WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu.

WP Talks #6: Jak sprawić, by słowo robiło robotę?

W szóstym spotkaniu cyklu WP Talks prawdziwy game changer. A nawet dwóch ;)

⭐ Specjalista od contentu w WP Desk – Bartosz Gajewski. Z pomocą słowa pisanego i video stara się zwiększać liczbę użytkowników wtyczek. Nasz wewnętrzny czarny koń contentu.

⭐ Przy drugim mikrofonie człowiek-ikona. Paweł Tkaczyk – przedsiębiorca, który od 20 lat pomaga w budowaniu wizerunku marki (www.midea.pl) Strateg, mówca publiczny, ekspert sukcesu.
Co tu więcej mówić skoro najlepiej mówi on sam? Przeczytajcie tutaj: www.paweltkaczyk.com

???? Prowadzenie: Marta Domasz

Jak możecie się już domyślić, ten odcinek będzie o content marketingu.
Będziemy rozmawiać m.in. o tym:
✅ Dlaczego i jak tworzyć treści dobrej jakości?
✅ Czy content marketing jest dla każdego?
✅ Czy treści będą miały wpływ na sprzedaż w Waszych sklepach?
✅ Dlaczego słowo przełamuje lody i ma tę moc?
✅ Jak to jest, że użycie zwykłego długopisu może zdziałać więcej niż technologiczne bestie?

Bądźcie z nami we wtorek 07.07 o godzinie 20:00 w relacji live prowadzonej na profilu WP Desk.

Jeżeli macie pytania do naszych gości to nie krępujcie zadać się ich w komentarzach do wydarzenia. Najciekawsze usłyszycie podczas spotkania.

Będzie się działo!

Nagranie ze spotkania:

Jeżeli wolicie nas posłuchać zamiast oglądać to wskoczcie tutaj:

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.