Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

To było cudowne przeżycie – podsumowanie WordCamp Lublin 2017

Wczoraj zakończył się WordCamp Lublin. Pojechaliśmy do Lublina w pełnym składzie WP Desk, a dodatkowo dołączyły do nas 3 osoby z Inspire Labs. Działo się.

WordCamp to największe przedsięwzięcie związane z WordPressem w Polsce. Tworzone przez Społeczność dla Społeczności. Jest mi niezmiernie miło, że po raz kolejny mogłem uczestniczyć w jego organizacji.

Contributor Day

Zaczęło się już w piątek. Contributor Day to nieodłączny element każdego WordCampa. Każdy, dosłownie każdy niezależnie od wiedzy i doświadczenia może pomóc w rozwoju WordPressa poprzez: tłumaczenie WordPressa, wtyczek lub motywów, weryfikację motywów zgłoszonych do katalogu motywów WP, poprawianiu błędów w WordPressie czy na oficjalnym forum pomocy.

Theme Review
Weryfikuję motyw zgłoszony do przeglądu – fot. Wojtek Równanek

2 dni pełne wiedzy

W sobotę zaczęła się konferencja. 2 dni pełne wiedzy, prelekcji i warsztatów. Mieliśmy ponad 30 prelegentów i prowadzących warsztaty podczas 3 równoległych ścieżek.

Najbardziej zapadły mi w pamięć prezentacje Oli Gościniak o sposobach zarabiania na blogu, Bartka Romanowskiego o bezpiecznym WordPressie czy Tomasza Palaka o tym gdzie prawo krępuje social media.

Niestety w tym roku nie byłem na żadnej prezentacji dla developerów, ponieważ opiekowałem się ścieżkami dla wszystkich i dla blogerów. Ale słyszałem, że poziom prelekcji dla developerów był wyjątkowo wysoki w tym roku.

O tym, że WP Desk to już biznes

W sobotę opowiedziałem o tym, że WP Desk to już biznes, a nie tylko hobby. Inspiracją do tej prezentacji było pytanie Szymona Skulimowskiego, które zadał mi w kwietniu 2015 na WordUpie w Lublinie: Czy na wtyczkach do WooCommerce da się zarobić? Wtedy, zgodnie z prawdą, odpowiedziałem, że my na nich nie zarabiamy i że to na razie hobby.

Od tego czasu wiele się zmieniło o czym przekonywałem w swojej prelekcji:

Jak zbudować biznes oparty na WordPressie – historia WP Desk – zobacz na Slideshare

Pierwsze w życiu live video dzięki Oli Gościniak

Po prelekcji złapała mnie Ola Gościniak i zaproponowała przeprowadzenie wywiadu na żywo na FB. Gdybym się nie zgodził spontanicznie to chyba bym się nie odważył ;) Ale podobno wyszło naturalnie, a na koniec zdradzam nad czym teraz pracujemy.

Jeśli nie znacie Oli Gościaniak to zachęcam, żebyście odwiedzili jej stronę Jestem Interaktywna. Ola przekonuje, że zrobienie strony WWW jest proste i sprzedaje kursy online o tworzeniu i promocji stron WWW.

WP Shops

W trakcie swojej prelekcji oraz w powyższym video wspomniałem o naszym najnowszym produkcie, który wystartuje już niedługo. WP Shops to platforma, na której stworzycie własny szybki, piękny i prosty w obsłudze sklep internetowy oparty na WordPressie i WooCommerce.

My bierzemy na siebie wszystkie aspekty techniczne: hosting, bezpieczeństwo, aktualizacje, szybkość działania, a Wy możecie przeznaczyć zaoszczędzony czas na rozwój produktów i biznesu.

Załóż swój sklep za darmo →

 

Obrazek wyróżniający pochodzi z oficjalnego profilu WordCamp Polska na FB.

Zobacz inne artykuły

Dołącz do ponad 10 000 czytelników

Poradniki WooCommerce i nowości –
wprost na Twój e-mail.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.