Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Porzucone koszyki WooCommerce

Porzucone koszyki to sytuacja, kiedy klient doda produkty do koszyka w Twoim sklepie i nie sfinalizuje transakcji. Na podstawie różnych badań możemy stwierdzić, że aż 80% koszyków jest porzucanych przez klientów.

W WooCommerce posiadamy wtyczkę ShopMagic, dzięki której możesz powiadomić klienta, że nie dokończył zakupów w sklepie, wysyłając mu automatycznego maila z taką informacją. Dzięki takiemu procesowi możesz poprawić konwersję w swoim sklepie oraz zwiększyć sprzedaż.

W celu konfiguracji wtyczki pobierz ją za darmo z WordPress.org:

Następnie włącz wtyczkę ShopMagic dla WooCommerce + dodatek Porzucone koszyki.

Po aktywacji wtyczki możesz przejść do wtyczki ShopMagic, a następnie do “Automatyzacje” i wybrać “Przepisy gotowe do użycia”.

Na samej górze powinna pojawić się gotowa do wprowadzenia automatyzacja o nazwie “Odzyskiwanie porzuconego koszyka z 3-dniową pauzą dla tego samego klienta”. Kliknij “Użyj przepisu”.

Na tym etapie możesz ustalić 3-dniową pauzę, aby zapobiec częstemu uruchamianiu się automatyzacji dla tego samego klienta.

Dodatkowo możesz zmienić treść wiadomości, która zostanie wysłana do klienta oraz przetestować jak będzie wyglądać treść maila po wysłaniu testowej wiadomości. Jeżeli chcesz przetestować wiadomość, kliknij “Wyślij test”.

Po skończonej konfiguracji możesz opublikować automatyzację i od teraz klienci będą otrzymywali powiadomienia o porzuconych koszykach.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.