Zgodnie ze złożoną miesiąc temu obietnicą – wracam. Wracam z kolejną porcją nowości. Pomimo że za oknem jeszcze zima w pełni, były dni, kiedy dało się poczuć już pierwsze, nieśmiałe podrygi wiosny.
Podobnie wyglądała praca u nas, styczeń to dużo małych usprawnień, ale przygotowujemy się już w pełni na wiosnę i to, co przyniosą kolejne miesiące. A przyniosą bardzo dużo!
Tylko ciekawe newsy, zero AI contentu, do przeczytania w 3 minuty. Sponsorem dzisiejszego wydania jest nieokreślony z imienia programista WooCommerce, dzięki któremu powstają te wszystkie wspaniałe rzeczy. Zapraszam!
Omnibus + WPML = Love
Wielu z Was drodzy klienci (i klientki!) prosiło nas o dodanie wsparcia dla obsługi wielojęzyczności oraz wielowalutowości we wtyczce Omnibus.
Z dumą mogę poinformować Was, że się udało. Programista WooCommerce stanął na wysokości zadania. Nasza wtyczka do wyświetlania najniższych cen w sklepie WooCommerce stała się jeszcze lepsza. Funkcjonalności te zostały zaimplementowane w aktualizacji 2.1.0. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zachęcam do rzucenia okiem na artykuł Przemka.
WP Desk + LH.PL = Like
Znamy i lubimy się z LH.PL. Dlatego zdecydowaliśmy się zacieśnić (właściwie to zacieśniać) naszą współpracę.
Jeśli lubicie nas i przy okazji szukacie (lub macie, ale chcecie zmienić) fajnego hostingu oraz usług związanych z obsługą i utrzymaniem domen, to podsyłam Wam bezpośredni adres do naszej strony w domenie LH.PL.
Z kodem WPDESK otrzymacie 20% zniżki na dzień dobry!
Tpay + Ceneo + Opineo = bloki checkoutu
Także tutaj programista WooCommerce z naszego zespołu nie zawiódł. Kolejne trzy z oferowanych przez nas wtyczek otrzymały pełne wsparcie bloków WooCommerce. Są to:
Sukcesywnie zwiększamy pulę wtyczek, które zapewnią wsparcie dla bloków koszyka WooCommerce. Według mojej wiedzy, w lutym nie powinno być inaczej i dołożymy do tej puli kolejne wtyczki.
Nowości (pozostałe) WP Desk
Począwszy od 2024 roku wprowadziliśmy dużo zmian w naszym newsletterze. Pierwszy powinien być już w Waszych skrzynkach mailowych.
Główna zmiana – lepsza, przyjazna dla oka i nowoczesna oprawa graficzna. Oczywiście grafika to nie wszystko, w newsletterze będzie też dużo dobrych, wartościowych treści.
A dodatkowo – kupony i zniżki, dostępne tylko dla naszych subskrybentów. Zachęcam do zapisu poprzez formularz na dole ⬇️ tego wpisu.
Ponad 1000 użytkowników Elastycznych Zwrotów i Reklamacji WooCommerce
Powinienem dodać tutaj słowo pilne!, czerwone tło 🔴 i wykrzyknik (!).
Kolejne wieści z WordPressowego repozytorium. Już ponad 1000 sklepów WooCommerce korzysta z lepszych zwrotów dzięki naszej wtyczce Flexible Refunds.
Jeśli nie wiecie co dokładnie robi ta wtyczka, śpieszę z pomocą. Dzięki Elastycznym Zwrotom WooCommerce Klienci mogą zgłaszać prośbę o zwrot lub rezygnować z zamówień bezpośrednio w panelu klienta. Wtyczka umożliwia też dodanie formularza zwrotu, który pomoże zebrać informacje od klientów, akceptację polityki zwrotów lub regulaminu sklepu.
Elastyczne Zwroty są dostępne za darmo bezpośrednio w repozytorium WordPress.
WP Desk Care
Kończąc tę porcję newsów, mała przypominajka. Właściwie to odpowiedź na Wasze pytania, które coraz częściej trafiają na nasz support.
Czy oferujemy opiekę WordPress, pełne wsparcie sklepów WooCommerce oraz programistę WooCommerce?
Tak – oferujemy. Zachęcam do zapoznania się z naszą ofertą opieki WordPress – WP Desk Care.
No to tyle, niech ta zima będzie już historią. Do przeczytania w marcu!