Spis treści
Produkt zewnętrzny WooCommerce – ustawienia główne
Po utworzeniu nowego produktu w typie produktu wybierz Produkt zewnętrzny/afiliacyjny. Podstawowe opcje konfiguracyjne tego produktu prezentują się następująco:
Adres URL produktu – wprowadź link do produktu zewnętrznego. Najczęściej będzie to link afiliacyjny.
Tekst przycisku – wprowadź dowolny tekst, który ma znaleźć się na przycisku kierującym do produktu zewnętrznego, np. Przejdź do produktu albo Kup teraz.
Cena – Po ustawieniu ceny promocyjnej w sklepie będą widoczne obie ceny, gdzie standardowa będzie przekreślona.
Cena promocyjna i harmonogram – Jeśli chcesz zrobić promocję na produkt wpisz cenę promocyjną i opcjonalnie ustaw harmonogram promocji, aby zakończyła się automatycznie na przykład po tygodniu. Dowiedz się więcej na temat promocji →
Produkt zewnętrzny WooCommerce – magazyn
W produkcie zewnętrznym nie mamy możliwości konfiguracyjnych związanych z zarządzaniem magazynem.