Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Jak stworzyć w WooCommerce feed Google Shopping?

Jak dodać w WooCommerce feed Google Shopping?

Szukasz informacji, jak szybko wygenerować w WooCommerce feed produktowy dla Google Shopping? Oraz jak dodać produkty ze sklepu do Google? W takim razie ten wpis jest dla Ciebie! Twoja reklama w Google Zakupy w kilka minut!

Z artykułu dowiesz się jak:

  1. Stworzyć w WooCommerce feed Google Shopping.
  2. Mapować atrybuty i kategorie WooCommerce z polami Google Shopping.
  3. Włączać w WooCommerce automatyczną aktualizację feedu Google Shopping.

Aby wygenerować w WooCommerce feed produktowy Google, potrzebujesz wtyczki:

Google Merchant Center XML WooCommerce 199  (244,77  z VAT)

Zaprezentuj ofertę swojego sklepu w wynikach wyszukiwania Google. Integracja z Google Merchant Center dla WooCommerce. Wyświetl swoje produkty klientom, którzy szukają produktów w Google Shopping (Zakupy).

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 253 556 klientów WP Desk
Ostatnia aktualizacja: 2024-11-21
Działa z WooCommerce 9.1 - 9.5

Jak stworzyć w WooCommerce feed dla Google Shopping?

Po zainstalowaniu przejdź do Google Merchant → Nowy Plik.
Jak widzisz, ustawienia wtyczki są dość proste i dotyczą głównie mapowania pól Google Merchant z polami i atrybutami produktów WooCommerce:

Edycja feedu Google Merchant Center dla produktów WooCommerce

Weź pod uwagę, że pola Google Merchant Center mogą się zmieniać w zależności od wybranej kategorii.

Przypisz pola i atrybuty WooCommerce do pól Google Merchant Center. A w kolumnie po prawej stronie wybierz kategorie WooCommerce, z których produkty powinny trafić z WooCommerce do feedu Google Shopping.

Po ich wybraniu kliknij przycisk Opublikuj w prawym górnym rogu ustawień. W ten sposób możesz dodać tyle feedów, ile chcesz. Pozostanie Ci tylko dodanie linków na Twoim koncie Google Merchant. Przejdź do dokumentacji wtyczki, jeśli chcesz sprawdzić jak to zrobić.

Feed, który wygenerujesz za pomocą wtyczki może być też użyty jako do przekazania produktów do Facebook Marketplace. W tym celu należy zaznaczyć pole wyboru przy pytaniu Czy ten plik ma zostać załadowany do katalogu produktów Centrum biznesowego Facebooka?.

Jak aktualizować w WooCommerce feed Google?

Po stworzeniu pierwszego feedu produktowego przejdź do ustawień głównych wtyczki. Znajdziesz je w zakładce Google Merchant → Ustawienia.

Automatyczna aktualizacja feedu produktów w Google Merchant Center WooCommerce.

Pierwszą rzeczą, która przyciąga wzrok, jest ustawienie Automatycznej aktualizacji feedu. Zaznacz ją, aby włączyć automatyczną aktualizację feedu. Opcja będzie działać za każdym razem, gdy będziesz edytować swoje produkty.
Przy czym nie ma znaczenia, w jaki sposób edytujesz produkty. Możesz to zrobić poprzez edycję pojedynczego produktu lub poprzez edycję zbiorczą. Automatyczna aktualizacja powinna zostać wykonana po każdej aktualizacji produktu.

Jak wykluczać kategorie WooCommerce z feedu Google Shopping?

Wykluczanie kategorii WooCommerce w feedzie Google Merchant Center

Poniżej ustawień automatycznej aktualizacji znajdziesz możliwość wykluczenia kategorii i tagów produktów WooCommerce z kanału Google Merchant. Zaznacz kategorie, których nie chcesz promować w Google Shopping.

Przedostatnia opcja również dotyczy wykluczenia, ale tym razem chodzi o warianty. Zaznacz ją, jeśli tylko główne produkty WooCommerce mają być importowane do Google Merchant feed.

Na końcu ustawień wybierz strefę wysyłkową, która zawiera metody wysyłki, które chcesz pokazać w feedzie.

Na koniec

To wszystko, jeśli chodzi o stworzenie w WooCommerce feedu dla Google Shopping. Twoja reklama w Google Zakupy jest na wyciągnięcie dłoni. Wszystko, co pokazałem możesz zrobić za pomocą wtyczki Google Merchant Center.

Możesz też wypróbować ją bezpiecznie dzięki 30-dniowemu okresowi zwrotu.

Google Merchant Center XML WooCommerce 199  (244,77  z VAT)

Zaprezentuj ofertę swojego sklepu w wynikach wyszukiwania Google. Integracja z Google Merchant Center dla WooCommerce. Wyświetl swoje produkty klientom, którzy szukają produktów w Google Shopping (Zakupy).

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 253 556 klientów WP Desk
Ostatnia aktualizacja: 2024-11-21
Działa z WooCommerce 9.1 - 9.5

Przeczytaj też więcej o samym Google Merchant Center i jak skorzystać z darmowych ogłoszeń w Google Zakupy.

Może zainteresuje Cię, w jaki sposób tworzyć atrakcyjne promocje, rabaty i tabele z produktami w WooCommerce.

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.