WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu.

Płatność czekiem w WooCommerce

Płatność czekiem to typowo amerykański sposób płatności i prawdopodobnie nigdy go nie użyjesz, skoro klienci najczęściej wybierają bramki płatności on-line.

Ale płatność czekiem bardzo dobrze nadaje się do testów. Wybierz płatność czekiem i testuj strony podziękowania za złożenie zamówienia, e-maile transakcyjne i inne aspekty działania procesu zamówienia.

Płatność czekiem WooCommerce

Włącz/Wyłącz – włącz lub wyłącz płatność czekiem w swoim sklepie.

Tytuł – wpisz nazwę metody płatności, którą widzi klient podczas składania zamówienia.

Opis – wpisz opis metody płatności, którą widzi klient podczas składania zamówienia, tuż pod tytułem.

Instrukcje – wpisz tekst, który będą wyświetli się w podziękowaniu za złożenie zamówienia oraz w e-mailu ze szczegółami zamówienia. Wpisz tutaj ważne instrukcje dotyczące płatności.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.