Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Wgląd w listy życzeń klientów, analiza danych i wysyłka maili promocyjnych – teraz to możliwe dzięki jednej wtyczce!

Dodanie listy życzeń w sklepie internetowym przynosi liczne korzyści. Pomaga zmniejszyć współczynnik porzucanych koszyków, zwiększa aktywność klientów w Twoim sklepie czy wydłuża czas zaangażowania na stronie. Co byś powiedział, gdybyś mógł dodatkowo śledzić zawartość list życzeń Twoich klientów, mieć dostęp do danych, które pomogą Ci analizować dodawane do list produkty i wysyłać e-maile promocyjne?

      1. Darmowa wersja wtyczki Elastyczna Lista Życzeń WooCommerce
      2. Wersja pro Listy Życzeń WooCommerce
      3. Najbardziej popularne – śledź zawartość list życzeń
      4. Wszystkie listy życzeń – przegląd list życzeń Twoich klientów
      5. Promocje – stwórz i wysyłaj maile promocyjne
      6. Podsumowanie – przydatne linki

1. Elastyczna Lista Życzeń WooCommerce

Elastyczna Lista Życzeń WooCommerce (Flexible Wishlist): wtyczka do listy życzeń WooCommerce – przegląd dostępnych funkcji i szybkie wprowadzenie do wtyczki:

2. Wersja pro Listy Życzeń WooCommerce

Po zainstalowaniu darmowej wtyczki do tworzenia listy życzeń, nadszedł czas na wypróbowanie  wersji  PRO wtyczki, czyli Elastyczna Lista Życzeń PRO – Analityka & Emaile! Oprócz tego, że nie spowalnia ona działania Twojego sklepu, a jego obsługa jest niezwykle intuicyjna, jest ona także kompatybilny z każdym motywem i oferuje morze możliwości, które mogą skutecznie zwiększyć Twoją sprzedaż.

Elastyczna Lista Życzeń WooCommerce – Analytics & Emails opiera swoje działania zasadniczo na trzech głównych funkcjach:

  • Śledzenie zawartości list życzeń klientów sklepu.
  • Rozpoznanie najczęściej dodawanych do listy życzeń produktów.
  • Tworzenie i wysyłkę maili promocyjnych.

3. Najbardziej popularne – śledź zawartość list życzeń

Ta funkcja zestawia informacje na temat wszystkich produktów dodanych do wszystkich list życzeń utworzonych przez użytkowników w Twoim sklepie WooCommerce.

Popularne produkty, tagi i kategorie

Ta funkcja dostarcza Ci danych o tym, ilu użytkowników dodało konkretny przedmiot w konkretnej ilości na ilu listach życzeń.

Dodatkowo zawiera informacje o stanie magazynowym każdego produktu dodanego do listy życzeń, co będzie dużym ułatwieniem, jeśli będziesz chciał zmienić jego cenę.

Co więcej, możesz również skorzystać z podanych filtrów, którymi są stan magazynowy, produkt dodany po [data] oraz produkt dodany przed [data]. Analogicznie możesz postąpić z popularnymi kategoriami oraz tagami.

Stan magazynowy
Filtr daty

Aby ułatwić Ci działania marketingowe, w tym widoku zawarliśmy także bezpośredni przycisk do tworzenia promocji dla produktu, kategorii lub tagu. Wystarczy, że wybierzesz kategorie, tagi lub produkty, które chcesz uwzględnić w kampanii i rozpoczniesz tworzenie maila promocyjnego. Więcej na ten temat znajdziesz w tym akapicie.

4. Wszystkie listy życzeń – przegląd list życzeń Twoich klientów

Zobacz wszystkie listy życzeń, jakie kiedykolwiek zostały utworzone w Twoim sklepie.

Wszystkie listy życzeń

W tym widoku znajduje się podgląd liczby produktów znajdujących się na konkretnej liście życzeń, data jej utworzenia oraz data, kiedy ostatnia promocja została wysłana do danego użytkownika. Z tego miejsca możesz również tworzyć promocje dla konkretnej listy życzeń. Wystarczy kliknąć w przycisk “Stwórz promocję” i zacząć pisać maila promocyjnego.

Ilość produktów na liście życzeń i data jej utworzenia

Zobacz ile produktów znajduje się na każdej z wishlist kiedykolwiek utworzonych w Twoim sklepie. Duża liczba dodanych produktów może świadczyć o tym, że użytkownik dokładnie zapoznał się z katalogiem Twojego sklepu. Jeśli jednak nie dokonał zakupu, może to być sygnał dla Ciebie, abyś rozważył pomoc w podjęciu decyzji zakupowej.

ostatnio wysłana promocja
Kolumny ostatnia wysłana promocja i akcje

Jeśli zdecydujesz się na podjęcie działań marketingowych, te dwie kolumny będą Ci w tym przydatne. W tym widoku możesz sprawdzić, czy dany użytkownik otrzymał już od Ciebie maila promocyjnego i kiedy został on wysłany po raz ostatni. Jeśli uznasz, że od ostatniej promocji minęło już sporo czasu, lub że użytkownik nie otrzymał jeszcze od Ciebie żadnego maila promocyjnego, możesz go stworzyć klikając w przycisk Stwórz promocję.

5. Promocje – stwórz i wysyłaj maile promocyjne

Tak, dobrze czytasz. Elastyczna Lista Życzeń WooCommerce – Analytics & Emails pozwala nie tylko tworzyć szablony wiadomości promocyjnych, ale także wysyłać je klientom Twojego klepu. E-mail promocyjny może być wysłany do wszystkich użytkowników z określoną pozycją na liście życzeń lub tylko do konkretnych użytkowników.

Pulpit nawigacyjny funkcji promocji

W tym widoku możesz przejrzeć wszystkie dotychczas utworzone emaile promocyjne. Rzecz jasna, w tym miejscu możesz również tworzyć nowe szablony e-maili promocyjnych.

Filtry docelowe promocji

Tworząc e-mail promocyjny, masz do wyboru kilka dostępnych filtrów. Po pierwsze, wybierz rodzaj celu promocji. Jako cel możesz obrać konkretnych użytkowników listy życzeń lub skupić się na listach życzeń zawierających konkretne produkty, kategorie produktów lub ich tagi, które określisz. Jeśli te filtry nie wystarczą, możesz zawęzić odbiorców wiadomości promocyjnych do konkretnych adresów e-mail. Oprócz tego udostępniamy Ci również filtr daty – czyli możesz wybrać konkretną datę utworzenia listy życzeń (szczególnie przydatne w gorących okresach, takich jak Boże Narodzenie czy Black Friday), datę wysłania ostatniej promocji do użytkownika lub liczbę produktów, które znajdują się na liście życzeń.

Box wyślij promocję. Możesz tutaj dodać notatki i wysłać e-mail testowy przed wysłaniem właściwego e-maila promocyjnego
Domyślna treść maila promocyjnego

6. Podsumowanie – przydatne linki

  • Wersja PRO wtyczki Elastyczna Lista Życzeń WooCommerce powstała z myślą o Tobie, jesli potrzebujesz narzędzia analityki marketingowej, które zwiększy Twoją sprzedaż w krótkim czasie. Ponadto, wtyczka znajduje się w tej chwili w promocji.

Aby wypróbować wtyczkę, kliknij tutaj:

  • Jesteśmy dumni z naszej dokumentacji. Zapoznaj się z nią przed zakupem wtyczki:

Zobacz dokumentację →

👍🏼Subskrybuj nasz kanał YouTube i bądź poinformowany zawsze, gdy pojawi się nowy filmik.

 

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.