Czym jest nowy system licencji WP Desk?
Najprościej mówiąc to system, który pomaga zarządzać licencjami wtyczek WP Desk. Dzięki temu systemowi nie będziesz musiał więcej martwić się o poprawne klucze API. W nowym systemie ich nie ma. Teraz wystarczy zarejestrować domenę sklepu w panelu moje konto, następnie aktywować wtyczkę zaznaczając checkbox. To wszystko. W przypadku możliwej aktualizacji otrzymasz komunikat, w którym zostaniesz poproszony o zaktualizowanie wtyczki – z pewnością znasz ten mechanizm z samego WordPressa.
Ponadto nie będziesz musiał zaprzątać sobie głowy terminem przedłużenia ważności licencji. Na 30 dni przed wygaśnięciem licencji otrzymasz stosownego e-maila. Ponadto na swoim koncie w sklepie będziesz widział, kiedy upływa termin ważności.
Jak zarejestrować licencję w nowym systemie? Nie myśl, że jest to skomplikowana procedura. Jak należy aktywować licencje wtyczek, dowiesz się z tego poradnika.
Czemu wprowadziliśmy licencje WP Desk
Otrzymywaliśmy sygnały, że nasi klienci mają problem z aktualizacją wtyczek. Postanowiliśmy, wiec zautomatyzować proces aktualizacji i sprawić, żeby był bardziej przejrzysty, zautomatyzowany i nieangażujący dla naszych klientów.
Czy warto odnawiać licencje WP Desk
Zdecydowanie tak. Kupując wtyczkę WP Desk otrzymujesz wraz z nią support oraz możliwość aktualizacji przez rok. Po tym czasie możesz oczywiście nadal korzystać z wtyczki, ale bez dostępu do najnowszych wersji co jest bardzo ryzykowne. Nowe wersje WooCommerce potrafią namieszać, dzięki aktualizacjom naszych wtyczek masz pewność, że kolejne zmiany nie popsują niczego w twoim sklepie.