WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

FreshMail – Gravity Forms

Instalacja

Instrukcja instalacji →

Konfiguracja listy we FreshMailu

Skoro kupiłeś wtyczkę do integracji z FreshMailem zakładamy, że masz już skonfigurowaną listę odbiorców i oczywiście założone konto we FreshMailu. Dowiedz się więcej o konfiguracji listy odbiorców z dokumentacji Freshmaila. Jeśli nie masz jeszcze konta Freshmail, załóż je tutaj →

Konfiguracja API

Przejdź do zakładki Gravity Forms → Ustawienia → FreshMail i wpisz swoje dane API.

 

Konfiguracja formularza

Utwórz formularz, który chcesz połączyć z FreshMailem, przejdź do jego ustawień i dodaj nowy kanał (feed) FreshMail.

 

Name – wpisz nazwę kanału, widoczna tylko w panelu admina.

FreshMail List – wybierz listę subskrybentów.

Jeśli lista jest skonfigurowana jako single opt-in to subskrybenci dodani przez Gravity Forms będą od razu aktywni. Jeśli lista będzie double opt-in, subskrybenci będą musieli potwierdzić zapis.

Map Fields – wybierz, które pole powinno być przesyłane do FreshMail jako e-mail.

Custom Fields – jeśli chcesz zapisywać dodatkowe pola, najpierw skonfiguruj je w liście FreshMail, a potem połącz je z polami formularza Gravity Forms.

Conditional Logic – opcjonalnie włącz logikę warunkową. Jeśli logika warunkowa będzie włączona, subskrypcje będą dodawane do FreshMaila tylko, jeśli dany warunek zostanie spełniony. Po wyłączeniu wszystkie subskrypcje będą dodawane.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.