WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Wtyczki, które zautomatyzują sprzedaż w WooCommerce

Tworzymy wtyczki tak, aby dobrze działały samodzielnie, oferując swoje funkcjonalności, ale również współpracując między sobą, uzupełniając się i automatyzując sprzedaż w WooCommerce. Poniżej znajdziesz przykład współpracy trzech par naszych wtyczek, które pozwalają na automatyzację procesów w zakresie płatności, fakturowania i wysyłki.

Zobacz jak automatyzować sprzedaż w sklepie internetowym WooCommerce!

PayU + Statusy Zamówień = zautomatyzowana sprzedaż w WooCommerce

Bramki płatności są idealnym rozwiązaniem do realizowania płatności za pomocą przelewów internetowych, dzięki którym dokonana przez klienta płatność jest księgowana na koncie sklepu po kilku chwilach. W naszej ofercie znajdziesz między innymi wtyczkę PayU WooCommerce, która integruje sklep z systemem płatności PayU i daje możliwość wykonywania przelewów internetowych.

Po złożeniu zamówienia przez klienta wtyczka przekierowuje do bramki płatności, gdzie nastąpi realizacja przelewu. Następnie po zaksięgowaniu wpłaty wtyczka zmienia status zamówienia z Wstrzymane – Oczekujące na płatność na W trakcie realizacji. Dzięki temu nie musisz weryfikować wpłaty w zewnętrznym systemie. W sklepie widnieje informacja o zaksięgowaniu wpłaty:

Sprzedaż w WooCommerce: automatyzacja sprzedaży

Status W trakcie realizacji przy zamówieniu oznacza, że płatność ta została już dokonana, z magazynu produktu został zdjęty stan.

W przypadku sprzedaży produktów wirtualnych takich jak szkolenia online, zdjęcia lub licencje oprogramowania jest to kolejny ważny moment, w którym administrator sklepu musi zalogować się do sklepu, aby ręcznie zmienić status zamówienia na Zrealizowane. Dopiero wtedy wiadomość z dostępem do zakupionego produktu zostanie wysłana do klienta.

Aby przeskoczyć uciążliwy etap ręcznej zmiany statusu, stworzyliśmy wtyczkę Statusy Zamówień, która automatycznie zmieni status zamówienia z W trakcie realizacji na Zrealizowane. Dzięki temu wiadomość z dostępem do produktu może zostać wysłana do klienta w ciągu kilku chwil od momentu dokonania płatności.

Zrzut ekranu z konfiguracją wtyczki Statusy Zamówień:
automatyzacja sprzedaży w WooCommerce

Kup PayU WooCommerce i Statusy Zamówień

Faktury dla zamówień z Allegro? Da się zrobić!

Wtyczka Allegro WooCommerce posiada mnóstwo możliwości integracji sklepu z kontem Allegro (możesz o tym przeczytać tutaj). Jedną z nich jest możliwość importu zamówień z aukcji bezpośrednio do Twojego sklepu. Takie zamówienie możesz procesować w standardowy dla WooCommerce sposób. Jednocześnie stworzysz dla niego etykietę nadawczą oraz – dzięki naszej wtyczce – Faktury WooCommerce, automatycznie wygenerujesz niezbędną do domknięcia sprzedaży fakturę.

Nie musisz już tworzyć faktur w programie księgowym i wysyłać ich klientom oddzielnym mailem! Dzięki Fakturom WooCommerce zautomatyzujesz proces tworzenia i wysyłki dokumentów księgowych. Wtyczka nie tylko pobierze z zamówienia wszystkie niezbędne do faktury dane. Co więcej, dołączy fakturę do wiadomości wysyłanej klientowi po zmianie statusu zamówienia. Po którym? A to już jest zależne od Ciebie. W ustawieniach wtyczki możesz wybrać status, przy którym faktura będzie wysyłana.

automatyzacja sprzedaży w WooCommerce

Co więcej, jeśli interesuje Cię sprzedaż zagraniczna, przeczytaj o tym, że Faktury WooCommerce są zgodne z przepisami UE. W artykule dowiesz się, jak wtyczka pozwoli Ci wystawiać faktury OSS (dawniej MOSS), faktury walutowe oraz dodać tabelkę z przewalutowaniem VATu na fakturze.

Kup Allegro WooCommerce i Faktury WooCommerce

Jeśli dodatkowo dobierzesz wtyczkę InPost WooCommerce lub eNadawca WooCommerce, to zamówieniom z Allegro automatycznie będzie tworzona etykieta i przydzielany numer przesyłki. Później, w tle, zostanie on przesłany z powrotem do zamówienia klientowi na Allegro – też automatycznie! InPost WooCommerce rozpozna też Allegro Smart!

Dropshipping + Allegro? Sprzedając w WooCommerce to możliwe!

Możesz też zwiększyć sprzedaż w WooCommerce za pomocą dropshippingu.

I nie musisz już utrzymywać stanu magazynowego dla wszystkich produktów w swoim sklepie albo dla części z nich. Sprawdź, jak współpracują ze sobą wtyczki Dropshipping XML WooCommerce i Allegro WooCommerce.

Dzięki Dropshipping XML WooCommerce stworzysz cykliczny proces, który w wybranych dniach i godzinach będzie synchronizował produkty w sklepie WooCommerce z aktualnych danych o produktach hurtowni, z jakimi współpracujesz. Stany magazynowe, ceny, opisy, a nawet kategorie i atrybuty produktów będą automatycznie aktualizowane!

dropshipping-allegro

Zsynchronizowane w ten sposób produkty wystawisz na aukcjach Allegro za pomocą wtyczki Allegro WooCommerce. I tutaj mam dla Ciebie dobrą wiadomość. We wtyczce Allegro umożliwiliśmy synchronizację stanów magazynowych oraz cen między aukcjami a produktami WooCommerce.

Dlatego produkty z Twoich aukcji wystawionych za pomocą Allegro WooCommerce będą miały te same ceny i stany magazynowe, co produkty u Twoich dostawców! A wszystko… automatycznie! :)

Kup Allegro WooCommerce i Dropshipping XML WooCommerce

Flexible Shipping + InPost + Flexible Printing = automatyczne nadawanie paczek!

Flexible Shipping PRO to nasza flagowa wtyczka – daje możliwości zdefiniowania kosztów wysyłki na podstawie wagi, ceny, ilości produktów i liczbie pozycji w koszyku. Dzięki niej, uda Ci się tak określić koszty wysyłki, aby nie dopłacać do transportu ani złotówki. Wystarczy spojrzeć na różnorodność przykładowych scenariuszy konfiguracji.

Dzięki elastyczności ustawień kosztów wysyłki wtyczka okazuje się bardzo przydatna w kontekście integracji z systemami kurierów. Na przykład z wtyczką InPost, dzięki której całkowicie automatycznie nadasz przesyłkę na podstawie statusu zamówienia. Ale także możesz ręcznie nadać wiele przesyłek z listy zamówień WooCommerce.
Generowanie etykiety

Jednocześnie możesz wybrać format i typ etykiety nadawczej, która będzie widoczna przy zamówieniu. A jeśli dodatkowo użyjesz wtyczki Flexible Printing, automatycznie ją wydrukujesz.

automatyzacja sprzedaży w WooCommerce

Kup InPost WooCommerce i Flexible Shipping PRO i Flexible Printing

A jak Ty chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie WooCommerce?

Każdy sprzedawca zadaje sobie pytanie jak zwiększyć sprzedaż w sklepie? Jeśli chcesz podzielić się, jak to robisz, daj znać w komentarzu! :)

A jeśli chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej samej o automatyzacji procesu sprzedaży w WooCommerce, rzuć też okiem na ten artykuł.

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.