Nadchodzi sezon na promocje. Wielkimi krokami zbliża się czas przedświątecznych wyprzedaży – Black Friday, Black Week oraz Cyber Monday. Przygotuj swój sklep internetowy na wzmożony ruch i zaoferuj swoim klientom atrakcyjne promocje WooCommerce. Korzystając ze zwiększonego zainteresowania ofertą, możesz zejść trochę ze swojej marży. Efekt skali zrobi swoje. Dzięki temu, że więcej osób kupi twoje […]
Wszystkie wpisy
Nowy panel administratora w Flexible Product Fields 2.0
Jak mogł_ś przeczytać 2 tygodnie temu, zapowiadaliśmy rewolucję we wtyczce Flexible Product Fields 2.0. Teraz sam(a) możesz przekonać się, jak zmieniamy się dla Ciebie! To wszystko dzięki zgłoszeniom, które dostajemy w informacji zwrotnej od naszych klientów.
Szybki import produktów do WooCommerce (także przez FTP)
Import produktów do WooCommerce z dowolnego pliku XML lub CSV na 3 sposoby. Zobacz jak dodawać plik z produktami przez FTP i bezpośrednio z dysku komputera. Wykorzystaj Dropshipping XML WooCommerce i Import FTP dla Dropshipping XML WooCommerce PRO, aby łatwiej i szybciej importować produkty do WooCommerce! Import produktów do WooCommerce na 3 sposoby! Wtyczka Dropshipping […]
Jak ustawić podatki w WooCommerce dla obsługi OSS?
Już od lipca bieżącego roku, w prawie podatkowym obowiązuje mechanizm OSS pozwalający rozliczać e-sprzedaż do krajów UE. Nasi klienci korzystają już ze wspomnianego mechanizmu, który jest dostępny we wtyczkach księgowych. W tym poradniku pokażę Ci jak korzystać z OSS w naszych wtyczkach. Pamiętasz jak działa OSS w WooCommerce Pamiętasz czym jest OSS? Pozwól, że Ci […]
Dropshipping w WordPress i WooCommerce import produktów
Dziś pokażę Ci, jak dodać nowe produkty i rozpocząć sprzedaż w modelu dropshipping w WordPress i WooCommerce. Zobaczysz, jak wykonać import produktów w WooCommerce z darmową wtyczką z repozytorium WordPress. Dowiesz się także, jak przygotować ofertę sklepu pod dropshipping w 2024 roku. Zaczynajmy 🚀! Spis treści Dropshipping za darmo w WordPress? Kiedy i dlaczego importować […]
7 kroków, które zwiększą Twoją sprzedaż przedświąteczną
Wielkimi krokami zbliża się najbardziej wyczekiwany przez sprzedawców okres przedświątecznej sprzedaży. Ten czas jest dużym wyzwaniem dla sklepów internetowych zarówno pod względem logistycznym, jak i strategicznym. Jak przygotować się na zakupowy szał, by ten nie zakończył się fiaskiem? Spis treści 1. Ustal sprecyzowane cele sprzedażowe i wizerunkowe 2. Określ Buyer Personę i wybierz kanały sprzedaży […]
WP Talks #28: UX w WordPressie
To spotkanie cyklu WP Talks było dla mnie swoistym wypoczynkiem, ponieważ moi goście naprawdę mieli o czym rozmawiać! Przemek Proszowski (UX Designer Flexible Shipping) oraz Olka Fiszbak-Biernat (https://czasnadesign.com/) przedstawili temat User Experience w WordPressie oraz rozpoczęli ciekawą dyskusję o tworzeniu zespołów UX w pracy. Czym jest w ogóle User Experience? Czy jest istotny przy budowaniu […]
Wykluczanie dat w kalendarzu Flexible Checkout Fields
Pole Data dostępne jest we wtyczce Flexible Checkout Fields (FCF) w wersji PRO. Kliknięcie w obszar tego pola powoduje pokazanie dodatkowego okna z widokiem kalendarza. Zapewnia to wygodę przy wybieraniu dat bez martwienia się o poprawną walidację. Wtyczka od wersji 3.1.0 umożliwia zaawansowane wykluczanie dat w kalendarzu np. poprzez zablokowanie dni wolnych od pracy. Pole […]
Najczęstsze błędy, które możesz popełnić przy tworzeniu landing page
W poprzednim wpisie (click) tłumaczyłam czym jest landing page, czyli strona lądowania i co należy zrobić, by na niej…zarobić. Dziś przedstawiam najpopularniejsze błędy, które możesz popełnić tworząc swoją stronę docelową. Zapraszam do wpisu i analizy Twojej strony. Błąd 1: Landing page nie jest logicznym rozszerzeniem kampanii marketingowych Na pewno dobrze znasz tę frustrację, gdy po […]
WP Talks #27: Kiedy produkt to za mało
Po przerwie wakacyjnej mieliśmy przyjemność zaprosić na kolejne spotkanie cyklu WP Talks! Tym razem rozmawiałam wraz z Bartkiem Gąsiorem o tym dlaczego nie zawsze dobry produkt sprzeda się sam i jak można mu w tym pomóc. ????️ W nagraniu spotkania m.in.: – Czy opisy produktów mają znaczenie? – Jak dobrze konstruować tytuły aukcji i ogłoszeń, […]