Problem może wynikać z nieprawidłowego przypisania domeny sklepu do panelu moje konto. Oto jak możesz to zweryfikować:
- przejdź do panelu moje konto,
- zakładka Strony,
- zweryfikuj czy do subskrypcji przypisana jest właściwa domena.
Zwróć uwagę na znaki specjalne, a także prefix witryny. Jeśli sklep korzysta z certyfikatu SSL, prefix https, domena wpisana z prefixem http poskutkuje błędnie przypisaną domeną do subskrypcji.
Jeśli do panelu moje konto, przypisana jest prawidłowa domena, sprawdź, czy wtyczka jest aktywowana w domenie:
- zakładka Strony,
- wybierz domenę, w której jest problem, następnie przejdź dalej za pomocą przycisku Zarządzaj
- sprawdź w panelu zarządzania domeną, czy wtyczka, którą chcesz zaktualizować jest aktywna,
- jeśli wtyczka nie jest aktywna, po prostu aktywuj ją poprzez zaznaczenie checkboxa,
Jeśli domena jest poprawnie przypisana, wtyczka jest aktywowana a Ty nadal widzisz komunikat o nieaktywnej subskrypcji, rozłącz stronę i dodaj ją ponownie:
- przejdź do strony wykorzystując przycisk Zarządzaj,
- wybierz link Rozłącz stronę
- dodaj stronę ponownie
- wykorzystując przycisk Zarządzaj, aktywuj wtyczkę na domenie, zaznaczając odpowiedni checkbox,
Jeżeli pomimo zastosowania powyższych metod problem nadal występuje, skontaktuj się z naszym supportem.