Kilka lat temu wpadliśmy na pomysł założenia WP Shops – tak wtedy roboczo nazwaliśmy platformę, którą uruchomiliśmy pod koniec kwietnia tego roku, już pod nazwą WP Store. Był to pomysł z serii długo dojrzewających, bo przeleżał w szufladzie aż 4 lata. Pierwszy raz wspomnieliśmy o nim bowiem na WordCampie w Lublinie w 2017 roku. […]
Wszystkie wpisy
WP Talks #23: WP Store na gorąco, czyli Q&A na temat nowego produktu WP Desk
23 odcinek WP Talks to dość spontaniczne spotkanie mające na celu odpowiedź na najczęściej pojawiające się pytania użytkowników na temat naszego nowego produktu jakim jest WP Store. Nagranie spotkania znajdziesz na naszym fanpage na Facebooku oraz na YouTube WP Talks, gdzie znajdziecie wszystkie nagrane dotąd odcinki. Nagranie live WP Talks #23 na Facebook Nagranie live […]
Przelewy24 WooCommerce i płatności cykliczne dla produktów subskrypcji WooCommerce Subscriptions
Przelewy24 to drugi najpopularniejszy operator płatności w Polsce, z którego korzystają sklepy internetowe. Od dziś wtyczka Przelewy24 WooCommerce pozwala na płatności cykliczne w sklepie WooCommerce. Przeczytaj, jakie korzyści możesz dzięki nim osiągnąć oraz jak włączyć płatności cykliczne w Twoim sklepie. Przelewy24 WooCommerce wspierają płatności cykliczne Od jakiegoś czasu otrzymywaliśmy od Was wiele zapytań o taką […]
Skuteczna segmentacja klientów w WooCommerce
Jakie korzyści może dać Ci segmentacja klientów? Jak wdrożyć grupowanie klientów? W tym artykule, przejdziemy od definicji pojęcia, przez korzyści, aż po creme de la creme, czyli przykłady wdrożenia skutecznego grupowania klientów w sklepie WooCommerce. Zapraszam! Czym jest segmentacja klientów Segmentacja klientów to nic innego jak podział klientów na mniejsze, precyzyjnie określone grupy. Taki podział […]
Nowe rozszerzenie Faktur – Zaawansowane Filtry
Przedstawiamy nową wtyczkę, która ułatwi zarządzanie dokumentami sprzedaży wystawionymi przy pomocy wtyczki Faktury WooCommerce. Dzięki dodatkowym opcjom filtrowania faktur na liście będziesz mógł z łatwością wyświetlić dokumenty ze wskazanego okresu czasu, kraju, z konkretną stawką podatkową walutą i wiele innych. Poznaj Zaawansowane Filtry. Faktury WooCommerce Faktury WooCommerce to jedna z czołowych wtyczek WP Desk. Umożliwia […]
Jak ustawić warianty kuponów w WooCommerce?
Karty podarunkowe to dość popularna forma promocji usług, produktów, którą można stosować również w sklepie WooCommerce. Pakiet brązowy, srebrny, złoty będzie zachęcać tych klientów, którzy nie zwrócą uwagi na wybrany produkt proponowany w standardowej formule. Spójrz, jak w prosty sposób możesz utworzyć w swoim sklepie pakiet kuponów. Wygenerowanie vouchera w sklepie WooCommerce nie wydaje się […]
Import i eksport metod wysyłki w WooCommerce
Jak pewnie się domyślasz, WooCommerce jest naszym ulubionym narzędziem do eCommerce. Ma on jednak swoje mankamenty, jak choćby brak możliwości importowania lub eksportowania metod wysyłki. Aby to naprawić, stworzyliśmy wtyczkę Flexible Shipping Import/Export WooCommerce, która umożliwia import i eksport metod wysyłki w WooCommerce.
Jak przenieść sprzedaż z Allegro do OLX
Sprzedaż wielokanałowa jest przyszłością handlu online. Dając klientom możliwość wyboru platformy zakupowej, masz szansę dotrzeć do osób, które normalnie nie mogłyby znaleźć twojej oferty w internecie. Daj szansę nowym klientom, sprzedając na Allegro, ale i przenosząc swoje oferty z Allegro do OLX. Allegro i OLX to najpopularniejsze w Polsce serwisy z ofertami produktów. Skorzystaj z […]
Wykluczanie dat w kalendarzu Flexible Product Fields
Kalendarz (Datepicker) dostępny we wtyczce Flexible Product Fields to bardzo często stosowana metoda uzupełniania pola zawierającego datę. Zapewnia wygodę i wpisywanie dat bez martwienia się o walidację ich formatu. Nowa wersja wtyczki FPF ułatwia wykluczanie dat w kalendarzu i pozwala na jego lepsze dopasowanie do konkretnego produktu. Wprowadzenie kalendarza zaspokoiło jedną potrzebę. Ale zaraz pojawiły […]
Porzucone koszyki w sklepie internetowym
Porzucone koszyki w sklepie internetowym Jako właściciel sklepu internetowego z pewnością codziennie zastanawiasz się jak zdobyć nowych klientów i zwiększać swoje przychody. Szukanie metod poszerzania zasięgów z pewnością ma sens, natomiast istnieje źródło potencjalnych przychodów dostępne na wyciągnięcie ręki – porzucone koszyki. Czym są porzucone koszyki? Czym są porzucone koszyki? W terminologii marketingu internetowego pod […]