WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu

Kupony rabatowe WooCommerce

Kupony WooCommerce umożliwiają oferowanie rabatów, np. w działaniach marketingowych. Funkcjonalność kuponów jest wdrożona w WooCommerce, należy ją jednak wcześniej aktywować, gdyż domyślnie jest wyłączona.

Kupony WooCommerce – aktywowanie funkcji

Aby aktywować używanie kuponów, przejdź do menu WooCommerce → Ustawienia → Ustawienia główne i następnie włącz używanie kuponów.

Dodawanie kuponów

Po aktywacji kuponów, możesz dodać pierwszy kupon. Przejdź do menu Marketing → Kupony → Dodaj kupon.

Możesz zacząć generować kody rabatowe:

Kod kuponu – jest to kod rabatowy, który w koszyku będą wprowadzać klienci.

Opis – jest opcjonalny i jest widoczny tylko w panelu admina. Możesz go dodać, aby pamiętać jakiej promocji czy też kampanii marketingowej dotyczył.

Ustawienia główne. Generator kodów rabatowych.

generator kodów rabatowych

Typ rabatu

Procentowy rabat – rabat wyrażony procentowo, np. 20% rabatu od wartości zamówienia.

Kwotowy rabat na koszyk – Rabat o stałej wartości na zakupy dodane do koszyka, np. 100 zł rabatu od zamówienia.

Kwotowy rabat na produkt – Rabat tylko na wybrany produkt.

Wartość kuponu – wpisz wartość kuponu jako kwotę albo za pomocą procentów w zależności od wybranego typu kuponu. Posłuż się systemem dziesiętnym używając przecinka jako separatora (np. 10,50). Nie dodawaj ani znaku waluty, ani znaku “%” – wpisz tylko liczbę.

Zezwól na darmową wysyłkę – zaznacz, jeśli chcesz, żeby klient korzystający z kuponu miał darmową wysyłkę. Dodatkowo musisz włączyć opcję Kuponu umożliwiającego darmową wysyłkę, którą znajdziesz w panelu klikając: WooCommerce → Ustawienia → Wysyłka → Darmowa wysyłka → Darmowa wysyłka wymaga…

Data wygaśnięcia kuponu – wybierz dzień, kiedy kupon ma przestać być aktywny (opcjonalnie).

Ograniczenia użytkowania

W tym miejscu ustawisz ograniczenie m.in. do wybranych produktów, kategorii czy adresów e-mail. Konfiguracja tej sekcji jest opcjonalna. Nie musisz ograniczać użytkowania kuponu.

wtyczka rabatowa WooCommerce

Minimalna/Maksymalna kwota zakupu – wpisz minimalną lub maksymalną wartość zamówienia uprawniającą skorzystanie z kuponu. Pamiętaj, że ustalasz kwotę przed naliczeniem podatku.

Do pojedynczego użytku – zaznacz tę opcję, jeśli nie chcesz żeby kupon był użyty z innymi kuponami.

Wyklucz produkty z promocji – zaznacz tę opcję, żeby kupon nie mógł zostać zastosowany do produktów w promocji.

Produkty – wybierz listę produktów, które zostaną objęte rabatem.

Wyklucz produkty – wybierz produkty, do których zniżka nie będzie stosowana.

Kategorie produktów – wybierz całe kategorie produktów, które zostaną objęte rabatem.

Wyklucz kategorie – wybierz kategorie, do których zniżka nie będzie stosowana.

Dozwolone e-maile – wpisz listę adresów e-mail, których posiadacze będą uprawnieni do skorzystania z kuponów. Jeśli dodajesz więcej e-maili, przy wpisywaniu rozdziel je przecinkiem. Możesz również użyć gwiazdki (*) aby zastąpić części adresu e-mail. Np. wpisanie frazy *@woocommerce.pl będzie miało zastosowanie do wszystkich adresów w domenie woocommerce.pl

Limity wykorzystania

W tym miejscu ustawisz limit wykorzystania dla kuponu. Konfiguracja tej sekcji jest również opcjonalna.

Limit wykorzystania na kupon – określ, ile razy dany kupon może zostać wykorzystany zanim straci ważność.

Limit wykorzystania na użytkownika – określ, ile razy dany klient może skorzystać z kuponu.

Korzystanie z kuponów

Klient może podać kupon w czasie składania zamówienia – w koszyku lub podsumowaniu zamówienia.

WooCommerce dodanie kuponu w koszyku

WooCommerce dodanie kuponu w podsumowaniu zamówienia

Dzięki temu cena zamówienia zostanie obniżona o odpowiednią kwotę i warunków – według Twoich ustawień dla danego kuponu.

Potrzebujesz więcej funkcji do tworzenia promocji? Spróbuj Flexible Pricing →

Kupony PDF dla WooCommerce

Kupony PDF dla WooCommerce to zaawansowana wtyczka rabatowa, która umożliwia tworzenie i zarządzanie kuponami PDF w sklepie WooCommerce. Dzięki niej, właściciele sklepów mogą generować kody ratabowe, personalizowane kupony rabatowe, które klienci mogą pobierać i wykorzystywać zarówno online, jak i offline. Wtyczka generator kodów rabatowych oferuje intuicyjny interfejs, bogate możliwości dostosowania wyglądu kuponów oraz zaawansowane opcje, takie jak ustawienia daty ważności czy minimalnej wartości zamówienia. Integracja z WooCommerce jest bezproblemowa, a wsparcie dla wielojęzyczności i różnych motywów czyni ją elastycznym narzędziem dla każdego sklepu.

Kupony PDF WooCommerce 189  (232,47  z VAT)

Stwórz własne projekty kuponów PDF. Sprzedawaj kupony jako karty podarunkowe lub vouchery na usługi.

Dodaj do koszyka lub Zobacz szczegóły
Ponad 2 000 aktywnych instalacji
Ostatnia aktualizacja: 2024-10-21
Działa z WooCommerce 9.0 - 9.4
Możesz też dodać karty podarunkowe i vouchery z wtyczką rabatową Kupony PDF WooCommerce.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.