Problemy są po to, żeby je rozwiązywać. Proste w teorii, trochę trudniejsze w praktyce. Nie ma jednak rzeczy niemożliwych. Co zrobić, żeby problemy zgłaszane na support były rozwiązywane możliwie najszybciej. Warto zastosować się do kilku wskazówek. Zebraliśmy 5 najważniejszych, które powinny okazać się dla ciebie pomocne. 1. Skup się na szczegółach Postaraj się przekazać jak […]
Dlaczego korzystać z Paczkomatów
Każdy ze sprzedających ma z pewnością wyrobione zdanie na temat Paczkomatów. Jak to jest jednak z samymi klientami? InPost chwali się na swoim blogu badaniami, z których wynika, że już ponad 88% internautów zna markę InPost, a klienci bardzo dobrze oceniają usługę Paczkomatów w porównaniu z usługami kurierskimi. Badanie Akademia Morska w Szczecinie zapytała 2933 […]
Jak przypisać metody wysyłki do metod płatności w WooCommerce
Problem Chcę, żeby klienci, którzy wybrali Darmowa wysyłkę otrzymali możliwość płatności tylko Przelewem bankowym i Gotówką. Natomiast klienci, którzy wybrali wysyłkę kurierem mogli zrealizować płatność zarówno Przelewem, Gotówką jak i szybkimi przelewami on-line. Niestety WooCommerce out of the box nie daje możliwości przypisania do określonej metody wysyłki wybranej metody płatności. Istnieje taka możliwość tylko przy […]
Top 5 wtyczek WP Desk
Jakie wtyczki kupić na początku? Często słyszę to pytanie. Trudno podać jednoznaczną odpowiedź, ponieważ każdy potrzebuje czegoś innego w swoim sklepie. Mimo to, spróbuję podać listę wtyczek WP Desk, które prawdopodobnie okażą się dla ciebie użyteczne. Poniżej znajdziesz 5 wtyczek, które cieszą się największą popularnością w WP Desk. 1. Bramki płatności Dziś to już standard. […]
WP Desk wychodzi za granicę!
1 września 2015 WP Desk wychodzi za granicę. To pierwszy z kroków, który wykonujemy, aby zacząć sprzedaż wtyczek i usług poza Polskę. Co dokładnie się zmienia? Od 01.09.2015 r. sprzedaż i obsługa WP Deska będzie realizowana przez naszą spółkę w Wielkiej Brytanii (Inspire Labs Ltd.), a nie tak jak wcześniej spółkę polską (Inspire Labs sp. […]
Popularność WooCommerce na świecie
Za co użytkownicy kochają WooCommerce? Pewnie za to, że jest prosty i użyteczny – słowem – jest dla ludzi. Nie ma miliona funkcji, ma za to miliony pobrań. Czy trzeba mówić coś więcej? Pewnie nie. Obrazy mówią więcej niż tysiąc słów, dlatego przygotowaliśmy infografikę na temat popularności WooCommerce na świecie. Dane mają pokazać, jakim hitem […]
Jak przystosować sklep WooCommerce do zmian w ustawie o prawach konsumenta?
25 grudnia 2014 wchodzi w życie zmieniona ustawa dotycząca praw konsumentów. Jest to ostatni dzwonek dla nas – jako sprzedawców – żeby sprostać wymaganiom stawianym przez ustawodawcę. W tym poradniku omówimy zmiany jakie dotyczą tej część z nas, która zajmuje się sprzedażą w Internecie. Warto zastosować się do wszystkich zaleceń skrupulatnie, ponieważ kara pieniężna za […]
WooCommerce a sprawa polska – nasza prezentacja na WordCamp 2014
WooCommerce a sprawa polska , Maciek Swoboda
WooCommerce 2.1 – Jak dodać link do wylogowania – Poradnik
W WooCommerce 2.1 pojawiły się tzw. “punkty końcowe” (endpoints), które zamieniły strony. Więcej na ich temat można przeczytać tutaj. W związku z tym linki do niektórych stron trzeba stworzyć osobne linki w menu WordPressa. Listę stron można znaleźć pod podanym wcześniej linkiem. My dzisiaj zajmiemy się stworzeniem linku do akcji wylogowania. Krok 1 Aby znaleźć […]
WooCommerce 2.1 – nowy wygląd panelu admina, nowe raporty i usprawnienia w podatkach
WooCommerce 2.1 został wydany wczoraj. Mieliśmy już okazję przetestować nową wersję i jesteśmy z niej bardzo zadowoleni, zarówno jako administratorzy sklepu jak i twórcy wtyczek. Pojawiło się sporo poprawek i usprawnień, na które czekaliśmy. Jednocześnie przez dużą część stycznia pracowaliśmy nad aktualizacją wszystkich naszych wtyczek do nowej wersji WooCommerce. Wszystkie nasze wtyczki będą zaktualizowane do […]