Odnowienie subskrypcji w WP Desk jest proste. Aby odnowić lub przedłużyć subskrypcję, możesz to zrobić w dowolnym momencie przed jej wygaśnięciem, logując się na stronie Moje konto w witrynie WP Desk. Umożliwi to dalsze otrzymywanie aktualizacji i pomocy technicznej bez przerwy. Jeśli subskrypcja wygaśnie, należy złożyć nowe zamówienie, aby odzyskać dostęp do aktualizacji i usług […]
Docs Category: Poradniki WooCommerce
Ikony w menu dodatkowym w motywie Shoptimizer
W motywie Shoptimizer masz możliwość dodania ikon do menu dodatkowego. Menu to wyświetla się tylko przy układach: Logo / Search / Secondary Logo / Search / Secondary / Cart Search / Logo / Secondary Układ menu możesz zmienić przechodząc do edycji wyglądu motywu w panelu administratora klikając Wyląd > Dostosuj. Następnie przejdź do zakładki Nagłówek […]
Tworzenie oraz edycja menu w WordPressie
W przypadku kiedy nie masz jeszcze utworzonego menu możesz tego dokonać przechodząc do panelu administratora następnie do Wygląd → Menu i klikając “utwórz nowe menu”. Podczas tworzenia nowego menu musisz podać jego nazwę oraz wybrać lokalizację gdzie się ma dokładnie wyświetlać. W WP Store posiadamy dwa typy menu a dokładniej menu główne oraz menu dodatkowe. […]
Wyświetlanie produktów w katalogu produktowym
W katalogu produktowym możesz zmienić ustawienia wyświetlania swoich produktów, aby wprowadzić modyfikacje, przejdź w panelu administratora swojego sklepu do Wygląd > Dostosuj. Następnie do zakładki WooCommerce > Katalog produktów. W tej sekcji możesz ustalić, w jaki sposób mają się wyświetlać Twoje produkty na stronie sklepu oraz kategorii. Możesz tutaj również ustalić sposób sortowania produktów oraz […]
Wszystko o rabatach, promocjach i kuponach w WooCommerce
Promocje i rabaty obecnie są nieodłącznymi elementami marketingu każdej firmy. W branży e-commerce są po prostu niezbędne, gdyż dzięki nim możemy zwiększyć sprzedaż, zwrócić uwagę stałych klientów i przyciągnąć nowych. Co więcej, dzięki okresowym promocjom możemy wyprzedać stary towar i rozpocząć sprzedaż nowego. W tym artykule dowiesz się, jak ustawiać rabaty, promocje i kupony na […]
Dodatkowe pola przy produkcie WooCommerce
Jeżeli chcesz utworzyć dodatkowe pola przy produkcie, dzięki którym dodasz możliwość zapakowania produktu na prezent lub innej usługi możesz skorzystać z naszej darmowej wtyczki Flexible Product Fields. Jak dodać dodatkowe pole do produktów? Aktywuj wtyczkę Flexible Product Fields w panelu swoich wtyczek. Po aktywacji wtyczki możesz przejść do jej ustawień i utworzyć nową “Grupę pól”. […]
Import i synchronizacja produktów z hurtowni do WooCommerce
Do importu produktów wykorzystamy wtyczkę Dropshipping XML WooCommerce, która idealnie nadaje się do importu takich plików oraz zarządzania produktami z hurtowni. Dzięki możliwości automatycznych aktualizacji stany magazynowe produktów będą cały czas aktualne. Plik hurtowni powinien być w formacie XML lub CSV. Posiadając taki format pliku, możemy przejść do kroków, jakie należy wykonać w celu zaimportowania […]
Automatyczna prośba o recenzję produktu WooCommerce
Recenzje produktów w WooCommerce są ważne i mogą zwiększyć konwersję w Twoim sklepie, kiedy klient zobaczy, że produkt posiada pozytywne opinie, może chętniej dokonać zakupu. W WooCommerce posiadamy wtyczkę ShopMagic, która pozwala wysłać klientowi informację po zakupie z prośbą o dodanie recenzji produktu sklepie. W celu konfiguracji wtyczki pobierz ją za darmo z WordPress.org: ShopMagic […]
Porzucone koszyki WooCommerce
Porzucone koszyki to sytuacja, kiedy klient doda produkty do koszyka w Twoim sklepie i nie sfinalizuje transakcji. Na podstawie różnych badań możemy stwierdzić, że aż 80% koszyków jest porzucanych przez klientów. W WooCommerce posiadamy wtyczkę ShopMagic, dzięki której możesz powiadomić klienta, że nie dokończył zakupów w sklepie, wysyłając mu automatycznego maila z taką informacją. Dzięki […]
Formularz kontaktowy WooCommerce
Formularz kontaktowy jest jednym z podstawowych elementów każdego sklepu internetowego. Dzięki formularzowi kontaktowemu Twoi klienci mogą się w bardzo prosty sposób z Tobą kontaktować. Jeżeli jeszcze nie posiadasz formularza kontaktowego w swoim sklepie, możesz go utworzyć wykorzystując do tego wtyczkę Gravity Forms. Przejdź do Formularzy Gravity Forms i dodaj nowy formularz. Podczas tworzenia formularza do […]