E-sprzedaż do krajów UE do tej pory była uzależniona od rodzaju sprzedawanych produktów. Produkty wirtualne były objęte tzw. procedurą MOSS, w ramach której klient sklepu, firma spoza Polski, nie musiał płacić podatku VAT. Od lipca w nową procedurę OSS włączone będą również produkty wysyłkowe. Dowiedz się jak uruchomić OSS w WooCommerce. Czym jest OSS? To […]
Wszystkie wpisy
Hello, World! Przedstawiamy Active Installs.
Active Installs to aplikacja, dzięki której będziesz w stanie kontrolować ilość aktywnych instalacji dowolnej wtyczki. Za pomocą wskaźników oraz wykresów w łatwy sposób można zdiagnozować, jaki jest stan badanej wtyczki oraz co należy w niej poprawić, aby doświadczyć szybszego wzrostu aktywnych instalacji. Aplikacja w wersji beta jest dostępna dla każdego ZA DARMO. Początki Active Installs […]
Wkrótce możesz tego potrzebować…
Może Cię także zainteresować… Inni klienci kupili także… Jest duża szansa, że takie wiadomości email zawitały także do Twojej skrzynki odbiorczej. Dlaczego tak się dzieje? Gdyż cross-selling i up-selling (to o nich będzie mowa) po prostu działają. Co to jest cross-selling Cross-selling (sprzedaż krzyżowa) zachęca do dokupienia czegokolwiek w połączeniu z produktem podstawowym. Dla przykładu, […]
WP Talks #26: Landing page, który działa
26. spotkanie cyklu WP Talks to rozmowa z Robertem Marczakiem – specjalistą optymalizacji i projektowania procesów lead generation. Nagranie spotkania znajdziesz na naszym fanpage na Facebooku oraz na YouTube WP Talks, gdzie znajdziecie wszystkie nagrane dotąd odcinki. Nagranie live WP Talks #26 na Facebook Nagranie live WP Talks #26 na YouTube Jeżeli macie ochotę posłuchać […]
Rywalizacja sportowa WP Fit 2021
Na co dzień w WP Desk staramy się działać zespołowo, ale zdecydowanie nie dotyczy to zmagań sportowych! Wtedy budzą się w nas demony, zwierzęta i dziki duch rywalizacji! ???? Przeczytajcie jak przebiegała sportowa rywalizacja WP Fit 2021, którą organizowaliśmy już drugi rok z rzędu! Co to był za miesiąc! Wewnątrz WP Desk przez cały czerwiec […]
Import produktów WooCommerce z dwóch plików XML
Prowadzisz swój sklep w modelu dropshipping. Import produktów WooCommerce jest jest łatwy, używasz przecież wtyczki Dropshipping XML WooCommerce. Z pewnością nie masz żadnych zmartwień, sprzedaż przebiega bezproblemowo. Pewnego dnia otrzymujesz wiadomość, że od dzisiaj hurtowania udostępnia dwa pliki XML. Z jednego zaimportujesz do sklepu produkty, natomiast drugi będzie odpowiadał za synchronizację stanów magazynowych. Czy to […]
Obsługa wielu walut w bramce płatności PayU
Wprowadzamy płatności walutowe PayU w naszej bramce płatności PayU. Dotrzyj ze swoją ofertą do nowych klientów i przyjmuj płatności w siedmiu różnych walutach! Jedna z najpopularniejszych wtyczek WP Desk właśnie ukazała się w wersji 5.0. Płatności walutowe PayU Do dnia dzisiejszego, nasza wtyczka PayU WooCommerce wyświetlała metodę płatności formularza zamówienia tylko jeżeli walutą transakcji był […]
Kupony rabatowe WooCommerce w Twoim sklepie
Kupony PDF WooCommerce to wtyczka o ogromnych możliwościach prosprzedażowych w sklepie. W artykule pokażę Ci jak w sposób innowacyjny sprzedawać swoje produkty. Kody rabatowe przyciągną do Twojego sklepu nowych klientów, ale także tych powracających. Kupony PDF to wtyczka do tworzenia kart podarunkowych i kuponów rabatowych. Poniżej pokażę Ci kilka możliwości ich zastosowania. Kupony PDF w […]
Płatności Przelewy24 Blik w WooCommerce
Płatność Przelewy24 BLIK oraz opcja na bezpośredni zwrot pieniędzy z poziomu zamówienia, to dwie nowe funkcjonalności wtyczki Przelewy24 WooCommerce. Zobacz, w jaki sposób możesz skorzystać z najnowszych możliwości naszej wtyczki obsługującej bramkę płatności Przelewy24 z metodą BLIK i opcją na zwrot pieniędzy. Spis treści WooCommerce BLIK Czym jest BLIK i czy Przelewy24 to BLIK? Płatności […]
Jak stworzyć opis produktu, który zwiększy sprzedaż?
Wielu właścicieli sklepów internetowych nie zauważa potencjału, jaki drzemie w dobrze przygotowanych opisach produktów. Oprócz tego, że są one ważnym elementem strategii SEO, to mogą przyczynić się do wzrostu sprzedaży. Sprawdź, jak pisać skuteczne teksty na strony produktowe. Na wstępie zaznaczmy: Dobry opis produktu to taki, który pozwala użytkownikom wyobrazić sobie wygodę życia, której doświadczą, […]