WooCommerce to naprawdę użyteczne narzędzie do prowadzenia sklepu. Posiada wiele funkcji marketingowych, jak np. kupony. Po pewnym czasie jednak może okazać się, że są one niewystarczające i co wtedy? Chciałbyś przyznawać rabaty w czasie rzeczywistym i sprawić, żeby były, jakby to powiedzieć… bardziej elastyczne? Mamy coś dla Ciebie: elastyczne rabaty WooCommerce.
Rabaty WooCommerce jak z gumy
Wiemy, że kupony rabatowe w WooCommerce są niewystarczające. Świetnie sprawdzają się np. w wysyłce newsletterowej, ale problem pojawia się, jeśli chcemy ustalać rabaty dynamicznie. To czego nie potrafi WooCommerce, oferuje nasza wtyczka. We Flexible Pricing można ustawić naliczanie rabatów dla zamówienia – np. jeśli klient kupi dwa produkty, trzeci otrzyma gratis. Oprócz tego można ustalać rabaty dla konkretnych produktów oraz kategorii. Ciekawą opcją jest uwzględnianie historii zakupowej klienta i na tej podstawie ustalanie rabatów. Oczywiście wtyczka oferuje znacznie więcej możliwości. Zasygnalizowałem je tu jedynie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdź przykładowe promocje, jakie można zrealizować za pomocą Flexible Pricing.
Chcesz Flexible Pricing, ale jeszcze o tym nie wiesz
Trudno jest pozyskać nowego klienta – o tym wie każdy marketingowiec. Dlatego też warto dbać o klienta, którego już mamy. Zazwyczaj jest to znacznie lepsza strategia niż wieczne skupianie się na pozyskiwaniu nowych klientów. Stałych klientów należy rozpieszczać, żeby chcieli wracać oraz żeby stali się nieformalnymi ambasadorami twojego sklepu. Jak przekonać ich do siebie? Dobrym pomysłem jest właśnie oferowanie im różnego rodzaju rabatów. Ilu ludzi tyle potrzeb, dlatego staraliśmy się zaoferować jak najbardziej szerokie spektrum scenariuszy.
Jak dodatkowo wykorzystać potencjał wtyczki
Flexible Pricing powstała na bazie wtyczki WooCommerce Dynamic Pricing, ale została rozszerzona, dlatego jej potencjał jest naprawdę ogromny. Oprócz dynamicznie przydzielanych rabatów możesz stworzyć zalążek programu lojalnościowego. Wtyczka uwzględnia historię zakupową twoich klientów. Wraz z kolejnymi zakupami, możesz oferować klientom coraz wyższe rabaty i sprawiać, że będą oni mieć motywację, żeby wracać do twojego sklepu. Masz oczywiście możliwość tworzenia promocji czasowych, które wraz z wysyłką newsletterową mogą stanowić świetne narzędzie marketingowe.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami albo zobacz opis wtyczki.