Kim jesteśmy?
Jesteśmy liderem rynku wtyczek do WooCommerce w Polsce, a od roku z powodzeniem działamy na rynku globalnym. Rozwijamy się dynamicznie od 4 lat poszerzając ofertę produktów. Nasze rozwiązania wyróżnia wysoka jakość, przyjazny interfejs i łatwość konfiguracji. Więcej o nas →
Dlaczego my?
Pracujemy w kilkuosobowych zespołach w metodyce Scrum, gdzie każdy ma wpływ na realizowany produkt. Jesteśmy pasjonatami dla których tworzenie nowych rozwiązań jest czystą przyjemnością. Kochamy WordPressa od ponad 10 lat i działamy na jego rzecz, zobacz co robimy dla społeczności WP →
Kogo szukamy?
Szukamy osoby na stanowisko Happiness Team Leader, która będzie organizować pracę zespołu wsparcia klientów. Praca na pełny etat w biurze w Warszawie lub zdalnie.
Podstawowe wymagania
- lubisz WordPressa – wymóg konieczny :)
- posiadasz minimum rok doświadczenia we wsparciu klienta – wymóg konieczny,
- posiadasz doświadczenie w koordynacji pracy kilkuosobowego zespołu,
- jesteś doskonale zorganizowany(a) i potrafisz organizować pracę zespołu,
- potrafisz przełożyć cele biznesowe na codzienną pracę zespołu,
- potrafisz precyzyjnie wyrażać myśli oraz pisać bez błędów ortograficznych i gramatycznych,
- posiadasz umiejętność tłumaczenia technicznych zagadnień mniej zaawansowanym użytkownikom,
- potrafisz krótko i zwięźle formułować swoje myśli,
- bardzo dobrze znasz język angielski i potrafisz prowadzić swobodną pisemną komunikację z klientami.
Mile widziane
- potrafisz stworzyć sklep WooCommerce na bazie gotowych motywów i wtyczek oraz wprowadzić drobne modyfikacje, np. zmiany w CSS.
Na czym polega praca?
Drużyna Heroes (tak nazywamy nasz zespół dbający o szczęście klientów) zajmuje się:
- wsparciem klientów w korzystaniu z naszych wtyczek,
- dbaniem o jakość, kompletność i aktualność naszej dokumentacji,
- rozwojem naszych projektów dla społeczności, np. Godzina dla WordPressa, bloga WooCommerce PL,
- wsparciem zespołu produktowego w opisywaniu naszych wtyczek i tworzeniu poradników.
Zakres obowiązków jako Team Leadera
- organizacja codziennej pracy zespołu na podstawie wyznaczonych celów biznesowych,
- dbanie o jakość naszej obsługi klienta, zadaniem jest utrzymanie obecnego 97% zadowolenia klientów,
- optymalizacja pracy zespołu np. poprzez zmniejszenie średniej czasu obsługi wątków lub zmniejszenie liczby zgłoszeń od klientów,
- bliska współpraca z zespołem produktowym przy planowaniu rozwoju naszych produktów,
- bieżące wsparcie klientów w korzystaniu z naszych wtyczek i dbanie o realizację zadań zespołu.
Co oferujemy?
- wynagrodzenie 4000 – 5000 zł netto,
- zatrudnienie w formie B2B, jeśli przeraża Cię zakładanie własnej działalności gospodarczej, ale uważasz, że jest to wymarzona praca dla Ciebie, wypełnij zgłoszenie i napisz o tym, coś zaradzimy i znajdziemy inną formę rozliczenia :)
- bardzo przyjemną, luźną atmosferę pracy – jesteśmy drużyną,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z pasjonatami WordPressa – świetna przygoda,
- uczestnictwo w polskich WordCampach z pełnym pokryciem kosztów biletów, dojazdu i noclegu.
Jak aplikować?
Nie wymagamy standardowego CV, możesz wysłać link do swojego uzupełnionego profilu Goldenline lub LinkedIn.
Koniecznie napisz nam dlaczego chcesz u nas pracować i dlaczego sprawdzisz się w tej pracy. To będzie kluczowa rzecz przy wstępnym wyborze osób, z którymi się skontaktujemy.
Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do drużyny WP Desk wypełnij poniższy formularz: