Kim jesteśmy
WP Desk sp. z o.o.
Złota 75a lok. 7
00-819 Warszawa
NIP: 7011000958
REGON: 387332446
KRS: 0000863565
Adres naszej strony internetowej to: https://www.wpdesk.pl.
Jakie dane osobowe zbieramy i dlaczego je zbieramy
Zamówienia
W celu realizacji zamówień oraz obowiązków księgowo-podatkowych oraz prawnych przetwarzamy dane osobowe podawane m.in. w formularzu zamówienia: imię, nazwisko, pełny adres, e-mail, opcjonalnie nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej. Dane te są zbierane oraz przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz wymogów podatkowych, np. zapisujemy adres IP w celu prawidłowego obliczenia podatku VAT dla kraju klienta, a także w celu dochodzenia ew. roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania będą kolejno umowa i czynności zmierzające do jej zawarcia, prawny obowiązek Administratora a także uzasadniony interes Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji wymienionych dalej celów, w tym zawarcia umowy i realizacji Twojego zamówienia.
Czasem może się tak zdarzyć, że z różnych przyczyn nie dokończysz zakupów w naszym sklepie i wtedy skontaktujemy się z Tobą, by Ci o tym przypomnieć. W takich przypadkach będziemy przetwarzać podane przez Ciebie w formularzu zamówienia dane tj.: imię i adres email. W sytuacji, gdy przyczyną niedokończonych zakupów będzie błąd techniczny, podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą (czyli Ciebie), przed zawarciem umowy. W przypadku pozostałych przyczyn, podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora, czyli w tym przypadku, będzie to nasza odpowiedź na kontakt podjęty przez Ciebie.
Komentarze
W przypadku, w którym zdecydujesz się zamieścić komentarz i podać następujące dane: pseudonim lub imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres IP, dane te są zbierane i przetwarzane w celu realizacji usługi komentarzy w serwisie – pierwotnie świadczonej za pomocą usługi Disqus, ale zabezpieczanej również na naszym serwerze. Adres IP jest przetwarzany dla celów bezpieczeństwa oraz w celu wyeliminowania ewentualnych nadużyć w systemie komentarzy. Podstawą prawną jest uzasadniony interes Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie oznaczać będzie brak możliwości zamieszczenia komentarza.
Formularze kontaktowe
Jeśli zdecydujesz się na kontakt poprzez formularz kontaktowy, formularz wsparcia lub bezpośrednio na nasz adres e-mail, będziemy zbierać podane dane i przetwarzać je w celu kontaktu z tobą. Dane te zostaną zapisane na naszym serwerze oraz przesłane do systemu Help Scout, za pomocą którego świadczymy usługę pomocy technicznej oraz kontaktujemy się z naszymi użytkownikami. Podstawą prawną będzie nasz uzasadniony interes. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne, byśmy mogli Ci odpowiedzieć na Twoje wiadomości.
Newsletter
Możesz zapisać się do naszego newslettera, poprzez podanie adresu e-mail, za pomocą formularza na naszej stronie https://www.wpdesk.pl/newsletter/ lub zaznaczając odpowiedni checkbox w formularzu zamówienia naszych wtyczek.. Podany e-mail zostanie wykorzystany wyłącznie w celu wysyłki newslettera. Twój adres e-mail zostanie przesłany i będzie przetwarzany przez MailChimp. W dowolnym momencie możesz wypisać się z newslettera, klikając w link dostępny w każdym newsletterze. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych będzie Twoja zgoda.
Rekrutacja do naszego zespołu
Gdy zechcesz wziąć udział w procesie rekrutacji do naszego zespołu, poprosimy CIę o zgodę na przetwarzanie Twoich danych w tym celu. Podstawą prawną w takiej sytuacji będzie Twoja zgoda. Możesz ją wycofać w dowolnym momencie, to jednak będzie oznaczało, że rezygnujesz również z aplikowania na wybrane stanowisko. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne, by wziąć udział w rekrutacji. Twoje dane będziemy przetwarzać do zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikujesz, chyba że wcześniej cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie Twoich danych w tym celu.
Osadzone treści z innych witryn
Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.
Te witryny mogą zbierać informację o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie (np. YouTube). To, czy ciasteczka (i inne podobne pliki) będą się zapisywały na Twoim urządzeniu zależy od Twoich indywidualnych ustawień przeglądarki internetowej, z jakiej korzystasz. Zapis ciasteczek możesz wyłączyć lub ograniczyć w każdej chwili za pomocą swojej przeglądarki.
Dane użytkowania zakupionych wtyczek
Podczas korzystania z naszych produktów (wtyczek) możesz wyrazić zgodę na zbieranie danych dotyczących użytkowania. Zgoda jest dobrowolna i może być wycofana w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje o danych użytkowania i ich przetwarzaniu, a także jak cofnąć zgodę znajdziesz tutaj. Dane te przetwarzamy w celu ulepszania oferowanych wtyczek i usług.
Analiza statystyk
Aby oferować usługę i prowadzić spółkę udostępniamy dane osobowe innym podmiotom w celu realizacji usług niezbędnych przy prowadzeniu firmy. Od strony administracyjnej są to np. nasz zespół , biuro księgowe. Od strony technologicznej są to np. Google, Facebook, Twitter, Disqus, SiteGround, The Camels, Help Scout, FreshMail. Każdy z tych podmiotów otrzymuje tylko tyle danych osobowych, ile potrzebuje do realizacji usługi. Współpracujemy z podmiotami, które stosują aktualne, dostosowane do RODO zasady przetwarzania danych osobowych, spełniając kryterium tzw. Zaufanych Partnerów. Część danych osobowych może być przekazywana poza Europejski Obszar Gospodarczy, co jest podyktowane lokalizacją centrów przetwarzania danych tych firm. Dane osobowe nie będą jednak przekazywane do odbiorców z państw trzecich ani organizacji międzynarodowych, które nie zapewniają odpowiedniego stopnia ochrony. Odpowiedni stopień ochrony musi być potwierdzony odpowiednią decyzją Komisji Europejskiej lub innym wiążącym instrumentem prawnym.
Z kim dzielimy się danymi
Aby oferować usługę i prowadzić spółkę udostępniamy dane osobowe w celu realizacji usług niezbędnych przy prowadzeniu firmy. Od strony administracyjnej są to np. nasi pracownicy, biuro księgowe. Od strony technologicznej są to np. Google, Facebook, Twitter, Disqus, SiteGround, The Camels, Help Scout, FreshMail. Każdy z tych podmiotów otrzymuje tylko tyle danych osobowych, ile potrzebuje do realizacji usługi. Współpracujemy z podmiotami, które stosują aktualne, dostosowane do RODO zasady przetwarzania danych osobowych, spełniając kryterium tzw. Zaufanych Partnerów. Część danych osobowych może być przekazywana Europejski Obszar Gospodarczy, co jest podyktowane zlokalizowaniem centrów przetwarzania danych tych firm, jednakże zawsze zgodnie z unijnym zasady przekazywania danych osobowych z Unii Europejskiej do Stanów Zjednoczonych w oparciu o tzw. standard Privacy Shield.
Jak długo przechowujemy twoje dane
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres realizacji wskazanych wyżej celów i tylko, gdy będziemy mieć ku temu podstawę prawną, czyli do momentu, w którym:
- umowa zawarta pomiędzy nami (zakup Wtyczki i/lub Usługi) zostanie wykonana,
- przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania twoich danych (zwłaszcza związanych z księgowością i obowiązkami podatkowymi),
- minie termin dochodzenia ewentualnych roszczeń,
- zostanie przyjęty twój sprzeciw wobec przetwarzania twoich danych osobowych w przypadku, gdy podstawą przetwarzania twoich danych był uzasadniony interes administratora,
- cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą.
Twoje prawa
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych przysługują Ci następujące prawa:
- dostępu do danych
- do poprawienia danych
- do ograniczenia przetwarzania danych
- do sprzeciwu wobec przetwarzania danych
- do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym)
- do przenoszenia danych
- do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora
- cofnięcia zgody w każdej chwili, jeśli przetwarzanie odbywa się na jej podstawie
W niektórych sytuacjach nie będziemy mogli spełnić Twojego żądania np. usunięcia danych, jeśli będzie na nas ciążył obowiązek prawny ich przetwarzania lub będziemy mieli ku temu uzasadniony interes prawny. Gdy się do nas zgłosisz, udzielimy Ci wszystkich informacji w terminie przewidzianym w rozporządzeniu RODO.
Ciasteczka
Wykorzystujemy pliki cookies własne oraz należące do zewnętrznych podmiotów zgodnie z polityką cookies, którą znajdziesz tutaj.
Kontakt
Jeśli chcesz się skontaktować w sprawie polityki prywatności, realizacji swoich praw, np. wycofania zgody lub każdej innej dotyczącej przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych , napisz do nas na: [email protected].
Polityka cookies
Niniejsza polityka cookies dotyczy usług oferowanych w ramach strony https://www.wpdesk.pl (Serwis).
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych http://www.wpdesk.pl. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator strony https://www.wpdesk.pl.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
1. dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze typy plików cookies: sesyjne (session cookies) oraz stałe (persistent cookies). Cookies sesyjne są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Stałe pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
1. niezbędne pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
3. wydajnościowe pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
4. funkcjonalne pliki cookies, umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
5. reklamowe pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.|
6. ciasteczka podmiotów trzecich (witryny tj. np.: YouTube, które mogą monitorować twoje interakcje z materiałem pochodzącym z tych witryn, który został osadzony na naszej stronie (włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie)
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika przeglądarki. Możesz w każdej chwili dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te możesz zmienić w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w twoim urządzeniu . Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych.
Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji Pomoc w menu przeglądarki internetowej.