Zacznij Black Week i oszczędzaj już teraz!

dodatkowe -15% na wszystkie Pakiety z kodem bundle2024

bramki płatności porównanie

Która bramka płatności online dla WooCommerce?

Skąd wiedzieć, która bramka płatności dla WooCommerce jest najlepsza? Sprawdź porównanie bramek płatności, które zrobiliśmy dla Ciebie! Zobacz listę funkcjonalności oraz zobacz, jak obniżyć prowizje u operatorów. Spis treści Która bramka płatności online jest najlepsza dla sprzedających? BLIK, waluty, płatności cykliczne i osadzone Jak porównywaliśmy? Bramki płatności porównanie Podsumowanie Która bramka płatności online jest najlepsza […]

Niższe prowizje w Tpay dzięki WP Desk

Dzisiaj dołączamy Tpay do grona partnerów, którzy przygotowali specjalną ofertę dla naszych klientów. Dzięki tej współpracy, wybierając Tpay jako system do obsługi płatności on-line, uzyskasz niższe prowizje. Wystarczy, że kupisz naszą wtyczkę Tpay WooCommerce i zarejestrujecie się przez nasz link partnerski. Kto może skorzystać z niższej prowizji Tpay Oferta jest ważna dla wszystkich naszych klientów, […]

Płatności cykliczne PayU WooCommerce

Płatności cykliczne PayU WooCommerce – regularne i terminowe wpłaty od klientów dzięki WooCommerce Subscriptions

Płatności cykliczne we wtyczce PayU WooCommerce to pozwolą Ci przyjmować regularne płatności od klientów. Wsparcie dla płatności cyklicznych wspiera oficjalną wtyczkę do subskrypcji WooCommerce Subscriptions, z którą zintegrowaliśmy PayU WooCommerce. Całość tworzy oczywiście wspaniały system do przyjmowania regularnych płatności od klientów. Spis treści Dlaczego płatności cykliczne PayU są tak ważne? Jak działają płatności cykliczne w […]

Niższe prowizje w PayU dzięki WP Desk

Kompletujemy oferty najważniejszych operatorów płatności w Polsce. Tym razem wynegocjowaliśmy dla Was niższe prowizje PayU. Dzięki naszej ofercie już na starcie zaoszczędzicie prawie 200 zł! Wystarczy, że kupicie naszą wtyczkę PayU WooCommerce i zarejestrujecie się przez nasz link partnerski. Kto może skorzystać i otrzymać niższe prowizje w PayU Oferta jest ważna dla wszystkich naszych klientów, […]

Niższe prowizje w Dotpay dzięki WP Desk

Idziemy za ciosem, w maju ogłaszaliśmy niższe prowizje w Przelewy24 a dzisiaj mamy kolejne dobre wiadomości. Nawiązaliśmy współpracę z Dotpay i przy zakupie naszej wtyczki Dotpay WooCommerce, możecie również liczyć na niższe prowizje w tym systemie płatności. Dotpay zaproponował naprawdę ciekawe warunki. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej. Aktualizacja: 31.07.2020 r. Kto może skorzystać z […]

Niższe prowizje w Przelewy24 dzięki WP Desk

Nawiązaliśmy współpracę z Przelewy24 i cały potencjalny zysk, który moglibyśmy osiągnąć w programie partnerskim oddajemy Wam – klientom, którzy kupią naszą wtyczkę Przelewy24. Dzięki temu zamiast 1,9% prowizji wg standardowej oferty zapłacisz 1,35%. W wielu przypadkach koszt zakupu wtyczki zwróci się już po kilku miesiącach. W WP Desku naszą ambicją jest nie tylko tworzenie wtyczek, […]

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.