Kupony WooCommerce umożliwiają oferowanie rabatów, np. w działaniach marketingowych. Funkcjonalność kuponów jest wdrożona w WooCommerce, należy ją jednak wcześniej aktywować, gdyż domyślnie jest wyłączona. Kupony WooCommerce – aktywowanie funkcji Aby aktywować używanie kuponów, przejdź do menu WooCommerce → Ustawienia → Ustawienia główne i następnie włącz używanie kuponów. Dodawanie kuponów Po aktywacji kuponów, możesz dodać pierwszy kupon. […]
Docs Category: Poradniki WooCommerce
Płatności PayPal w WooCommerce
PayPal jest jednym z najpopularniejszych systemów płatności na świecie. W Polce mimo hegemonii bramek płatności on-line, zdobywa coraz większą popularność. Warto rozważyć wdrożenie PayPala głównie ze względu na łatwość dokonywania płatności i światową popularność. Konfiguracja PayPal Włącz metodę płatności PayPal w WooCommerce > Ustawienia > Płatności. Włącz/Wyłącz – włącz lub wyłącz PayPala w swoim sklepie. […]
Konfiguracja zamówień WooCommerce
Opcje zamówień dotyczą w przeważającej większości ustawień płatności. Są one ważnym elementem prowadzenia sklepu. To często za ich sprawą klient decyduje się na dokonanie zakupu. Jeśli oferujemy dogodne formy płatności, użytkownik jest bardziej skłonny zrobić zakupy w naszym sklepie WooCommerce. Metody płatności Przejdź do menu WooCommerce → Ustawienia → Płatności. W tabelce wyświetlone są wszystkie […]
Płatność za pobraniem w WooCommerce
Płatność za pobraniem to w Polsce nadal dość popularna forma płatności, mimo iż klienci najczęściej wybierają bramki płatności on-line. W WooCommerce możesz bardzo łatwo skonfigurować tę formę płatności. Włącz/Wyłącz – włącz lub wyłącz płatność za pobraniem w swoim sklepie. Tytuł – wpisz nazwę metody płatności, którą widzi klient podczas składania zamówienia. Opis – wpisz opis […]
Płatność czekiem w WooCommerce
Płatność czekiem to typowo amerykański sposób płatności i prawdopodobnie nigdy go nie użyjesz, skoro klienci najczęściej wybierają bramki płatności on-line. Ale płatność czekiem bardzo dobrze nadaje się do testów. Wybierz płatność czekiem i testuj strony podziękowania za złożenie zamówienia, e-maile transakcyjne i inne aspekty działania procesu zamówienia. Włącz/Wyłącz – włącz lub wyłącz płatność czekiem w […]
Przelew bankowy w WooCommerce
Przelew bankowy WooCommerce to jedna z najprostszych form płatności. Większość klientów woli płacić w systemach płatności on-line, ale są klienci, zwłaszcza firmy, którzy wolą zapłacić tradycyjnym przelewem bankowym. WooCommerce umożliwia płatność przelewem bankowym, a jego konfiguracja jest bardzo prosta. Włącz/Wyłącz – włącz lub wyłącz przelew bankowy w swoim sklepie. Tytuł – wpisz nazwę metody płatności, […]
Konfiguracja produktów WooCommerce
Produkty to najważniejsza rzecz w sklepie. Z tego artykułu dowiesz się jak skonfigurować główne ustawienia produktów i ich wyświetlania w sklepie. Przejdź do menu WooCommerce → Ustawienia → Produkty. Ustawienia główne Strony sklepu Przejdź do menu Wygląd → Dostosuj → WooCommerce → Katalog produktów. Wygląd strony sklepu – wybierz, czy na stronie sklepu mają się […]
Konfiguracja magazynu WooCommerce
Magazyn WooCommerce pozwala na kompleksowe zarządzanie stanami magazynowymi produktów oraz powiadomienia dla obsługi sklepu, jeśli stan magazynowy jest bliski zera lub produktów nie ma w magazynie. Ustawienia magazynu Przejdź do menu WooCommerce → Ustawienia → Produkty → Magazyn. Zarządzanie stanem magazynowym – zaznacz, aby aktywować zarządzanie stanami magazynowymi i móc wpisywać stan magazynowy produktów. Wstrzymuj […]
Ustawienia główne WooCommerce
WooCommerce, tak jak WordPress, jest bardzo prosty w konfiguracji. Wystarczy kilkanaście minut, żeby w pełni skonfigurować najważniejsze opcje i funkcje sklepu. W tym poradniku dowiesz się jak szybko i łatwo skonfigurować ustawienia główne. Przejdź do menu WooCommerce → Ustawienia → Ustawienia główne. Adres sklepu Adres sklepu służy do obliczania podatków (jeśli są włączone) oraz kosztów […]
Konfiguracja e-maili WooCommerce
WooCommerce udostępnia maile transakcyjne wysyłane do zamówień w sklepie. Poprawna konfiguracja zapewni pełną informację dla klientów o ich zamówieniach. Dzięki temu będą wiedzieć na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Z kolei dzięki powiadomieniom dla obsługi sklepu – pracownicy będą wiedzieć o nowych lub nieudanych zamówieniach. Warto zapoznać się z poniższymi informacjami, tym bardziej że część […]