Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Wielorazowy voucher i warunki dla kuponu WooCommerce

Wielorazowy voucher i warunki dla kuponu WooCommerce

Cześć! W wersji 1.2.0 wtyczki Kupony PDF WooCommerce dodaliśmy możliwość wielokrotnego wykorzystania kuponu. O wielorazowy voucher pytało wielu z Was. Dodatkowo możesz teraz ustawić dodatkowe warunki dla kuponu WooCommerce. Voucher będzie więc bardziej dopasowany do Twoich potrzeb. Zapraszam Cię do wpisu!

Wielorazowy voucher na zakupy w WooCommerce (PRO)

Załóżmy, że Twój klient chciałby kupić voucher o wartości 100 zł bliskiej osobie do wykorzystania na zakupy w Twoim sklepie internetowym. Nie wie jednak, czy osoba będzie chciała wykorzystać go od razu, czy wolałaby użyć do kilku zakupów w sklepie, np. 2 x 50 zł. Dzięki nowej opcji w ustawieniach zdecydujesz, czy wartość kuponu będzie aktualizowana o wykorzystaną kwotę. Kilkukrotny voucher to dobry sposób na zachęcanie klienta do powrotu do sklepu. Brak konieczności jednorazowego skorzystania z oferty to przede wszystkim trzy główne korzyści:

  • Klient nie traci pozostałej kwoty, jeśli od razu nie skorzysta z pełnej kwoty vouchera
  • Wielokrotny powrót do sklepu to szansa, że klient wróci w przyszłości, bo przywiąże się do sklepu
  • Przetestujesz, który typ karty podarunkowej jest częściej kupowany oraz przynosi większe korzyści
Wszystkie funkcjonalności opisane poniżej są też dostępne w darmowej wersji wtyczki. Zachęcam Cię do pobrania wersji podstawowej wtyczki, którą możesz znaleźć w repozytorium WordPress. Przeczytaj też artykuł o tym, jak skonfigurować karty podarunkowe w WooCommerce. Sposób ich tworzenia jest taki sam dla wersji podstawowej oraz PRO. W artykule znajdziesz też porównanie obu wersji wtyczki.

Darmowa wysyłka dla kuponu

Załóżmy dodatkowo, że dzięki karcie podarunkowej osoba otrzyma dodatkowo darmową wysyłkę. W tym momencie otrzyma maksymalne korzyści. Takie rozwiązanie sprawdzi się świetnie z jednorazowym kuponem lub wielokrotnym, gdy w sklepie oferujesz produkty droższe. Osoba obdarowana nie poniesie żadnych kosztów związanych z zakupami. Karta podarunkowa będzie więc w 100% prezentem. No, chyba że osoba otrzymująca voucher zdecyduje się kupić coś ekstra. :)

Warunki dla kuponu – czyli jak dopasować PDF voucher w WooCommerce

Jeśli w sklepie posiadasz kilka kategorii produktów, to możesz od dziś skorzystać z nowej funkcji wtyczki. Dotychczas voucher mógł być wykorzystany tylko w opcji na wszystkie produkty w sklepie. Od teraz możesz ustawić warunki dla kuponu – karta podarunkowa zadziała dla wybranych kategorii lub pojedynczych produktów.

Utwórz kilka wzorów PDF i przetestuj, który voucher będzie chętniej kupowany na prezent. Sprawdź też, które kategorie produktów w sklepie cieszą się największą popularnością. I zdecyduj, gdzie można będzie zrealizować voucher. Jak to się mi może przydać? O pewnym pomyśle przeczytasz niżej.

Kupon PDF wielorazowy voucher i warunki dla kuponu WooCommerce

Warunki dla kuponu – voucher na zakupy dla kategorii

Jeśli sprzedajesz w sklepie kilka rodzajów asortymentu – to możesz teraz ustawić, aby karta podarunkowa była przeznaczona dla określonej kategorii produktów. Możesz zachęcić do zakupu karty podarunkowej na blogu lub np. pokazywać ją jako polecany produkt w ofercie sklepu. Taka karta podarunkowa osoba obdarowana wykorzysta na zakup tylko w wybranej kategorii lub kupując określony produkt. Oczywiście możesz ustawić też wielokrotne wykorzystanie vouchera lub darmową wysyłkę.

Zachęcam Cię tu do sprawdzenia wtyczki Dropshipping XML WooCommerce, o której przeczytasz więcej w artykule o integracji WooCommerce z hurtowniami. Wtyczka pozwoli na dodanie do sklepu nowego asortymentu. Voucher dla kategorii tak zaimportowanych produktów pozwoli sprawdzić, czy znajdzie on uznanie klientów. Kupony PDF pomogą w reklamie nowych produktów w Twoim sklepie.

Wielorazowy voucher podarunkowy i warunki dla kuponu

Dziś opowiedziałem Ci o nowych możliwościach w Kuponach PDF WooCommerce, dzięki którym tworzenie kart podarunkowych będzie jeszcze bardziej elastyczne.

Z tą wtyczką zaoferujesz swoim klientom zakup karty prezentowej w PDF – vouchera na wielokrotne zakupy w WooCommerce. A także ustawisz warunki dla vouchera, aby było to dla Ciebie jak najkorzystniejsze.

Jeśli masz pytania dotyczące nowych funkcjonalności wtyczki lub połączenia wtyczki Kupony PDF WooCommerce np. z Dropshipping XML WooCommerce, zostaw komentarz. Na koniec zachęcam Cię do sprawdzenia wersji PRO wtyczki w darmowym demo.

Kupony PDF WooCommerce 189  (232,47  z VAT)

Stwórz własne projekty kuponów PDF. Sprzedawaj kupony jako karty podarunkowe lub vouchery na usługi.

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 2 000 aktywnych instalacji
Ostatnia aktualizacja: 2024-11-21
Działa z WooCommerce 9.1 - 9.5

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.