Mam dla Was nie lada gratkę, mianowicie odpowiedź na pytanie: Jak zwiększyć obrót, dzięki optymalizacji ścieżki zakupowej? Przeczytaj, jak skonfigurowaliśmy moduł cross-selling w sklepie internetowym naszego Klienta.
Cross-selling to ten sprytny zabieg, który proponuje klientom produkty, mogące również im się przydać. Na przykład, w sklepie internetowym IKEA, przy zakupie lampki, mamy umieszczony segment, proponujący nam od razu kupienie do niej żarówki.
To proste rozwiązanie pozwala nam sprzedać do lampki za 39,99 zł, dodatkowy produkt o wartości 9,99 zł, zwiększając wartość koszyka.
Mechanizm sprzedaży poprzez moduł cross-sellingowy jest więc bardzo prosty. W trakcie zakupów proponujemy klientowi drugi produkt, który naturalnie uzupełnia jego koszyk.
A czy ja też mogę mieć w swoim sklepie taki moduł cross-selling, jak żółty sklep z meblami?
Tak!
To właśnie dzięki wtyczce Quick Cross-Sells WooCommerce dostępnej w sklepie WP Desk, udało nam się zwiększyć sprzedaż w sklepie naszego Klienta.
Wtyczka pozwala na dodanie modułu cross-sellingowego bezpośrednio na stronę produktu, tuż nad przyciskiem Dodaj do koszyka. Wszystkie funkcje wtyczki oraz pomysły na konfiguracje znajdziecie w dokumentacji.
Konfiguracja wtyczki Quick Cross-Sells na przykładzie
Wtyczkę skonfigurowaliśmy w sklepie naszego Klienta, który sprzedaje między innymi maski antysmogowe.
Maski wykonane są z ażurowej tkaniny poliestrowej, natomiast to wielowarstwowe filtry są jej sercem. A filtry, jak to filtry — trzeba wymieniać. Warto zatem, by Klient od razu kupił więcej filtrów na zapas.
Tak prezentuje się już skonfigurowany moduł Quick Cross-Sells na stronie produktu.
Cross-Selling, czy to faktycznie działa?
Nie trzymając Was w niepewności: Tak!
Wtyczkę dodaliśmy do sklepu kilka miesięcy temu, a teraz przyszedł czas na sprawdzenie statystyk.
Na 219 zamówień z maską antysmogową BROYX Alfa Navy Blue, klienci sklepu dokupili 31 filtrów do tej maski poprzez moduł Quick Cross-Sells.
Zatem sprzedaż filtrów w zamówieniach z maskami BROYX Alfa Navy Blue, tylko za pośrednictwem naszej wtyczki wynosi aż 15%.
A gdyby tak w Twoim sklepie udało się dodać dodatkowe produkty w aż 15% zamówień? Sprawdź w praktyce już teraz konfigurując Demo.
Quick Cross-Sells WooCommerce
Zwiększ średnią wartość koszyka, bez dodatkowych nakładów na reklamę. Wyciśnij więcej z obecnego ruchu w sklepie za pomocą cross-sellingu.
Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegółyJeśli masz dodatkowe pytania, koniecznie sprawdź dokumentację wtyczki lub napisz do naszego supportu.
Mamy też hipotezę do sprawdzenia
A gdyby tak udzielić promocji na zakup filtrów do wspomnianej maski antysmogowej, gdy Klient kupi je w pakiecie? Może wtedy uda się pobić nasz obecny wynik konfiguracji?
Wtyczka Quick Cross-Sells WooCommerce, pozwala również na ustawienie rabatu na produkt z sekcji Cross-sellingowej jeśli w koszyku znajdzie się produkt główny (w tym przypadku maska).
Przykład oznaczenia produktu z sekcji Quick Cross-Sells, gdy udzielimy rabatu.
My czekamy na efekty nowej konfiguracji sekcji z rabatem.
A jakie Wy macie doświadczenia z cross-sellingiem?