Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Tworzenie nowego wpisu w WordPressie

Zanim utworzysz nowy wpis, zastanów się, czy chcesz podzielić swoje wpisy. Możesz to zrobić, tworząc kategorie wpisów, a następnie przypisywać do nich poszczególne wpisy.

Wpisy dodane do kategorii mogą być później wyświetlane na osobnych podstronach.

Jeżeli chcesz dodać kategorię dla swoich wpisów przejdź do Wpisy > Kategorie i dodaj nową Kategorię.

Kiedy już posiadasz odpowiednie kategorie, możesz przejść do stworzenia swojego pierwszego wpisu.

Po lewej stronie w zakładce wpisy kliknij “Dodaj nowy”.

Następnie pojawi nam się okienko, w którym możesz dodać tytuł swojego wpisu oraz treść. Do stworzenia treści możesz wykorzystać domyślny edytor WordPressa lub skorzystać z wtyczki Elementor, która dodaje możliwość zmiany wyglądu poszczególnych elementów bez znajomości programowania. Wybór należy do Ciebie, z jakich narzędzi skorzystasz podczas dodawania nowego wpisu.

Kiedy Twój wpis jest już gotowy, możesz ustawić
Obrazek wyróżniający, który pokaże się na blogu obok tytułu oraz treści wpisu. Możesz dodać obrazek wyróżniający w panelu po prawej stronie.

Dodatkowo możesz dodać do swojego wpisu kategorie, tagi, zmienić szablon wyświetlania wpisu lub ustalić, czy dany wpis można komentować.

Ostatnią rzeczą, jaką musisz zrobić to opublikować swój wpis. Podczas publikowania możesz zmienić datę publikacji wpisu lub zapisać wpis jako szkic, zanim go opublikujesz w celu jego zredagowania.

Po tych czynnościach wpis już jest gotowy i wyświetlać się będzie na liście wszystkich wpisów.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.