WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu.

Wszystkie wpisy

Faktury OSS WooCommerce

Jak ustawić podatki w WooCommerce dla obsługi OSS?

Już od lipca bieżącego roku, w prawie podatkowym obowiązuje mechanizm OSS pozwalający rozliczać e-sprzedaż do krajów UE. Nasi klienci korzystają już ze wspomnianego mechanizmu, który jest dostępny we wtyczkach księgowych. W tym poradniku pokażę Ci jak korzystać z OSS w naszych wtyczkach. Pamiętasz jak działa OSS w WooCommerce Pamiętasz czym jest OSS? Pozwól, że Ci […]

Dropshipping w WordPress i import produktów WooCommerce

Dropshipping w WordPress i WooCommerce import produktów

Dziś pokażę Ci, jak dodać nowe produkty i rozpocząć sprzedaż w modelu dropshipping w WordPress i WooCommerce. Zobaczysz, jak wykonać import produktów w WooCommerce z darmową wtyczką z repozytorium WordPress. Dowiesz się także, jak przygotować ofertę sklepu pod dropshipping w 2024 roku. Zaczynajmy 🚀! Spis treści Dropshipping za darmo w WordPress? Kiedy i dlaczego importować […]

7 kroków, które zwiększą Twoją sprzedaż przedświąteczną

Wielkimi krokami zbliża się najbardziej wyczekiwany przez sprzedawców okres przedświątecznej sprzedaży. Ten czas jest dużym wyzwaniem dla sklepów internetowych zarówno pod względem logistycznym, jak i strategicznym. Jak przygotować się na zakupowy szał, by ten nie zakończył się fiaskiem? Spis treści 1. Ustal sprecyzowane cele sprzedażowe i wizerunkowe 2. Określ Buyer Personę i wybierz kanały sprzedaży […]

WP Talks #28: UX w WordPressie

To spotkanie cyklu WP Talks było dla mnie swoistym wypoczynkiem, ponieważ moi goście naprawdę mieli o czym rozmawiać! Przemek Proszowski (UX Designer Flexible Shipping) oraz Olka Fiszbak-Biernat (https://czasnadesign.com/) przedstawili temat User Experience w WordPressie oraz rozpoczęli ciekawą dyskusję o tworzeniu zespołów UX w pracy. Czym jest w ogóle User Experience? Czy jest istotny przy budowaniu […]

Wykluczanie dat w kalendarzu Flexible Checkout Fields

Pole Data dostępne jest we wtyczce Flexible Checkout Fields (FCF) w wersji PRO. Kliknięcie w obszar tego pola powoduje pokazanie dodatkowego okna z widokiem kalendarza. Zapewnia to wygodę przy wybieraniu dat bez martwienia się o poprawną walidację. Wtyczka od wersji 3.1.0 umożliwia zaawansowane wykluczanie dat w kalendarzu np. poprzez zablokowanie dni wolnych od pracy. Pole […]

Najczęstsze błędy, które możesz popełnić przy tworzeniu landing page

W poprzednim wpisie (click) tłumaczyłam czym jest landing page, czyli strona lądowania i co należy zrobić, by na niej…zarobić. Dziś przedstawiam najpopularniejsze błędy, które możesz popełnić tworząc swoją stronę docelową. Zapraszam do wpisu i analizy Twojej strony. Błąd 1: Landing page nie jest logicznym rozszerzeniem kampanii marketingowych Na pewno dobrze znasz tę frustrację, gdy po […]

WP Talks #27: Kiedy produkt to za mało

Po przerwie wakacyjnej mieliśmy przyjemność zaprosić na kolejne spotkanie cyklu WP Talks! Tym razem rozmawiałam wraz z Bartkiem Gąsiorem o tym dlaczego nie zawsze dobry produkt sprzeda się sam i jak można mu w tym pomóc. ????️ W nagraniu spotkania m.in.: – Czy opisy produktów mają znaczenie? – Jak dobrze konstruować tytuły aukcji i ogłoszeń, […]

Jak wysyłać manualne e-maile w WooCommerce [poradnik]

Czym są manualne e-maile WooCommerce? Dlaczego i jak z nich korzystać? Czy można wysłać pojedynczy e-mail bezpośrednio z panelu WordPress? Jeśli tak to, jak to zrobić? Tyle pytań i… jeden artykuł, aby na nie odpowiedzieć. Pierwsze pytanie – czym są jednorazowe e-maile z instrukcji WooCommerce? Założę się, że jako właściciel sklepu napotkałeś wiele okazji, w […]

Tworzenie landing page – jak to zrobić, by na tym zarobić?

Strony docelowe dla dużych sklepów e-commerce, jak i małych biznesów prywatnych zdobywają w Polsce coraz większą popularność. Nic dziwnego – dobry landing page może przynieść Ci naprawdę duży zysk. Jeśli chcesz, by Twoja strona docelowa była zyskowna, musisz wiedzieć, jak ją zbudować oraz co powinno się na niej znaleźć. Landing page – co to właściwie […]

Napiwek w sklepie WooCommerce w formularzu zakupu

Ostatni rok mocno pokrzyżował plany branży gastronomicznej. Sprzedaż internetową uruchomiły nawet lokale patrzące dotąd niechętnie na sklepy WooCommerce. Prowadzenie takigo kanału dystrubucji nie oznacza wcale mniejszego nakładu pracy niż w przypadku obsługi stacjonarnej. Dodatkowy napiwek w sklepie WooCommerce to dla lokalu prosta metoda na większy zysk w niepewnych dla gastronomii czasach. Są dwa miejsca gdzie […]

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.