WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu.

WP Talks #3: Marketing automation w czasie pandemii

Dziś odbyło się już trzecie z kolei spotkanie z cyklu WP Talks. Tym razem wraz z Maćkiem Swobodą rozmawialiśmy na temat marketing automation z wybitną specjalistką w tej dziedzinie – Agatą Chmielewską.

⭐ Agata Chmielewska (achmielewska.com)
Od 13 lat związana z e-commerce. Swoje doświadczenie zdobywała współpracując m.in. z takimi firmami jak Estyl.pl, Willsoor, LokalnyRolnik.pl czy Flyspot.
Wciąż się uczy i uwielbia dzielić się zdobytą wiedzą oraz doświadczeniem.
Możecie ją znać z jej autorskich blogów takich jak: www.eksperymentalnie.com i www.achmielewska.com bądź podcastu FIRMA ON-LINE w którym Agata porusza tematy marketingu i rozwoju w Internecie.

 

Zapraszamy do obejrzenia nagrania z którego dowiecie się m.in.:

✅ Co zrobić, żeby się nie narobić i .. zarobić :wink:
✅ Jak wykorzystać nowoczesne technologie do zwiększenia przychodów?
✅ Jak zacząć korzystać z marketing automation?
✅ Jak sprawić, by robot wyglądał jak Twój kumpel?
✅ Jak nie zbankrutować na zakupie narzędzi, które pozornie pozwalają zaoszczędzić?
✅ Jak to się stało, że Maciek został ojcem chrzestnym Shop Magic?
✅ Jaką wskazówkę mają eksperci na początek Waszej drogi z automatyzacją?

 

Jeżeli macie jakieś pytania do naszych ekspertów to zapraszam do zadania ich w komentarzach ;)

Jeżeli wolicie nas posłuchać zamiast oglądać to wskoczcie tutaj:

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.