Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

Wyświetlanie produktów w katalogu produktowym

W katalogu produktowym możesz zmienić ustawienia wyświetlania swoich produktów, aby wprowadzić modyfikacje, przejdź w panelu administratora swojego sklepu do Wygląd > Dostosuj. Następnie do zakładki WooCommerce > Katalog produktów. W tej sekcji możesz ustalić, w jaki sposób mają się wyświetlać Twoje produkty na stronie sklepu oraz kategorii. Możesz tutaj również ustalić sposób sortowania produktów oraz […]

Wszystko o rabatach, promocjach i kuponach w WooCommerce

Promocje i rabaty obecnie są nieodłącznymi elementami marketingu każdej firmy. W branży e-commerce są po prostu niezbędne, gdyż dzięki nim możemy zwiększyć sprzedaż, zwrócić uwagę stałych klientów i przyciągnąć nowych. Co więcej, dzięki okresowym promocjom możemy wyprzedać stary towar i rozpocząć sprzedaż nowego. W tym artykule dowiesz się, jak ustawiać rabaty, promocje i kupony na […]

Dodatkowe pola przy produkcie WooCommerce

Jeżeli chcesz utworzyć dodatkowe pola przy produkcie, dzięki którym dodasz możliwość zapakowania produktu na prezent lub innej usługi możesz skorzystać z naszej darmowej wtyczki Flexible Product Fields. Jak dodać dodatkowe pole do produktów? Aktywuj wtyczkę Flexible Product Fields w panelu swoich wtyczek. Po aktywacji wtyczki możesz przejść do jej ustawień i utworzyć nową “Grupę pól”. […]

Import i synchronizacja produktów z hurtowni do WooCommerce

Do importu produktów wykorzystamy wtyczkę Dropshipping XML WooCommerce, która idealnie nadaje się do importu takich plików oraz zarządzania produktami z hurtowni. Dzięki możliwości automatycznych aktualizacji stany magazynowe produktów będą cały czas aktualne. Plik hurtowni powinien być w formacie XML lub CSV. Posiadając taki format pliku, możemy przejść do kroków, jakie należy wykonać w celu zaimportowania […]

Cena promocyjna produktu w WooCommerce

WooCommerce jest elastyczny w kwestii ustawianych promocji dla produktów. Można kontrolować je ręcznie albo zautomatyzować za pomocą harmonogramu. Można je tworzyć w dowolnej chwili. Rabaty można stosować nie tylko dla produktów fizycznych, ale również dla produktów wirtualnych oraz dla produktów z wariantami. Oznacza to, że możesz zorganizować promocję tylko na wybrany wariant produktu, np. koszulkę z […]

Produkty do pobrania w WooCommerce

Dzięki produktom do pobrania w WooCommerce możesz sprzedawać np. e-booki, audiobooki, gry, oprogramowanie czy np. bilety na wydarzenia w formie PDF. Możliwości są naprawdę duże, a konfiguracja prosta. Dodatkowo wszystkie pliki są zabezpieczone przed nieautoryzowanym pobieraniem (bez zakupu produktu). Sposób pobierania plików Aby skonfigurować sposób pobierania wirtualnych produktów, przejdź do ustawień WooCommerce → Ustawienia → […]

Produkty z wariantami w WooCommerce

Produkty z wariantami umożliwiają tworzenie produktów, które mają różne właściwości. Np. w ramach jednego produktu można stworzyć warianty kolorystyczne, rozmiarowe, aby sprzedawać odzież. Dzięki możliwości ustawienia poszczególnych wariantów jako fizycznych lub wirtualnych można sprzedawać np. muzykę w formie płyty CD oraz MP3 do pobrania. Tworzenie produktu z wariantami w WooCommerce Aby stworzyć produkt z wariantami, […]

Produkty grupowe w WooCommerce

Produkt grupowy WooCommerce służy do tworzenia pakietów produktów. Dzięki temu możesz w łatwy sposób zaoferować klientowi zakup kilku produktów na jednej stronie. Tworzenie produktu grupowego WooCommerce Na początku należy zacząć od stworzenia produktu, który będzie zawierał w sobie inne produkty, czyli produktu grupowego. Żeby to zrobić przejdź do menu Produkty → Dodaj produkt. Następnie uzupełnij […]

Produkty zewnętrzne w WooCommerce

Produkt zewnętrzny WooCommerce – ustawienia główne Po utworzeniu nowego produktu w typie produktu wybierz Produkt zewnętrzny/afiliacyjny. Podstawowe opcje konfiguracyjne tego produktu prezentują się następująco: Adres URL produktu – wprowadź link do produktu zewnętrznego. Najczęściej będzie to link afiliacyjny. Tekst przycisku – wprowadź dowolny tekst, który ma znaleźć się na przycisku kierującym do produktu zewnętrznego, np. Przejdź do produktu […]

Zarządzanie produktami WooCommerce

Produkty w WooCommerce – ustawienia główne W celu dodania nowego produktu z menu WordPressa wybierz Produkty → Dodaj nowy. Tutaj dodaje się produkty w WooCommerce. W głównym polu wprowadź opis produktu. Przejdź poniżej, gdzie znajdują się Ustawienia główne. Cena – Po ustawieniu ceny promocyjnej w sklepie będą widoczne obie ceny, gdzie standardowa będzie przekreślona. Cena […]

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.