Społeczność WordPressa jest nam szczególnie bliska. Od 2016 roku wspieraliśmy ją w ramach Godziny dla WordPressa. Obecnie realizujemy ideę 5 dla WordPressa.
Na tej stronie dowiesz się więcej na temat naszego wsparcia dla społeczności.
5 dla WordPressa w WP Desk
- 5% czasu pracy na rzecz społeczności
- udział bierze każdy członek zespołu WP Desk
- idea zapoczątkowana przez Matta Mullenwega
Co robimy w ramach akcji?
- dzielimy się wiedzą na naszych blogach
- świadczymy bezpłatne wsparcie na grupach na Facebooku
- wspieramy użytkowników na forum WordPress.org
- rozwijamy darmowe wtyczki dla WordPressa
- tworzymy nowe, darmowe rozwiązania np. biblioteki
- tworzymy polską dokumentację WooCommerce
- tłumaczymy WordPressa i wtyczki
Dowiedz się, co jeszcze robimy dla społeczności.
Godzina dla WordPressa – szczegóły
Wiemy, że na starcie zawsze jest trudno. Początkujący użytkownicy WordPressa i WooCommerce zawsze natrafiają na przeszkody i wątpliwości. Wychodzimy na przeciw potrzebom i we wrześniu 2016 roku rozpoczęliśmy projekt pod nazwą Godzina dla WordPressa.
Każdy członek naszego zespołu poświęcał godzinę tygodniowo jedynie dla społeczności WordPressa i WooCommerce. Realizowaliśmy założenia akcji w każdy wtorek o 10:00. W tym czasie każdy z nas odkładał swoje bieżące sprawy i ruszał na pomoc społeczności.
Zajmowaliśmy się głównie rozwiązywaniem problemów na grupach poświęconych WooCommerce i WordPressowi. Spotkać nas można było również na oficjalnym forum pomocy WordPressa i WooCommerce.
Wierzymy, że pomoc od ekspertów WooCommerce pozytywnie wpływa na rozwój społeczności. W końcu każdy kiedyś zaczynał.
W trakcie godziny, nierzadko oprócz pomocy na forach, staraliśmy się ułatwiać członkom polskiej społeczności WordPressa korzystanie z dostępnych rozwiązań. Zajmowaliśmy się również tłumaczeniem na język polski najpopularniejszych i najbardziej użytecznych wtyczek do WordPressa.
Co tydzień publikowaliśmy statusy opisujące, co udało nam się zrobić przez godzinę. Możecie znaleźć je na Facebooku.