Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Konfiguracja kont WooCommerce

W tym poradniku dla początkujących zajmiemy się omówieniem ustawień sekcji Konta WooCommerce. Podczas konfiguracji jest to często pomijana przez sprzedających zakładka. Te ustawienia są jednak równie ważne jak wszystkie inne, dlatego nie warto ich bagatelizować, warto za to poświęcić im chwilę uwagi. Korzyści z prawidłowej konfiguracji mogą okazać się bardzo użyteczne podczas prowadzenia sklepu. Przejdź […]

Cena promocyjna produktu w WooCommerce

WooCommerce jest elastyczny w kwestii ustawianych promocji dla produktów. Można kontrolować je ręcznie albo zautomatyzować za pomocą harmonogramu. Można je tworzyć w dowolnej chwili. Rabaty można stosować nie tylko dla produktów fizycznych, ale również dla produktów wirtualnych oraz dla produktów z wariantami. Oznacza to, że możesz zorganizować promocję tylko na wybrany wariant produktu, np. koszulkę z […]

Produkty do pobrania w WooCommerce

Dzięki produktom do pobrania w WooCommerce możesz sprzedawać np. e-booki, audiobooki, gry, oprogramowanie czy np. bilety na wydarzenia w formie PDF. Możliwości są naprawdę duże, a konfiguracja prosta. Dodatkowo wszystkie pliki są zabezpieczone przed nieautoryzowanym pobieraniem (bez zakupu produktu). Sposób pobierania plików Aby skonfigurować sposób pobierania wirtualnych produktów, przejdź do ustawień WooCommerce → Ustawienia → […]

Produkty z wariantami w WooCommerce

Produkty z wariantami umożliwiają tworzenie produktów, które mają różne właściwości. Np. w ramach jednego produktu można stworzyć warianty kolorystyczne, rozmiarowe, aby sprzedawać odzież. Dzięki możliwości ustawienia poszczególnych wariantów jako fizycznych lub wirtualnych można sprzedawać np. muzykę w formie płyty CD oraz MP3 do pobrania. Tworzenie produktu z wariantami w WooCommerce Aby stworzyć produkt z wariantami, […]

Produkty grupowe w WooCommerce

Produkt grupowy WooCommerce służy do tworzenia pakietów produktów. Dzięki temu możesz w łatwy sposób zaoferować klientowi zakup kilku produktów na jednej stronie. Tworzenie produktu grupowego WooCommerce Na początku należy zacząć od stworzenia produktu, który będzie zawierał w sobie inne produkty, czyli produktu grupowego. Żeby to zrobić przejdź do menu Produkty → Dodaj produkt. Następnie uzupełnij […]

Produkty zewnętrzne w WooCommerce

Produkt zewnętrzny WooCommerce – ustawienia główne Po utworzeniu nowego produktu w typie produktu wybierz Produkt zewnętrzny/afiliacyjny. Podstawowe opcje konfiguracyjne tego produktu prezentują się następująco: Adres URL produktu – wprowadź link do produktu zewnętrznego. Najczęściej będzie to link afiliacyjny. Tekst przycisku – wprowadź dowolny tekst, który ma znaleźć się na przycisku kierującym do produktu zewnętrznego, np. Przejdź do produktu […]

Zarządzanie produktami WooCommerce

Produkty w WooCommerce – ustawienia główne W celu dodania nowego produktu z menu WordPressa wybierz Produkty → Dodaj nowy. Tutaj dodaje się produkty w WooCommerce. W głównym polu wprowadź opis produktu. Przejdź poniżej, gdzie znajdują się Ustawienia główne. Cena – Po ustawieniu ceny promocyjnej w sklepie będą widoczne obie ceny, gdzie standardowa będzie przekreślona. Cena […]

Dodawanie obrazków i galerii w sklepie WooCommerce

Obrazek produktu W WooCommerce, każdy produkt ma do siebie przypisany jeden główny obrazek. To jest najważniejsza grafika wyróżniająca produkt. W sklepie będzie ona wyświetlać się na stronie produktu oraz wszędzie tam, gdzie system WooCommerce pokazuje wszystkie (lub wybrane) produkty. W domyślnym układzie WooCommerce, pole wyboru głównego obrazka znajdziecie w edycji produktu po prawej stronie. A […]

Jak sprawdzić i ustawić limit pamięci dla WordPressa

Zobacz, co zrobić, gdy Twoja strona internetowa (wtyczki, funkcje, płynność) nie funkcjonuje poprawnie. Jeśli zauważysz kod błędu Allowed memory size albo Out of memory, to poniżej znajdziesz odpowiedź, dlaczego tak się dzieje, jak podnieść limit pamięci w WordPress na kilka sposobów w tym przez wp-config i WP_MEMORY_LIMIT. Komunikat błędu Allowed memory size Fatal error: Allowed […]

Jak dodać akceptację regulaminu w sklepie WooCommerce?

Po zalogowaniu się przejdź do: Dodaj -> Stronę. Na ekranie zobaczysz pola edycji, w które należy wpisać nazwę strony (w tym przypadku Regulamin) oraz treść. Po wprowadzeniu danych kliknij guzik Opublikuj. Następnie kliknij w: Wygląd -> Dostosuj -> WooCommerce -> Zamówienia i wybierz odpowiednią stronę przy opcji Strona Regulaminu. Wszystkie zmiany zatwierdź guzikiem Zapisz zmiany […]

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.