Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Statusy zamówień – WooCommerce

Instalacja

Instrukcja instalacji →

Aktywacja Subskrypcji

Aktywacja subskrypcji →

Aktualizacja

Instrukcja aktualizacji →

Ustawienia główne

Do ustawień wtyczki możesz przejść klikając WooCommerce > Statusy zamówień lub też bezpośrednio wybierając Ustawienia z listy wtyczek.

Brak zmiany statusu zamówienia

Wybór tej opcji spowoduje brak zmiany statusu zamówienia.

Zmiana każdego zamówienia

Wybór tej opcji spowoduje automatyczną zmianę statusu zamówienie na zrealizowane dla każdego zamówienia.

Logika warunkowa

Wybór tej opcji umożliwi zdefiniowanie logiki warunkowej dla zmiany statusu zamówień.

Dodanie nowej logiki warunkowej

W celu dodania nowej reguły logiki warunkowej wybierz nowa grupa. 

Wybór statusu zamówienia

Po dodaniu nowej grupy wybierz na jaki status zamówienia ma się zmienić podczas konfigurowania grupy.

Opcje logiki warunkowej

Możesz wybrać z listy 4 opcje, dla których status zamówienia może się zmienić.

Są to :

  • bramki płatności,
  • kategorie produktów,
  • typy produktów,
  • konkretne produkty.

W zależności od opcji, którą wybierzesz możesz określić, czy :

  • Jest, lub nie jest,
  • Jest, lub nie jest wirtualny.

Spełnienie tego warunku umożliwi automatyczną zmianę statusu zamówienia.

Nowy warunek – lub/oraz

Możesz również dodać kolejny warunek. W tym celu kliknij oraz.

Jeżeli chcesz, aby dla tej grupy mógł być spełniony jeszcze inny warunek wybierz lub. 

Nowa grupa

Podczas tworzenia logiki możesz również dodać nową grupę.

W tym celu wybierz nowa grupa oraz określ warunki, które muszą zostać spełnione, aby zadziałała automatyzacja – dokładnie tak samo jak w punktach wyżej.

Uwaga! Wyższy priorytet będą miały grupy umiejscowione na dole listy.

Możesz zmieniać ich kolejność używając strzałek.

 

Pełna automatyzacja zmiany statusów zamówienia jest możliwa tylko gdy używasz wtyczki Statusy Zamówień i integracji z bramką płatności. Sprawdź nasze integracje płatnicze. 

 

 

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.