Dlaczego WooCommerce? – pytają sceptycy. Dlaczego nie? – odpowiadają praktycy. WooCommerce jest obecnie najbardziej popularną platformą e-commerce na świecie. Przypadek? Nie sądzę. Dlaczego przedsiębiorcy wybierają WooCommerce? Zapytaliśmy ich samych, jaką mają opinie o WooCommerce. Sprawdź, co nam odpowiedzieli.
Dlaczego WooCommerce?
Maciej Bartelik – KukiczoWooCommerce jest rozszerzeniem WordPressa, który uznawany jest za platformę blogową. Zapewne, dlatego większość uważa je za zbyt mało profesjonalne do większych sklepów. Ja się z takim stwierdzeniem nie zgadzam. WooCommerce jest strzałem w dziesiątkę nawet dla wieloproduktowych sklepów. Nie planowałem i nie planuję przesiadki na inną platformę.
Łukasz Badocha – ChatkazyerbamateWiem, że w branży e-commerce i web-deweloperskiej toczą się debaty nad tym, czy WooCommerce jest funkcjonalną platformą do sprzedaży w Polsce. Ja uważam, że przy prowadzonym przez nas modelu sprzedaży i przy jej wielkości nie ma on specjalnych ograniczeń, co najwyżej kilka niedogodności, które można relatywnie łatwo wyeliminować. Na pewno WooCommerce musi być dostosowany do polskiego prawa dotyczącego obowiązków informacyjnych względem konsumentów. Trzeba też dodać do niego popularne w Polsce bramki płatności. Cała reszta potrzeb związanych z konfiguracją zależy już od tego co, jak i w jakich ilościach chcemy sprzedawać. Dla mnie WooCommerce jest elastyczną i łatwą w obsłudze platformą, na bazie której mogę realizować różne działania prosprzedażowe. Myślę o nim w kategorii możliwości, a nie ograniczeń.
Zosia Kwiatkowska – WarsawdogMojego bloga początkowo prowadziłam na Blogspocie, po przeprowadzce do WordPressa jestem zachwycona funkcjonalnością. Znam środowisko WordPressa, więc WooCommerce od razu wydał mi się znajomym i wygodnym rozwiązaniem. Wiem, że mogę sobie zaufać przy WooCommersie, bo niczego nie zepsuję podczas obsługi :)
Maciej Bartczak – PrettykidsPrzeglądaliśmy i testowaliśmy wiele ofert systemów e-commerce i przyznam szczerze, że jest to absolutnie doskonałe narzędzie do prowadzenia sklepu, do tego kompletnie darmowe. Choć przyznaję, że WooCommerce jako system nie jest w pełni przystosowany do pewnych polskich rozwiązań, mówię tu o bramkach płatniczych lub integracjach z kurierami, jednak i na to są sposoby.
Ewa Woźniak – KULTARozważaliśmy sklep abonamentowy, jednak po namowie naszych przyjaciół z THE NEW LOOK postanowiliśmy stworzyć wspólnie własny sklep wolny od abonamentu. Dla nowej marki odzieżowej, nie rozpoznawalnej na rynku nawet małe wydatki na abonament są znaczne. Wybór padł na WooCommerce. Darmowy WordPress + WooCommerce to idealne rozwiązanie w swojej prostocie, ale również idealne finansowo. Znaliśmy już wcześniej prostotę WordPressa, ale obawialiśmy się, że prowadzenie sklepu będzie trudne. Muszę przyznać, że cały czas uczymy się WP i Woocommerce. Będąc jednoosobową marką odzieżową, czyli projektantem, przedsiębiorcą, osobą od logistyki … czas to luksus.
Opinie o WooCommerce pochodzą z wywiadów o Historiach sukcesów. Odsyłamy do rozmów z przedsiębiorcami, gdzie zaprezentowane zostały ciekawe przykłady sklepów na WooCommerce. Mamy nadzieję, że staną się one inspiracją również dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w e-commerce.
WooCommerce jest świetnym narzędziem. Nigdy nie jest jednak tak, żeby nie mogło być lepiej. Sprawdź, co robić, żeby jeszcze bardziej zautomatyzować działanie swojego sklepu na WooCommerce. Zajrzyj do naszgo sklepu i zobacz, co potrafią nasze wtyczki .