Dodanie listy życzeń w sklepie internetowym przynosi liczne korzyści. Pomaga zmniejszyć współczynnik porzucanych koszyków, zwiększa aktywność klientów w Twoim sklepie czy wydłuża czas zaangażowania na stronie. Co byś powiedział, gdybyś mógł dodatkowo śledzić zawartość list życzeń Twoich klientów, mieć dostęp do danych, które pomogą Ci analizować dodawane do list produkty i wysyłać e-maile promocyjne?
1. Elastyczna Lista Życzeń WooCommerce
Elastyczna Lista Życzeń WooCommerce (Flexible Wishlist): wtyczka do listy życzeń WooCommerce – przegląd dostępnych funkcji i szybkie wprowadzenie do wtyczki:
2. Wersja pro Listy Życzeń WooCommerce
Po zainstalowaniu darmowej wtyczki do tworzenia listy życzeń, nadszedł czas na wypróbowanie wersji PRO wtyczki, czyli Elastyczna Lista Życzeń PRO – Analityka & Emaile! Oprócz tego, że nie spowalnia ona działania Twojego sklepu, a jego obsługa jest niezwykle intuicyjna, jest ona także kompatybilny z każdym motywem i oferuje morze możliwości, które mogą skutecznie zwiększyć Twoją sprzedaż.
Elastyczna Lista Życzeń WooCommerce – Analytics & Emails opiera swoje działania zasadniczo na trzech głównych funkcjach:
- Śledzenie zawartości list życzeń klientów sklepu.
- Rozpoznanie najczęściej dodawanych do listy życzeń produktów.
- Tworzenie i wysyłkę maili promocyjnych.
3. Najbardziej popularne – śledź zawartość list życzeń
Ta funkcja zestawia informacje na temat wszystkich produktów dodanych do wszystkich list życzeń utworzonych przez użytkowników w Twoim sklepie WooCommerce.
Dodatkowo zawiera informacje o stanie magazynowym każdego produktu dodanego do listy życzeń, co będzie dużym ułatwieniem, jeśli będziesz chciał zmienić jego cenę.
Co więcej, możesz również skorzystać z podanych filtrów, którymi są stan magazynowy, produkt dodany po [data] oraz produkt dodany przed [data]. Analogicznie możesz postąpić z popularnymi kategoriami oraz tagami.
Aby ułatwić Ci działania marketingowe, w tym widoku zawarliśmy także bezpośredni przycisk do tworzenia promocji dla produktu, kategorii lub tagu. Wystarczy, że wybierzesz kategorie, tagi lub produkty, które chcesz uwzględnić w kampanii i rozpoczniesz tworzenie maila promocyjnego. Więcej na ten temat znajdziesz w tym akapicie.
4. Wszystkie listy życzeń – przegląd list życzeń Twoich klientów
Zobacz wszystkie listy życzeń, jakie kiedykolwiek zostały utworzone w Twoim sklepie.
Zobacz ile produktów znajduje się na każdej z wishlist kiedykolwiek utworzonych w Twoim sklepie. Duża liczba dodanych produktów może świadczyć o tym, że użytkownik dokładnie zapoznał się z katalogiem Twojego sklepu. Jeśli jednak nie dokonał zakupu, może to być sygnał dla Ciebie, abyś rozważył pomoc w podjęciu decyzji zakupowej.
Jeśli zdecydujesz się na podjęcie działań marketingowych, te dwie kolumny będą Ci w tym przydatne. W tym widoku możesz sprawdzić, czy dany użytkownik otrzymał już od Ciebie maila promocyjnego i kiedy został on wysłany po raz ostatni. Jeśli uznasz, że od ostatniej promocji minęło już sporo czasu, lub że użytkownik nie otrzymał jeszcze od Ciebie żadnego maila promocyjnego, możesz go stworzyć klikając w przycisk Stwórz promocję.
5. Promocje – stwórz i wysyłaj maile promocyjne
Tak, dobrze czytasz. Elastyczna Lista Życzeń WooCommerce – Analytics & Emails pozwala nie tylko tworzyć szablony wiadomości promocyjnych, ale także wysyłać je klientom Twojego klepu. E-mail promocyjny może być wysłany do wszystkich użytkowników z określoną pozycją na liście życzeń lub tylko do konkretnych użytkowników.
Tworząc e-mail promocyjny, masz do wyboru kilka dostępnych filtrów. Po pierwsze, wybierz rodzaj celu promocji. Jako cel możesz obrać konkretnych użytkowników listy życzeń lub skupić się na listach życzeń zawierających konkretne produkty, kategorie produktów lub ich tagi, które określisz. Jeśli te filtry nie wystarczą, możesz zawęzić odbiorców wiadomości promocyjnych do konkretnych adresów e-mail. Oprócz tego udostępniamy Ci również filtr daty – czyli możesz wybrać konkretną datę utworzenia listy życzeń (szczególnie przydatne w gorących okresach, takich jak Boże Narodzenie czy Black Friday), datę wysłania ostatniej promocji do użytkownika lub liczbę produktów, które znajdują się na liście życzeń.
6. Podsumowanie – przydatne linki
- Wersja PRO wtyczki Elastyczna Lista Życzeń WooCommerce powstała z myślą o Tobie, jesli potrzebujesz narzędzia analityki marketingowej, które zwiększy Twoją sprzedaż w krótkim czasie. Ponadto, wtyczka znajduje się w tej chwili w promocji.
Aby wypróbować wtyczkę, kliknij tutaj:
- Jesteśmy dumni z naszej dokumentacji. Zapoznaj się z nią przed zakupem wtyczki:
👍🏼Subskrybuj nasz kanał YouTube i bądź poinformowany zawsze, gdy pojawi się nowy filmik.