- Usługa Programu Partnerskiego jest świadczona przez WP Desk Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Złota 75a lok.7, 00-819 Warszawa, numer NIP: 7011000958, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000863565.
- Regulamin określa zasady, zakres oraz warunki uczestnictwa w Programie Partnerskim WP Desk.
- W Programie Partnerskim mogą uczestniczyć osoby fizyczne, przedsiębiorcy oraz spółki prawa handlowego.
- Udział w Programie Partnerskim wymaga założenia konta Partnera w WP Desk oraz akceptację regulaminu.
- WP Desk zastrzega sobie prawo weryfikacji zgłoszenia potencjalnego Partnera do programu oraz odmówienia udziału w Programie bez podawania przyczyny.
- W ramach uczestnictwa w Programie Partnerskim, Partner promuje produkty WP Desk poprzez umieszczenie na swojej stronie internetowej materiałów promocyjnych oraz linków partnerskich do serwisu WP Desk.
- W ramach Panelu Partnera, WP Desk udostępnia statystyki Programu Partnerskiego, m.in. odwiedziny z linków partnerskich i prowizje, które są podstawą rozliczeń pomiędzy WP Desk a Partnerem.
- Po zakupie produktów WP Desk przez poleconego Klienta przez link partnerski, Partnerowi zostanie naliczona prowizja.
- Po zakupie produktów WP Desk przez poleconego Klienta, Klient zostanie przypisany do Partnera, a Partner otrzyma dodatkowe wynagrodzenie przy każdym następnym zakupie tego Klienta.
- Z programu wykluczone są produkty z kategorii Zarządzanie Wysyłką oraz Integracje Kurierskie
- Partnerowi nie zostanie naliczona prowizja, jeśli:
- Klient zarejestrował się lub złożył zamówienie w serwisie WP Desk przed przystąpieniem Partnera do Programu Partnerskiego.
- Klient wcześniej kliknął link partnerski innego Partnera.
- Klient zwróci Produkt.
- Wysokość prowizji za polecenie Klienta oraz jego kolejne zakupy jest określona w Panelu Partnera.
- Wysokość prowizji może być ustalana indywidualnie dla każdego Partnera przy rozpoczęciu współpracy. Ewentualna zmiana wysokości prowizji musi być zaakceptowana przez Partnera i WP Desk.
- Wysokość prowizji może być ustalana indywidualnie dla każdego Produktu i zmieniana bez uprzedniego informowania Partnera.
- Prowizje zgromadzone przez Partnera są sumowane w ramach konta i są dostępne w Panelu Partnera. Rozliczenie środków następuje nie częściej niż 1 raz w miesiącu. Minimalna kwota wypłaty to 100 zł netto.
- Ze względu na politykę zwrotów, która zapewnia klientom 30 dni na zwrot produktów i otrzymanie pełnego zwrotu kosztów, prowizje będą wypłacane z miesięcznym opóźnieniem względem faktycznej sprzedaży. Na przykład, za sprzedaż realizowaną w styczniu, Partner wystawi fakturę w marcu.
- Zestawienie prowizji przygotowane przez WP Desk będzie jedyną podstawą do wypłacenia wynagrodzenia Partnerowi.
- Wynagrodzenie zostanie wypłacone Partnerowi w ciągu 14 [czternastu] dni od przesłania zgłoszenia chęci wypłaty prowizji przez formularz znajdujący się w Panelu Partnera. Wynagrodzenie zostanie wypłacone przelewem bankowym lub na konto PayPal.
- Partner, który prowadzi działalność gospodarczą zobowiązuje się do wystawienia faktury.
- Partner, który jest osobą fizyczną nie ma obowiązku wystawiania faktury. Partner odpowiada za rozliczenie się ze swoim Urzędem Skarbowym zgodnie ze swoją rezydencją podatkową.
- W przypadku rezygnacji z udziału w Programie Partnerskim prowizje zostaną zsumowane na dzień złożenia rezygnacji i wypłacone bez względu na ich wysokość.
- Reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu Partnerskiego Partner może zgłosić przez formularz kontaktowy umieszczony na stronie WP Desk.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 [czternastu] dni od ich otrzymania, a Partner zostanie poinformowany o wyniku reklamacji na adres e-mail podany w formularzu kontaktowym.
- WP Desk zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu Partnerskiego w dowolnym czasie, ale poinformuje o tym fakcie Partnera przynajmniej 14 [czternaście] dni przed tym faktem na adres e-mail podany w koncie Partnera. WP Desk zastrzega sobie prawo do zawieszenia Programu Partnerskiego ze skutkiem natychmiastowym bez podania przyczyny.
- W przypadku zakończenia Programu Partnerskiego, WP Desk zsumuje zgromadzone prowizje na dzień tego faktu oraz wypłaci je bez względu na ich wysokość.
- Udział w Programie Partnerskim nie podlega przeniesieniu na inny podmiot, zwłaszcza prawa i obowiązki Partnera nie mogą być przenoszone, sprzedawane ani zbywane w żaden inny sposób, w szczególności pomiędzy Partnerami.
- Partner zobowiązuje się do niemanipulowania uzyskiwanymi prowizjami, w szczególności dotyczy to, ale nie ogranicza się do:
- niezakładania dodatkowych kont na swoje dane w celu uzyskania prowizji,
- niezakładania fikcyjnych kont Klientów w celu uzyskania prowizji,
- wprowadzania Klientów w błąd odnośnie produktów lub usług WP Desk,
- stosowania reklam w wyszukiwarkach internetowych z wykorzystaniem nazwy WP Desk (także w zmienionej formie lub z błędami) lub nazw produktów WP Desk,
- oferowania nagród lub zwrotów (cash back) polecanym Klientom,
- oferowania kuponów rabatowych lub sugerowania otrzymania kuponu lub zniżek poprzez skorzystanie z polecenia Partnera,
- manipulowania cookies (cookie stuffing) w celu uzyskania prowizji, gdy użytkownik faktycznie nie kliknął w link Partnera,
- używania nazwy WP Desk (także w zmienionej formie lub z błędami) w nazwach domen.
Wszelkie takie działania będą skutkowały natychmiastowym zablokowaniem konta Partnera oraz anulowaniem zgromadzonych prowizji.
- O zmianach dotyczących funkcjonowania Programu Partnerskiego, WP Desk będzie informował Partnera na adres e-mail podany w koncie Partnera.
- Partner udziela zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez WP Desk w celu realizacji Programu Partnerskiego. Partner wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości dotyczących Programu Partnerskiego wysyłanych przez WP Desk na adres e-mail podany w koncie Partnera.
- WP Desk nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Regulaminu, w przypadku gdy jest to spowodowane zdarzeniami o charakterze siły wyższej, jak również gdy nastąpiło to z przyczyn leżących po stronie innych podmiotów, na których zachowania nie ma on wpływu. WP Desk nie ponosi również odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego działania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego.
Ostatnia aktualizacja: 24.02.2021 r.