Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Dlaczego korzystać z Paczkomatów

Każdy ze sprzedających ma z pewnością wyrobione zdanie na temat Paczkomatów. Jak to jest jednak z samymi klientami? InPost chwali się na swoim blogu badaniami, z których wynika, że już ponad 88% internautów zna markę InPost, a klienci bardzo dobrze oceniają usługę Paczkomatów w porównaniu z usługami kurierskimi.

Badanie

Akademia Morska w Szczecinie zapytała 2933 osoby, jak oceniają Paczkomaty w zestawieniu z usługami kurierskimi. Wyniki są wręcz miażdżące dla usług kurierskich.

screenshot-infogr am 2015-10-08 11-04-05

Jednocześnie aż 64% klientów jest w stanie zrezygnować z zakupów, jeśli nie otrzyma możliwości wysyłki przez Paczkomaty. Za co tak bardzo użytkownicy lubią tę formę wysyłki?

Zalety

Paczkomaty wygrywają przede wszystkim dostępnością odbioru 24 godziny 7 dni w tygodniu. Zarówno kurierzy jak i Poczta dostarczają przesyłki niestety w godzinach pracy. Równie ważna dla klientów jest też cena. Paczkomaty są zdecydowanie tańsze od usług kurierskich i tańsze od Poczty.

Czy jednak Paczkomaty to same zalety?

Wady

Paczkomaty mają również wady. Do najpoważniejszych należy oczywiście ograniczona liczba punktów odbioru. W Polsce działa 1300 punktów i są one niestety umiejscowione głównie w dużych miastach. Przy ponad 7000 placówek Poczty Polskiej, to nadal skromny wynik. InPost, jednak ma ambicje, żeby się rozwijać.

Aktualizacja 10.12.2021 roku: Jak podaje InPost, obecna liczba Paczkomatów w Polsce, do których mogą zamawiać klienci, wynosi ponad 10 000.

Paczkomaty dla WooCommerce

Czy warto umożliwiać klientom odbiór przesyłki przez Paczkomaty? Zdecydowanie tak. Jeszcze korzystniej jest zaproponować im kilka metod wysyłki. Różne są potrzeby zamawiających, więc dobrze wziąć to po uwagę.

Z naszych statystyk sprzedaży wynika, że również użytkownicy WooCommerce cenią sobie usługę Paczkomatów. Nasza wtyczka integrująca WooCommerce z systemem InPost to jeden z najbardziej popularnych pluginów WP Desk.

InPost WooCommerce - Paczkomat®, Listy, Kurier 229  (281,67  z VAT)

Oferuj najpopularniejsze metody wysyłki wybierane przez miliony Polaków. Integracja z InPost dla WooCommerce to m.in.: Paczkomat®, przesyłki kurierskie, integracja z Allegro oraz Paczka w weekend!

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 253 566 klientów WP Desk
Ostatnia aktualizacja: 2024-11-18
Działa z WooCommerce 9.1 - 9.5

Jeśli sprzedajesz też na Allegro, to dzięki wtyczce Allegro WooCommerce możesz zautomatyzować obsługę zamówień z Allegro bezpośrednio w Twoim sklepie.

Połączenie Allegro WooCommerce i InPost WooCommerce pozwoli Ci też, aby dla zamówień z Allegro etykiety tworzyły się automatycznie po pobraniu zamówień do sklepu. Oraz aby numer przesyłki był przesyłany w tle z powrotem do Allegro.

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.