WP Desk Care - zadbaj o swój biznes online!

Sprawdzona opieka techniczna dla Twojego sklepu.

Wszystkie wpisy

Dodatkowe pola dla wybranych produktów wariantowych i subskrypcji w WooCommerce

Dodatkowe pola dla produktów, wariantów i subskrypcji w WooCommerce

Dodatkowe pola produktów prostych oraz wariantów w WooCommerce to sposób na rozszerzenie opcji produktu. W artykule dowiesz się, jak dodawać nowe pola dla produktów prostych, wariantów a nawet subskrypcji w WooCommerce. Bez umiejętności programistycznych lub pisania własnego kodu. We wpisie będzie między innymi o tym: czy są warianty produktów w WooCommerce, jak dodać nowe/ własne […]

Ponowienia płatności dla subskrypcji

Ponowienia płatności dla subskrypcji

Sprzedaż online nie musi opierać się tylko na produktach. Model subskrypcyjny pozwala na stabilne i cykliczne płatności. We wpisie dowiesz się, jak założyć sklep online na WordPress i WooCommerce i jak dodać w nim subskrypcje. Co więcej, zobaczysz, jak ustawić automatyczne ponowienia płatności i powiadomienia mailowe. Spis treści Czym są subskrypcje i płatności cykliczne? Jak […]

bramki płatności porównanie

Która bramka płatności online dla WooCommerce?

Skąd wiedzieć, która bramka płatności dla WooCommerce jest najlepsza? Sprawdź porównanie bramek płatności, które zrobiliśmy dla Ciebie! Zobacz listę funkcjonalności oraz zobacz, jak obniżyć prowizje u operatorów. Spis treści Która bramka płatności online jest najlepsza dla sprzedających? BLIK, waluty, płatności cykliczne i osadzone Jak porównywaliśmy? Bramki płatności porównanie Podsumowanie Która bramka płatności online jest najlepsza […]

Dyrektywa GPSR w Allegro – poradnik dla WooCommerce

Zmiany wynikające z Rozporządzenia o Ogólnym Bezpieczeństwie Produktów (GPSR) wprowadzają nowe obowiązki dla sprzedawców na Allegro. Od teraz należy dostarczyć szczegółowe informacje o produktach oraz odpowiedzialnych podmiotach, co ma zapewnić wyższy poziom bezpieczeństwa konsumentów.W artykule wyjaśnimy, jak wtyczka Allegro WooCommerce wspiera użytkowników w dostosowaniu sprzedaży do tych wymagań. Szczegółowy opis zmian znajdziesz w artykule na […]

GSPR e-commerce

Kompletny przewodnik po GPSR w e-commerce

Wraz z dynamicznym rozwojem e-commerce, ustawodawcy w całej Europie dostosowują przepisy do potrzeb współczesnego rynku. W 2024 roku w życie wchodzi nowe prawo – GPSR (General Product Safety Regulation, czyli Rozporządzenie o Ogólnym Bezpieczeństwie Produktów). To rozporządzenie ma istotny wpływ na sposób prowadzenia sprzedaży online, narzucając konkretne wymogi na właścicieli sklepów internetowych. W tym artykule […]

Obrazek produktu WooCommerce dla wariantów i własnych pól

Obrazek produktu WooCommerce dla wariantów i własnych pól

Warianty produktu w WooCommerce mogą mieć oddzielne obrazki wyświetlane po wyborze wariantu. W tym wpisie opiszę, jak ustawić obrazki dla produktu oraz jego wariantów. A także jak rozbudować stronę produktową WooCommerce o pola z obrazkami z darmową wtyczką (dla produktu prostego lub wariantowego). Spis treści Obrazek i galeria produktu w WooCommerce Obrazek produktu z wariantami […]

Blokowy formularz zamówienia WooCommerce - jak dodać do niego nowe pole

Jak dodać nowe pole do blokowego formularza zamówienia WooCommerce?

WooCommerce w wersji 8.3 pozwala na wyświetlanie blokowego formularza zamówienia. W artykule o tym, jak wygląda blokowy formularz WooCommerce. A także jak dodać nowe pole z darmową wtyczką dla WooCommerce. Cel: Formularz z dodatkowymi polami. Wtyczka: Bloki pól zamówienia WooCommerce (darmowa) Pobierz za darmo lub Zobacz w WordPress.org Blokowy formularz zamówienia WooCommerce – nowy wygląd […]

Nowości WP Desk 🍂 Listopad 2024

Jesień w pełni 🍂 Drzewa zrzucają ostatnie liście, a tych, którzy wstają wcześnie wita widok okolicy spowitej listopadową mgłą. Innymi słowy, wchodzimy w czas koc + herbata + kryminał. Na szczęście nieco inna atmosfera panuje w WP Desku, gdzie nie dając się jesieni pracujemy dla Was nad kolejnymi produktami. Oto krótki przegląd ostatnich nowości. WP […]

Nowości WP Desk 🍁 Wrzesień 2024

Witaj szkoło 🧑‍🎓 Choć w naszym wypadku (niestety) rozpoczęcie roku szkolnego niewiele zmienia. Okres wakacji, który właśnie zakończyliśmy 😢 był… albo napiszę inaczej. Jakimś cudem (jeszcze nie mamy wiedzy jak) udało nam się jednocześnie wypocząć oraz wydać kilka nowych wtyczek i funkcjonalności przydatnych sklepom WooCommerce. O wypoczynku napiszę innym razem, a dzisiaj przedstawię wakacyjne nowości […]

Integracja GetResponse WordPress już w ShopMagic! ⚡

ShopMagic v4.3.0 → pełna nowych funkcji – zaawiera, między innymi, integrację GetResponse WordPress! 🚀 ShopMagic, jedna z najbardziej rozbudowanych wtyczek automatyzacyjnych dla WooCommerce, przygotowuje się do kolejnej ekscytującej aktualizacji. Wdrożyliśmy w niej integrację GetResponse WordPress oraz ulepszenia, które jeszcze bardziej ułatwią zarządzanie kontaktem z klientami. Zaktualizowane funkcje są dostępne zarówno dla podstawowej wersji wtyczki, jak […]

Preferencje plików cookies

Inne

Inne niekategoryzowane pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.