Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Punkty Odbioru WooCommerce

Instalacja Instrukcja instalacji → Aktywacja Subskrypcji Aktywacja subskrypcji → Ważne informacje Wymagania Wtyczka Punkty Odbioru WooCommerce pozwala na udostępnienie Twoim klientom na stronie finalizacji zamówienia możliwości wyboru punktu odbioru, do którego mają zostać wysłane zamawiane przez nich produkty. Działa ona niezależnie, oznacza to, że nie wymaga posiadania podpisanej umowy z firmami kurierskimi, wprowadzania loginów, haseł […]

Pobieranie punktów odbioru z wtyczek wysyłkowych

Część z naszych wtyczek wysyłkowych umożliwia pobieranie danych związanych z utworzonymi przesyłkami (w tym punktów odbioru) i wysyłanie ich to zewnętrznych integracji wysyłkowych takich jak Baselinker czy ShipStation. Wtyczki WP Desk obsługujące pobieranie punktów odbioru InPost – Paczkomaty, Listy, Kurier – WooCommerce DPD – WooCommerce eNadawca Poczta Polska WooCommerce UPS WooCommerce – Stawki live i […]

Jak dezaktywować wtyczkę przez FTP?

Po zainstalowaniu wtyczki na stronie z WordPressem może się okazać, że wtyczka nie jest kompatybilna z innymi wtyczkami lub motywem, który zainstalowałeś. Po aktywacji wtyczki wyświetliła się pusta strona i nie możesz się dostać do listy wtyczek aby dezaktywować tę która spowodowała problem. W tym artykule przedstawiamy instrukcję, jak ręcznie wyłączyć wtyczkę, która może być […]

Statusy zamówień w WooCommerce

Zamówienia w WooCommerce są tworzone w momencie finalizacji procesu zamówienia przez kupującego. W panelu WordPressa są widoczne jedynie dla użytkowników o roli Administratora lub Kierownika sklepu. Każde zamówienie w WooCommerce posiada unikalny identyfikator. Statusy zamówień w WooCommerce Zamówienia posiadają statusy. Statusy zamówień informują o tym, na jakim etapie realizacji jest dane zamówienie. Oto lista statusów […]

Klasy wysyłkowe WooCommerce

Klasy wysyłkowe mogą być używane do grupowania podobnych produktów i w niektórych metodach wysyłki do stosowania różnych cen dla różnych produktów. Klasy wysyłkowe są bardzo ważnym narzędziem, jeśli sprzedajesz produkty o różnych gabarytach. Klasy wysyłkowe Przejdź do menu: WooCommerce → Ustawienia → Wysyłka → Klasy wysyłkowe. Dodawanie klas wysyłkowych Kliknij przycisk Dodaj nową klasę wysyłkową […]

Konfiguracja wysyłki WooCommerce

Dobry system wysyłkowy to jeden z najważniejszych elementów sklepu WooCommerce. Odpowiednio zoptymalizowana konfiguracja pozwoli klientom sklepu sprawdzić ile wyniesie opłata za wysyłkę, a właściciela sklepu uwolni od obowiązku ręcznej wyceny każdego zamówienia. Włącz wysyłkę WooCommerce Jeśli nie widzisz zakładki Wysyłka w ustawieniach WooCommerce, zacznij od włączenia wysyłki w sklepie. Przejdź do menu: WooCommerce → Ustawienia […]

Metody wysyłki WooCommerce

Dodawanie metody wysyłki WooCommerce Aby dodać metody wysyłki musisz najpierw skonfigurować strefy wysyłki WooCommerce. Więcej o strefach wysyłki i ich konfiguracji przeczytasz przewodniku Strefy wysyłki WooCommerce. Jeśli masz już skonfigurowane strefy wysyłki przejdź do wybranej strefy i kliknij przycisk Dodaj metodę wysyłki. Standardowo w WooCommerce są do wyboru 3 metody wysyłki: Płaska stawka, Darmowa wysyłka […]

Strefy wysyłki WooCommerce

Strefy wysyłki WooCommerce Strefy wysyłki WooCommerce to zdefiniowane grupy lokalizacji do których wysyłasz produkty. Możesz grupować kontynenty, kraje, stany/prowincje oraz kody pocztowe. Dla każdej strefy możesz ustawić niezależne metody wysyłki. Klientowi na podstawie adresu lub geolokalizacji zostaną wyświetlone metody wysyłki dla właściwej strefy. Gdy pierwszy raz przejdziesz do ustawień wysyłki w menu WooCommerce → Ustawienia […]

Konfiguracja podatków WooCommerce

Ustawienie podatków w WooCommerce pozwala prowadzić legalnie działający biznes e-commerce. Dzięki odpowiedniej konfiguracji, możesz operować na cenach netto, a klientom będą pokazywane cenny brutto, czyli takie, które będą opłacać przy zamówieniu. Poradnik ujednolica wiadomości na temat podatków w WooCommerce i opisuje stawki podatkowe obowiązujące na terenie Polski dla produktów, usług i wysyłki. Włącz podatki WooCommerce […]

Status systemu WooCommerce

Status systemu WooCommerce to zbiór wszystkich najważniejszych informacji o twoim sklepie WooCommerce. Znajdują się tam takie informacje jak wersja WooCommerce i WordPressa, limit pamięci, lista zainstalowanych wtyczek czy informacje o zainstalowanym motywie. Do czego jest potrzebny status systemu WooCommerce Status systemu WooCommerce to podsumowanie wszystkich istotnych informacji na temat Twojego sklepu. Jest to zatem istotny […]

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.