

Dodawanie do koszyka

Przekieruj do koszyka po dodaniu produktu – zaznacz, aby klient został przekierowany na stronę koszyka po dodaniu produktu do koszyka.

Włącz przyciski dodawania do koszyka w technologii AJAX na stronach archiwów – zaznacz, aby dodanie produktu do koszyka nie powodowało przeładowania strony.

Obrazek zastępczy To identyfikator załącznika lub adres URL obrazka, uzywany dla zastępczych obrazków w katalogu produktów. Produkty bez obrazków będą korzystać właśnie z tego identyfikatora.

Jednostki miary

Jednostki miary, a zwłaszcza waga, są przydatne nie tylko do tego, aby pokazać je klientom, ale do obliczania kosztów wysyłki.

Jednostka wagi – wybierz jednostkę wagi.

Jednostka wymiarów – wybierz jednostkę wymiarów.

Podczas dodawania produktów do sklepu, wymiary będziesz wpisywać w ustawionych uprzednio jednostkach.

Opinie

Możesz włączyć opinie i oceny produktów. To bardzo przydatne narzędzie w zachęceniu potencjalnych klientów do zakupu.

Włącz opnie o produktach – zaznacz, aby oprócz opinii klient mógł ocenić produkt w skali od 1 do 5 za pomocą gwiazdek.

Pokaż etykietkę “zweryfikowany właściciel” przy opiniach klientów – zaznacz, aby przy kliencie, który doda opinię pojawiła się informacja, że faktycznie kupił dany produkt.

Opinie mogą być dodane tylko przez “zweryfikowanych właścicieli” – zaznacz, aby mieć pewność, że tylko klienci, który kupili dany produkt w twoim sklepie będą mogli dodać opinię.

Włącz oceny (gwiazdki) przy opiniach – zaznacz, jeśli chcesz aby opinie można było oceniać za pomocą gwiazdek.

Oceny powinny być wymagane nie opcjonalne – zaznacz, jeśli chcesz, aby ocena “gwiazdkowa” była wymagana przy dodawaniu opinii.

Wyświetlanie

Strony sklepu i produktów

Przejdź do menu Wygląd → Dostosuj → WooCommerce → Katalog produktów.

Wygląd strony sklepu – wybierz, czy na stronie sklepu mają się wyświetlać produkty, kategorie, czy i produkty i kategorie.

Wyświetlanie kategorii – wybierz, czy na stronie kategorii mają się wyświetlać produkty, podkategorie, czy i produkty i podkategorie.

Domyślne sortowanie produktów – wybierz w jakiej kolejności mają się wyświetlać produkty w sklepie. Szczegółowe opcje omówiliśmy w osobnym artykule o kolejności wyświetlania produktów →

Liczba produktów w wierszu – wybierz, ile produktów ma być wyświetlanych w wierszu.

Wiersze na stronie – wybierz, w ilu wierszach na stronie wybierać produkty.

Obrazki produktów

Tutaj możesz skonfigurować wyświetlanie obrazków produktów w katalogu i na stronach produktowych. Dostępne opcje szczegółowo omawiamy w poradniku o dodawaniu obrazków i galerii →

Magazyn

Magazyn WooCommerce pozwala na kompleksowe zarządzanie stanami magazynowymi produktów oraz powiadomienia dla obsługi sklepu, jeśli stan magazynowy jest bliski zera lub produktów nie ma w magazynie. Przeczytaj o obsłudze magazynu w WooCommerce →

Produkty do pobrania

Konfiguracja produktów do pobrania to ostatnia z opcji dostępnych w ustawieniach produktów WooCommerce. Szczegółowe opcje omówiliśmy w osobnym artykule o produktach do pobrania →

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.