Spis treści
W WP Desk od samego początku staramy się dostarczać najlepsze rozwiązania, przyjazne dla użytkowników i z funkcjonalnościami, które są naprawdę potrzebne. Abyśmy mogli tworzyć jeszcze lepsze rozwiązania i eliminować najdrobniejsze błędy potrzebujemy Twojej pomocy. Wyrażając zgodę na przesyłanie danych użytkowania naszych wtyczek, pomożesz w ich rozwoju. Poniżej znajdziesz informacje w jaki sposób i jakie dane zbieramy.
Ważne informacje
Nie zbieramy żadnych wrażliwych danych. Nie zbieramy i nie zapisujemy danych personalnych klientów, finansowych i wrażliwych biznesowo zarówno sklepu jak i jego klientów.
Jak zbieramy dane?
Dane użytkowania pobierane są automatycznie na nasz serwer jednorazowo po wyrażeniu zgody podczas aktywacji wtyczki oraz raz w tygodniu. Wszystkie dane pobierane są anonimowo!
Jakie dane zbieramy?
- Dane globalne sklepu
- dane globalne zbierane przez WooCommerce (szczegóły)
- kraj wysyłki zamówienia
- liczbę klas wysyłkowych
- liczbę wariantów produktów
- Flexible Shipping
- liczbę utworzonych metod wysyłki
- liczbę utworzonych reguł w metodach wysyłki oraz ich opcje (np. Oparte na)
- wybrane integracje wysyłkowe
- włączone opcje metody wysyłki (np. Maksymalny koszt, Darmowa wysyłka)
- InPost
- liczbę utworzonych przesyłek wg. usługi oraz statusu
- włączone opcje wtyczki (np. Sposób generowania przesyłek)
- eNadawca
- liczbę utworzonych przesyłek
- włączone opcje wtyczki (np. Sposób generowania przesyłek)
- Aktywne płatności
- włączone opcje wtyczki (Wyłącz metodę, Prowizje)
- PayU
- liczbę transakcji
- używanie Raty PayU
- Przelewy24
- liczbę transakcji
- Edycja pól zamówienia
- typy używanych pól
- używane dodatkowe sekcje
- używanie logiki warunkowej wraz z opcjami (np. liczba reguł)
- Flexible Product Fields
- liczbę utworzonych grup pól
- typy używanych pól
- zastosowanie pól (produkt czy kategoria)
- używane sekcje strony produktu
- używanie opcji ceny
- Allegro
- liczba trwających aukcji
- liczba domyślnych i zmapowanych kategorii
- liczba utworzonych cenników, motywów i szablonów
- włączone opcje synchronizacji (np. Pobieraj zakupy z Allegro)
- włączone opcje szablonów aukcji (np. Ilość)
- Faktury
- liczba wystawionych faktur wg. waluty
- włączone opcje wtyczki (np. Automatyczna wysyłka)
- Flexible Pricing
- używane typy promocji
- używane opcje promocji dla zamówień i zaawansowanych promocji dla kategorii
Jak się wypisać?
Jeśli będziesz chciał zrezygnować ze zgody na pobieranie przez nas danych o użytkowaniu wtyczek to możesz to zrobić w każdej chwili.
W darmowych wersjach wtyczek przejdź w panelu admina WordPress swojego sklepu do menu Wtyczki. Znajdź na liście jedną z naszych wtyczek i kliknij opcję Wypisz.
Dla pozostałych wtyczek zgoda znajduje się w menu WP Desk → Ustawienia → Pozwól WP Desk na zbieranie danych użytkowania wtyczek.
Adres e-mail administratora
Adres e-mail administratora jest wykorzystywany jedynie do przesłania kuponu rabatowego.