Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Własna cena produktu w WooCommerce? Teraz to proste!

Własna cena produktu WooCommerce - wtyczka WP Desk

Z tego wpisu dowiesz się, jak włączyć własną cenę w WooCommerce dla produktu za pomocą darmowej wtyczki. Opiszę też kilka pomysłów jak korzystać z pola własna cena produktu WooCommerce, którą możesz wykorzystać w swoim sklepie.

✅ Do konfiguracji potrzebujesz wtyczki Własna Cena Produktu WooCommerce.

Wtyczka jest bardzo prosta i nie wymaga żadnych specjalistycznych umiejętności. Konfiguracja składa się z trzech prostych kroków, które wyjaśnię poniżej.

  1. Krok pierwszy – instalacja Własnej Ceny Produktu WooCommmerce →
  2. Drugi krok – konfiguracja własnej ceny w WooCommerce →
  3. Krok trzeci – edycja etykiet pól własnej ceny →

Pierwszy krok – instalacja Własnej Ceny Produktu WooCommerce

Możesz zainstalować wtyczkę, przechodząc do strony Wtyczki w kokpicie nawigacyjnym swojej witryny, gdzie musisz kliknąć Dodaj nowy i w wyszukiwarce wpisać dokładną angielską nazwę wtyczki Custom Price for WooCommerce by WP Desk.

Kliknij, aby ją zainstalować i aktywować. Jeśli masz wątpliwości, spójrz na GIF poniżej:

Wyszukiwanie własnej ceny produktu

Możesz również zainstalować wtyczkę, pobierając ją na pulpit z repozytorium, a następnie przesyłając do WordPressa. Ale jaki to ma sens, skoro można to zrobić szybciej? ????

Drugi krok – konfiguracja Własnej Ceny w WooCommerce

Wtyczka modyfikuje stronę produktu, więc po aktywacji Własnej Ceny WooCommerce przejdź do ustawień produktu. Aby zadziała się magia, po prostu zaznacz checkbox Własna Cena tak jak na zrzucie ekranu:

Własna Cena Produktu WooCommerce - ustawienia produktu

A następnie zaktualizuj swój produkt. Proste, prawda?

Aby zobaczyć efekt, przejdź na stronę produktu.
Zamiast zwykłej ceny pojawiło się pole input, które umożliwia klientom wprowadzenie własnej wartości ceny i dodanie produktu do koszyka.

Własna cena produktu WooCommerce - strona produktowa

Możesz użyć tej wtyczki razem z Kupony PDF WooCommerce aby tworzyć piękne karty podarunkowe. I to za darmo! Zobacz jakie to proste →
W wersji PRO wtyczki Własna Cena Produktu WooCommerce możesz też:

  • Ograniczyć wpisywaną przez klienta kwotę, ustawiając minimalny i maksymalny zakres.
  • Sugerować cenę na różne sposoby – za pomocą pola wyboru, opisu pola lub wartości domyślnej.
  • A nawet tworzyć subskrypcje dzięki wsparciu z WooCommerce Subscriptions.

Trzeci krok – zmiana etykiet

Trzeci krok jest opcjonalny i zależy od tego, czy etykiety pól obsługiwanych przez wtyczkę spełniają wymagania Twojego sklepu. Jeśli nie, możesz je zmienić globalnie dla wszystkich produktów.

Aby zmienić etykiety pól, przejdź do sekcji WooCommerce → Ustawienia → Własna Cena.

Własna Cena WooCommerce - edycja etykiet

Kilka słów na koniec

Mam nadzieję, że Własna Cena Produktu WooCommerce Ci się i spełnia Twoje oczekiwania. Możesz sprawdzić, jak działa wtyczka na bezpłatnym demo, lub skorzystać z naszego 30-dniowego okresu gwarantowanego zwrotu pieniędzy za zamówienie.

Wtyczka jest nowa, dlatego liczymy na Twój feedback. Czołem!

Własna Cena Produktu WooCommerce PRO 99  (121,77  z VAT)

Pozwól klientom na definiowanie własnych cen produktów, darowizn lub napiwków w WooCommerce. Wykorzystaj je do obsługi kampanii marketingowych!

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 3 000 aktywnych instalacji
Ostatnia aktualizacja: 2024-11-21
Działa z WooCommerce 9.1 - 9.5

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.