Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Dlaczego nie warto zwlekać z inwestycją w sklep internetowy: infografika

Nikt z nas nie wybroaża sobie już życia bez dostępu do internetu.

Dzięki niemu znajdziemy:

[unordered_list style=”tick”]

  • informacje na prawie każdy temat,
  • zobaczymy miejsca, które chcemy zwiedzić i opracujemy trasę,
  • jesteśmy w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi,
  • mieszkając w małej miejscowości możemy kupić każdą rzecz,
  • itd. (i tak moglibyśmy wymieniać w nieskończoność).

[/unordered_list]

I o zakupach w internecie i sklepach internetowych dzisiaj więcej mowa w naszym artykule

Dostęp do internetu, to przede wszystkim dla konsumentów, z punktu widzenia dokonywania zakupów:

[unordered_list style=”tick”]

  • większy wybór produktów i usług bez konieczności wychodzenia z domu,
  • możliwość znalezienia w krótkim czasie korzystnych cen tego, co nas interesuje.

[/unordered_list]

Wskazane zalety czynią handel online niezwykle atrakcyjnym dla konsumentów oraz lukratywnym dla przedsiębiorców, którzy nie wahają się zainwestować w budowę i prowadzenie sklepów internetowych.

Z najnowszych badań rynku amerykańskiego (które można również w dużej mierze odnieść do rynku europejskiego) wynika, że:

1. Poziom wzrostu sprzedaży produktów i usług przez internet przekroczył już poziom wzrostu sprzedaży tychże samych w sklepach tradycyjnych.
2. Coraz więcej osób kupuje z wykorzystaniem telefonów komórkowych:

[unordered_list style=”arrow”]

  • w 2012 roku aż 12% całej sprzedaży internetowej została dokonana za ich pomocą,
  • prognozuje się, że w 2015, konsumenci wydadzą aż 119 milionów dolarów na zakupy dokonywane z wykorzystaniem telefonów komórkowych.

[/unordered_list]

3. Ogromne znaczenie w handlu internetowym ma również komunikacja poprzez portale społecznościowe, typu: Facebook, Youtube i inne.

[unordered_list style=”arrow”]

  • prym w tym zakresie wiodą w następującej kolejności: LinkedIn, Facebook, Twitter, Youtube, Google +, Pinterest,
  • interesujące jest również to, że do konsumentów przemawiają reklamy prezentowane w tych serwisach.

[/unordered_list]

Wszystkie prezentowane przez nas informacje plus kilka dodatkowych znajdziesz w poniższej infografice. Zapraszamy do zapoznania się z nią:

Sklepy internetowe: dlaczego warto je budować

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.