Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Case Study – W co 6. zamówieniu udało nam się dosprzedać produkt poprzez Cross-Selling – Zobacz jak!

Mam dla Was nie lada gratkę, mianowicie odpowiedź na pytanie: Jak zwiększyć obrót, dzięki optymalizacji ścieżki zakupowej? Przeczytaj, jak skonfigurowaliśmy moduł cross-selling w sklepie internetowym naszego Klienta.

Cross-selling to ten sprytny zabieg, który proponuje klientom produkty, mogące również im się przydać. Na przykład, w sklepie internetowym IKEA, przy zakupie lampki, mamy umieszczony segment, proponujący nam od razu kupienie do niej żarówki.

Wizualizacja przykładu sekcji Cross-Sellingowej w sklepie internetowym IKEA.pl. Zdjęcie ukazuje możliwość dokupienia żarówek do lampki bezpośrednio na stronie produktu lampki.

To proste rozwiązanie pozwala nam sprzedać do lampki za 39,99 zł, dodatkowy produkt o wartości 9,99 zł, zwiększając wartość koszyka.

Mechanizm sprzedaży poprzez moduł cross-sellingowy jest więc bardzo prosty. W trakcie zakupów proponujemy klientowi drugi produkt, który naturalnie uzupełnia jego koszyk.

A czy ja też mogę mieć w swoim sklepie taki moduł cross-selling, jak żółty sklep z meblami?

Tak!
To właśnie dzięki wtyczce Quick Cross-Sells WooCommerce dostępnej w sklepie WP Desk, udało nam się zwiększyć sprzedaż w sklepie naszego Klienta.
Wtyczka pozwala na dodanie modułu cross-sellingowego bezpośrednio na stronę produktu, tuż nad przyciskiem Dodaj do koszyka. Wszystkie funkcje wtyczki oraz pomysły na konfiguracje znajdziecie w dokumentacji.

Konfiguracja wtyczki Quick Cross-Sells na przykładzie

Wtyczkę skonfigurowaliśmy w sklepie naszego Klienta, który sprzedaje między innymi maski antysmogowe.

Maski wykonane są z ażurowej tkaniny poliestrowej, natomiast to wielowarstwowe filtry są jej sercem. A filtry, jak to filtry — trzeba wymieniać. Warto zatem, by Klient od razu kupił więcej filtrów na zapas.

Tak prezentuje się już skonfigurowany moduł Quick Cross-Sells na stronie produktu.

 

Wizualizacja przykładu konfiguracji wtyczki WooCommerce Quick Cross-Sells. Na stronie produktu maski antysmogowej, wraz z dodaniem do koszyka maski, możemy opcjonalnie również wybrać dokupienie zapasowego filtra do tej maski.

Cross-Selling, czy to faktycznie działa?

Nie trzymając Was w niepewności: Tak!

Wtyczkę dodaliśmy do sklepu kilka miesięcy temu, a teraz przyszedł czas na sprawdzenie statystyk.

Na 219 zamówień z maską antysmogową BROYX Alfa Navy Blue, klienci sklepu dokupili 31 filtrów do tej maski poprzez moduł Quick Cross-Sells.

Zatem sprzedaż filtrów w zamówieniach z maskami BROYX Alfa Navy Blue, tylko za pośrednictwem naszej wtyczki wynosi aż 15%.

A gdyby tak w Twoim sklepie udało się dodać dodatkowe produkty w aż 15% zamówień? Sprawdź w praktyce już teraz konfigurując Demo.

Quick Cross-Sells WooCommerce

Zwiększ średnią wartość koszyka, bez dodatkowych nakładów na reklamę. Wyciśnij więcej z obecnego ruchu w sklepie za pomocą cross-sellingu.

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 253 556 klientów WP Desk
Ostatnia aktualizacja: 2024-11-18
Działa z WooCommerce 7.9 - 9.4

Jeśli masz dodatkowe pytania, koniecznie sprawdź dokumentację wtyczki lub napisz do naszego supportu.

Mamy też hipotezę do sprawdzenia

A gdyby tak udzielić promocji na zakup filtrów do wspomnianej maski antysmogowej, gdy Klient kupi je w pakiecie? Może wtedy uda się pobić nasz obecny wynik konfiguracji?

Wtyczka Quick Cross-Sells WooCommerce, pozwala również na ustawienie rabatu na produkt z sekcji Cross-sellingowej jeśli w koszyku znajdzie się produkt główny (w tym przypadku maska).

Przykład oznaczenia produktu z sekcji Quick Cross-Sells, gdy udzielimy rabatu.

Wizualizacja przykładu segmentu sekcji Quick Cross-Sells, gdy podpięty produkt jest w promocji. Pokazujemy wtedy przekreśloną cenę standardową, a obok wyświetlamy nową, promocyjną cenę.

My czekamy na efekty nowej konfiguracji sekcji z rabatem.
A jakie Wy macie doświadczenia z cross-sellingiem?

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.